Plaja "Gerakas"

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul Belvedere Luxury Suites este locul ideal pentru a petrece o vacanță liniștită, datorită situării sale într-o frumoasă zonă verde din Vassilikos. Construit pe partea laterală a unei coline, acesta are vedere către marea albastră și golfurile Gerakas și Porto Roma. Cele doua plaje, considerate a fi cele mai bune de pe insulă se află la o distanță de aprox. 5 minute de mers pe jos.
Adresă: Gerakas, Vasilikos 29100 Greece; Latitudine: 37.71488, Longitudine: 20.981531;

Detalii facilități

• Despre proprietate
  • Acces cărucioare persoane cu dizabilități
  • Acceptă câini / animale de companie
  • Centru de afaceri cu acces la Internet

6 octombrie 2019
Hotel uimitor!

Am stat la acest hotel în septembrie 2019 și am avut o vacanță minunată. Mic dejun uimitor. Cameră și vedere uimitoare și personalul cel mai util și prietenos.

5 octombrie 2019
minunat

Nu poate lăuda destul de reputația Tui, Steven Hendrick este cel mai eficient, util și conștiincios reprezentant pe care l-am întâlnit vreodată, 5 *! Locație frumoasă și încântat să văd cât de mult se lucrează pentru a ajuta …

5 octombrie 2019
Destul de mediu

Am fost la Belvedere pentru prima săptămână din octombrie.

26 septembrie 2019
Super hotel

Hotel excelent, la fel ca imaginile din personalul broșurii, uimitor, util, prietenos și mereu zâmbind, prea multe probleme, locație uimitoare, plaje nemaipomenite, albastru clar, apă …

25 septembrie 2019
Locație minunată

Aceasta este o locație destul de nealterată și frumoasă. , Nu este un hotel de lux cu siguranță. Micul dejun era lipsit de varietate, iar fructele nu erau reumplute.

23 septembrie 2019
"Vacanță relaxantă, pașnică"

Un loc minunat pentru a vă relaxa și a vă bucura de liniște. Personalul era zâmbet, util și foarte primitor. O mare alegere de mâncare cu ceva diferit în fiecare seară.

10 septembrie 2019
Bun, nu lux, doar bun

După ce am stat o săptămână de la 2 septembrie, nu-mi vine să cred variațiile recenziilor recente. Am avut o săptămână foarte frumoasă în ceea ce ni s-a spus că a fost o „suite senior”, spre deosebire de „junior” pe care l-am rezervat.

5 septembrie 2019
Vacanta buna

Sotul meu si cu mine am rezervat calatoria pentru noi doi, dar cu o saptamana inainte mama voia sa vina cu noi.

1 septembrie 2019
Vacanță fantastică de care ne bucurăm toți. !!!

Ne-a plăcut foarte mult șederea noastră aici. Tot personalul a fost foarte util și foarte prietenos și Nikos în special a fost foarte drăguț cu noi la barul de la piscină.

1 septembrie 2019
Stare minunată

Eu și partenerul meu am vizitat acest hotel timp de 7 zile în regim de demipensiune. Ne-am bucurat de mult și l-am recomanda altora.

23 august 2019
Cel mai rău hotel în care am stat vreodată

De obicei, scriu recenzii atunci când ceva este într-adevăr rău sau într-adevăr bun și cu această ocazie a fost foarte rău.

20 august 2019
Un hotel bun - opțiuni grozave fără gluten

Sunt în mare parte de acord cu majoritatea recenziilor pozitive, deci nu voi repeta aceleași puncte. Dacă hotelul este „lux” este discutabil, dar este cu siguranță foarte bun.

20 august 2019
Superb. Nimic mai mult de spus!

Ce vacanță minunată am avut! Nu pot să subliniez cât de mult ne-am bucurat de șederea noastră și sunt atât de trist că a trebuit să plecăm. Am stat 7 zile pe baza unei pensiuni.

6 august 2019
Și mai bine a doua vizită

Loc minunat pentru relaxare.

5 august 2019
Hotel fabulos, relaxant și pașnic, cu vederi superbe

Am avut parte de o petrecere minunată și foarte relaxantă la Belvedere. Micul dejun era variat și abundent. Piscina liniștită și relaxantă.

4 august 2019
Hotel frumos

Tocmai m-am întors de la acest hotel fantastic.

28 iulie 2019
Un hotel excelent pentru familie.

Am rămas timp de o săptămână. Camerele sunt decente, wifi, bucatarie mica, TV (televizorul a avut hdmi, dar nu era foarte bun in camera noastra) personalul este foarte frumos si nimic nu este nici un necaz pentru ei.

19 iulie 2019
UAUU UIMITOR

Doar am revenit de la o vacanță de 10 zile la Belevedere, ce pot spune totul perfect! Personalul foarte prietenos, alimente excelente, camere curățate fără pată pe o bază zilnică.

12 iulie 2019
tratamentul perfect

Am rămas o săptămână în această locație minunată, plaja Gerakas (țestoase) și plaja Vasilikos, cu o dezamăgire ușoară.

7 iulie 2019
Perfect pentru o vacanță relaxantă

Ne-am întors de la o vacanță de 2 săptămâni la acest hotel. Locația acestui hotel face pentru un timp relaxant, a fost atât de liniștită și liniștită. Se află într-un loc foarte liniștit de pe insulă.

6 iulie 2019
Atât de mult vă place la acest loc

Am revenit dintr-o săptămână mare la acest hotel. Camere excelente, locație curată, bună, liniște, priveliști uimitoare și o serie de locuri decente de mâncare la nivel local.

4 iulie 2019
Săptămâni de relaxare

A revenit de la acest hotel după o vacanță de săptămână relaxantă cu prietenii pe bază de pat și mic dejun.

20 iunie 2019
Liniștește-te !

Sosire 2 iunie 2019. Aceasta a fost o rezervare ultimul minut și de la recenzii anterioare au fost un pic îngrijorătoare. Cu toate acestea, a fost cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face.

2 săptămâni sejur 25 mai - 08 iunie

Hotelul absolut minunat, totul despre el. Vizualizări uimitoare și atât de liniștită și liniștită. Foarte curată – lenjeria se schimbă în cele mai multe zile. Personalul este extrem de util.

Hotelul minunat

A rămas aici timp de o săptămână pe un pat și mic dejun și pot spune cu sinceritate că nu există nimic pe care să nu-l schimb în legătură cu asta! Personalul a fost uimitor și hotelul în sine este frumos … așa de uimitor …

Hotel uimitor

Acest hotel este absolut uimitor când umblați la recepție și vă simțiți ca un fel de celebritate care arată atât de bine.