2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul Akrotiri Beach se bucura de una dintre cele mai incredibile locatii din Corfu. De o parte si de alta a hotelului se afla doua plaje cu nisip si pietricele: Agia Triada si Rocky Beach, ideale pentru inot.
Adresă: Paleokastritsa 49100 Greece; Latitudine: 39.673016, Longitudine: 19.71622;

Detalii facilități

• Facilități camere
  • Frigider în cameră
  • Alte facilități
  • Internet de mare viteză gratuit (WiFi)
  • Free Wifi
  • Breakfast Buffet

13 octombrie 2019
O bijuterie a unei descoperiri !!!

Partenerul meu și cu mine tocmai am petrecut o săptămână la acest hotel. A fost rezervată ca o vacanță de ultimă oră. Deși ne-am făcut cercetările și am citit recenziile, am mers cu mintea deschisă.

12 octombrie 2019
Paradisul din Corfu

Eu și partenerul meu am stat o săptămână la acest hotel și chiar de la început personalul a fost minunat.

11 octombrie 2019
LOCAȚIA IDILICĂ

Eu și soțul meu am petrecut o săptămână în septembrie / oct. Astfel de vederi uimitoare de pretutindeni în hotel! Tot personalul este atât de prietenos și de ajutor.

10 octombrie 2019
Vacanta in Corfu

Acest hotel a fost uimitor! În ce cameră ai vedere, a fost uimitor, personalul era atât de prietenos, mai ales pe Antonie, omul de la recepție, nu putea face suficient pentru tine, atât de atent, ne-a sfătuit să …

8 octombrie 2019
Acest hotel este demn de o clasare de 6 stele!

Hotelul Akrotiri Beach este situat pe o stâncă din frumoasa insulă Corfu.

23 septembrie 2019
Vizualizări fabuloase

Tocmai am petrecut o săptămână pe plaja Akrotiri și este foarte probabil să facem o călătorie de întoarcere. Hotelul este curat și confortabil, personalul este prietenos și primitor.

18 septembrie 2019
Foarte frumos hotel lângă mare

Eu și soția mea rămânem aici pentru o săptămână de pauză la sfârșitul verii, acum când copiii sunt din nou la școală. Primele impresii sunt foarte bune, personal de primire primitor și portar informativ.

13 septembrie 2019
Ionian Gem

Hotelul este situat idilic, cu vedere panoramică în toate direcțiile. Pot spune sincer că acesta este cel mai prietenos hotel în care am stat vreodată.

12 septembrie 2019
Nunta greceasca

Am fost la acest hotel cu partenerul meu de douăzeci de ani nu mi-am dat seama că m-a dus acolo să mă căsătoresc, a primit șocul din viața mea.

6 septembrie 2019
Remarcabil în toate felurile, un adevărat eșantion de ospitalitate minunată greacă

Remarcabil în toate privințele: personal, locație, facilități, un adevărat eșantion de minunată ospitalitate greacă La pierderea cuvintelor atunci când încercați să transmiteți un sentiment al priveliștii uimitoare și uluitoare la mare de la …

29 august 2019
"Locație excelentă și priveliști uimitoare!"

Mi-a fost recomandat acest hotel de cumnata mea, care a vizitat anul trecut și pleacă din nou în septembrie, iar acum pot înțelege de ce.

25 august 2019
Privelisiti uluitoare!

Tocmai ne-am întors din vacanță și ne-am bucurat foarte mult de șederea noastră pe plaja Akortiri.

25 august 2019
Toate hotelurile bune și experiența

Tocmai ne-am întors dintr-o vacanță minunată în Corfu, cazând 1 săptămână la Akrotiri Beach.

21 august 2019
Vedere uimitoare, dar la modă veche

Voi începe cu avantajele stațiunii. Cea mai bună din această cazare este priveliștea sa magnifică. Toate camerele au vedere la mare, deoarece hotelul este construit pe o peninsulă.

14 august 2019
Cadru frumos (dar puțin „obosit”)

Ne-am bucurat bine de prima noastră ședere la hotelul Akrotiri beach – un cadru frumos.

12 august 2019
20 de ani de nuntă

A avut o perioadă fabuloasă la Akrotiri pentru aniversarea nunții noastre. La sosirea modernizată la o cameră premium, personalul uimitor, precum și vedere. Mâncare pensiune fabuloasă.

8 august 2019
Doar iubeste-l.

Din momentul contactului inițial cu Nicole înainte de sosirea noastră până în momentul în care am plecat cu cele mai bune urări ale Eleni, aceasta a fost o altă vacanță minunată.

4 august 2019
Hotel superb într-o locație suberb

Noi (o familie de 4) am stat aici la sfârșitul lunii iulie 2019. Am fost atât de impresionați de hotel – locația sa, standardul său de cazare și facilități, prietenia personalului – de fapt totul.

26 iulie 2019
Un loc minunat, cu un personal prietenos

Ne-am bucurat de șederea noastră la acest hotel de două ori, în 2017 și în 2019 împreună cu familia noastră. Hotelul este situat la unul dintre cele mai bune, nu cele mai bune, locuri de pe insula Corfu.

26 iulie 2019
Minunat, relaxare de familie în cele mai pitorești de setări!

Tocmai am revenit dintr-o vacanță minunată de relaxare, petrecută în hotelul Akrotiri din Paleokastritsa, Corfu.

24 iulie 2019
Stai mult

Am avut o ședere minunată cu prietenii și familia. Locație și vederi uimitoare. Hotel confortabil, mic dejun bun, zonă minunată de piscină și plajă, servicii bune.

14 iulie 2019
Data și cele mai bune evitate

A rămas pentru o săptămână în iulie 2019. Hotelul este mult peste trecut. Camere bine, dar aircon în camere foarte zgomotoase și aproape ineficiente. Costumele sunt datate și foarte mici.

11 iulie 2019
Hotel uimitor și locație pentru o vacanță de vară. Băile ar putea totuși să facă cu o actualizare!

Eu și partenerul meu tocmai am revenit de la o săptămână de vacanță la acest hotel.

4 iulie 2019
Stabilit pe deal

Dacă aveți dificultăți de mers pe jos nu este potrivit, hotelul este ok. Nu este prea mult soare pe balcoane. O mulțime de italieni tineri acolo și foarte harnici. Plaja accesibilă pe un deal abrupt și o mulțime de pași dodgy.