Căutăm ofertele pentru 27 august. Vă rugăm așteptați...
Căutăm ofertele pentru 28 august. Vă rugăm așteptați...
Căutăm ofertele pentru 3 septembrie. Vă rugăm așteptați...
Căutăm ofertele pentru 4 septembrie. Vă rugăm așteptați...
Căutăm ofertele pentru 10 septembrie. Vă rugăm așteptați...
Căutăm ofertele pentru 11 septembrie. Vă rugăm așteptați...
Căutăm ofertele pentru 17 septembrie. Vă rugăm așteptați...
Căutăm ofertele pentru 18 septembrie. Vă rugăm așteptați...
Căutăm ofertele pentru 24 septembrie. Vă rugăm așteptați...
Căutăm ofertele pentru 25 septembrie. Vă rugăm așteptați...
  • Apartamente
  • Internet gratuit
The Island Hotel
The island hotel
The Island Hotel este locul in care inovatia si inspiratia sunt vizibile in fiecare coltisor, in fiecare spatiu decorat cu mult bun-gust, in fiecare element de design si arhitectura. Acesta este un hotel destinat in exclusivitate adultilor, ideal pentru petrecerea unei vacante romantice.
Adresă: Vlihadas Street, Kato Gouves, Gouves, Crete 700 14 Greece; Latitudine: 35.334137, Longitudine: 25.318016;

Pretul final include:

7 nopti cazare cu masa specificata la fiecare hotel;
Transport cursa charter TAROM OTP-HER-OTP;
Transfer de grup aeroport – hotel – aeroport;
Taxe de aeroport;
Asistenta turistica;
Bonus: Asigurarea medicala si STORNO – Cocktail Travel Protection indiferent de varsta;
Bonus: Transfer din diverse orase din tara catre Aeroportul Otopeni;

Pretul final nu include:

Taxa locala: intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte (in functie de clasificarea unitatii de cazare) – se achita la fata locului;
Excursii optionale si intrari la obiective turistice;
Cheltuieli personale, bacsisuri, bauturi si servicii/facilitati neincluse in pretul pachetului (in functie de oferta fiecarui hotel);
Supliment Business Class: 95 €/pers. – OPTIONAL (include strict prealocare loc in primele randuri din aeronava si catering business in avion + 2 bagaje de cala x 23kg / persoana);

14 august 2019
Săptămâna relaxantă

Tocmai ne-am întors din vacanța de o săptămână la acest hotel minunat.

14 august 2019
hotel fabulos și vacanță foarte liniștită într-o locație superbă

Am stat la hotelul insulei în iulie cu fiica mea care tocmai împlinise 16 ani și am fost încântat că în sfârșit am putut vedea cum a fost singurul hotel pentru adulți și băiatul nu am fost dezamăgit! Echipament …

13 august 2019
Fabulos hotel prietenos

Am petrecut 2 săptămâni acolo iulie / august 2019 și ne-am distrat de minune. Camerele erau foarte curate și bine echipate. Erau 4 piscine fabuloase, cu o mulțime de sezlonguri. Plaja se afla chiar peste drum.

1 august 2019
O vacanță foarte relaxantă cu pace și liniște

Am petrecut o săptămână aici în iulie 2019 și am avut o perioadă foarte relaxantă. Hotelul este excepțional curat și ordonat, personalul era foarte prietenos. Camera era foarte curată.

31 iulie 2019
Hotel uimitor

Recomand cu mare drag acest hotel dacă sunteți interesat să vă cazați în apropiere de Heraklion. Am rezervat o cameră Cool Junior Suite și a fost absolut uimitor.

27 iulie 2019
Hotel de lux doar pentru adulți mari

Soția mea și cu mine am avut o vacanță fantastică de două săptămâni aici. Hotelul este situat la aproximativ 25 de minute la est de aeroportul Heraklion.

26 iulie 2019
Hotel superb și relaxare totală

Am stat la insulă pentru prima dată în acest an. O oază totală în nordul Cretei. Curat, senin, relaxant și de înaltă clasă în orice mod.

24 iulie 2019
Iulie 2019 - Săptămâna excelentă

Am petrecut o săptămână foarte relaxantă aici – personalul este excelent în toată perioada politicoasă și utilă. Mâncarea este bună și întotdeauna ceva pe gustul tuturor.

15 iulie 2019
Mai bine nu se poate

Deși a fost foarte bine călătorit, a fost prima noastră vacanță greacă. Hotelul Island este un câștigător și nu avem nicio ezitare să îl recomandăm oricărui cuplu adult pentru toate vârstele.

13 iulie 2019
Aproape perfect

A rămas la Insula în iulie și hotelul a fost pe lista mea de a merge în ultimii trei ani, așa că a fost foarte entuziasmat.

12 iulie 2019
Un adevărat paradis!

Am ales Insula pentru bebelușul nostru, trebuie să spun că eram puțin îngrijorat, pentru că eram în 6 luni, așa că aveam nevoie de cameră de odihnă, curată și de sunet, aproape de hotelul de pe plajă și de mâncarea pe care o pot mânca ..

9 iulie 2019
Perfecţiune

Doar întors după o ședere uimitoare de două săptămâni la acest hotel frumos.

7 iulie 2019
Dragostea (The) Island!

Ne-am întors la The Island Hotel pentru a doua noastră vizită în trei ani și am fost din nou seduși de atmosfera prietenoasă și relaxată pe care acest hotel încearcă să o realizeze.

6 iulie 2019
Pauză relaxantă

Hotelul se află într-o locație perfectă cu vedere la mare, terenuri frumoase și piscină și bonusul de mai multe taverne bune și supermarket-uri la usa ta. Am avut o înot în camera 908.

28 iunie 2019
O mică bucată de rai!

În primul rând, chiar dacă fotografiile acestui hotel sunt uimitoare, nici măcar nu ne-au putut pregăti pentru cât de frumos este acest hotel! Este absolut imaculat și tot ce aveți nevoie este chiar pe …

23 iunie 2019
Vacanță uimitoare

Am iubit acest hotel și am avut o vacanță fabuloasă. Am ajuns târziu seara și ne-am arătat imediat la cină, care a fost uimitor.

18 iunie 2019
Relaxantă, fără stres, fără pată!

Doar întors din 10 zile în cer! Nu pot vina acest superb hotel. Este fără pată, mâncarea este excelentă și o mulțime de opțiuni! Personalul este foarte prietenos și de ajutor.

17 iunie 2019
Minunate câteva zile

Am rămas aici în luna mai pentru o scurtă pauză și am avut o ședere foarte bună. Am găsit personalul din hotel, în special restaurantul foarte util, eficient și prietenos.

16 iunie 2019
Grahame b

A fost la acest hotel acum 3 ani și a decis să se întoarcă. Acesta a fost minunat și relaxant, hotel frumos o mulțime de șezlonguri și o mulțime de spațiu pentru a vă relaxa. Personalul minunat foarte util.

14 iunie 2019
Ideal pentru odihna si relaxare

Am rezervat la recomandarea unui prieten și nu am fost dezamăgiți. Din momentul în care am ajuns, serviciul de cinci stele era evident.

12 iunie 2019
Hotel excelent!

Locul ăsta este Fab! Este, curat, liniștit, relaxant și are cel mai prietenos personal.

11 iunie 2019
Fantastic din nou!

Am vizitat Insula cu câțiva ani în urmă și am avut un astfel de timp minunat când am decis să revinăm. Vizita noastră recentă include încă 4 persoane după recomandarea noastră. Nu am fost dezamăgiți și nu am fost.

9 iunie 2019
Restaurant prea mare și impersonal.

Hotelul Island, în timp ce era foarte plăcut, era prea mare pentru a ne plăcea. Am fost în camera 969 și am avut o plimbare de cinci minute la și de la cameră pentru a ajunge în alte zone ale complexului.

Hotel de excepție

Un hotel minunat în orice fel. Personalul este deosebit de bun, prietenos, util și profesionist. Orice cerere a fost satisfăcută cu răspunsul "dar, bineînțeles".

Aproape perfect

Am stat pentru o săptămână. Demipensiune. Locația este greu de învins. Chiar în fața oceanului. Frumoasă la cină și la micul dejun, perfectă pentru a vedea setul de soare. Și romantic.

4 iunie 2019
Vacanță relaxantă pe o insulă minunată

Am stat aici de la 21 mai la șapte zile, hotelul a fost perfect, mâncarea a fost fabuloasă și nu pot lăuda personalul destul de mult camera noastră a fost curățată la o strălucire și ni sa dat îmbuteliat …

2 iunie 2019
Hotel Fantastic și personal

Eu însumi, soțul și două fiice de 17 ani au rămas la Insula o săptămână în luna mai. Camera a fost spațioasă, curată și modernă.

31 mai 2019
Vacanță uimitoare

Stau la hotelul Insula de la 21 mai până la 28 mai și a fost cea mai perfectă vacanță din momentul în care am ajuns, dacă sunteți în căutarea unui hotel curat, relaxant, minunat, acesta este …

31 mai 2019
Fabulos de vacanță

Am stat pentru 11 nopți la acest minunat hotel de 4 * adulți, care este la doar 15/20 minute de aeroport.

29 mai 2019
Mid-May Break

Am ajuns destul de târziu (cu siguranță după cină am terminat) și n-am putut obține nici o impresie despre hotel, alta decât recepția prietenoasă. Următoarea dimineață a umplut acest decalaj.

26 mai 2019
Alimente foarte sărace

Împreună cu verișorii mei le-am tratat la cina la Langston. Starter-ul a fost bine. Cursurile principale erau groaznice. Am comandat risotto. A fost făcută cu orez de budincă.

22 mai 2019
Ok, dar nu restante

În primul rând, hotelul este minunat și personalul este foarte primitoare. Am avut o problemă cu conul nostru de aer care a fost fixat în aproximativ 20 de minute.

17 mai 2019
Un echilibru. Foarte bine și nu foarte bine

Stați la acest hotel recomandat în 19 mai. Nu înălțimea sezonului care ne-a convenit, deci nu este plin și destul de liniștit. Un hotel numai pentru adulți pentru familiile care doresc doar o relaxare liniștită.

14 mai 2019
Felul de paradis

Eu și partenerul meu am venit aici pentru o săptămână de vacanță, personalul a fost absolut uimitor ca și facilitățile. Distracțiile au fost variate și performanții au fost excelenți.

7 mai 2019
FRUMOS

Partenerul meu și cu mine am ajuns la hotelul Insulă anul trecut, în luna iunie, după ziua mea de naștere și din momentul în care am intrat în recepție am simțit atât de îngrijiți de personalul minunat 🙂 Noi …