2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul se afla la 8 minute pe jos fata de plaja. Este situat într-o grădină de măslini şi palmieri. Acesta are o piscină mare cu vedere la Golful Kommeno
Adresă: Gouvia 491 00 Greece; Latitudine: 39.656445, Longitudine: 19.83726;

• Alte facilități
  • Internet gratuit

8 octombrie 2019
O vacanță mult dorită la un hotel minunat

Bun venit, relaxant, mâncare bună (mic dejun tip bufet și cină – opțiuni vegetariene foarte limitate, salate minunate, deserturi, de obicei două preparate din carne), paturi confortabile, personal prietenos, piscină minunată (rece) …

26 septembrie 2019
Cel mai tare personal al hotelului pentru a vă face un sejur extra special

Am stat doar 2 săptămâni la hotelul paradis, a doua vizită în 2 ani.

16 septembrie 2019
Loc excelent!

Este un hotel foarte frumos, ne-am bucurat mult sejurul nostru. Trebuie să vizitați împrejurimile și multe plaje. Personalul a fost foarte drăguț și ne-am asigurat că avem tot ce avem nevoie.

12 septembrie 2019
Holliday

Este a doua oară pentru Corfu, „Hotel Paradis” este un loc foarte bun, personal, mai mult decât prietenos, la recepția specială a doamnei Evi și la serviciul doamnei Sophia.

8 septembrie 2019
A doua vizită - nu chiar atât de grozavă!

Eu și soțul meu ne-am întors la Paradise Hotel după o pauză de 15 luni. Am fost atât de impresionați la prima vizită, am fost dornici să ne întoarcem.

22 august 2019
Hotel fermecător

Cel mai bun hotel din corfu, camera este foarte curată, iar personalul care lucrează aici sunt profesioniști mari.

22 august 2019
Foarte frumos hotel

Ne-a plăcut acest hotel, are un farmec deosebit, iar personalul vă face să vă simțiți ca acasă imediat ce ajungeți, mâncare bună și întreținere foarte bună a site-ului.

15 august 2019
Mică bijuterie!

Acest hotel este o mică bijuterie! Din momentul în care mergeți în hotel până nu lăsați nimic, este prea mare probleme.

7 august 2019
Ședere în familie

Ne-am bucurat să finanțăm acest hotel. Tot personalul a fost incredibil, de la menaj, așteptare, bar până la recepție.

2 august 2019
Pauză scurtă departe

Au petrecut doar 4 nopți frumoase la acest hotel, bun venit cald și prietenos din partea întregului personal.

26 iulie 2019
Hotel excelent, mare personalitate și locație excelentă pentru vizita pe toată insula.

Partenerul meu și cu mine, alegem acest hotel din cauza locației. Petrecem în Corfu 11 zile și planul nostru era să închiriem un scuter și să vizităm toată insula.

30 iunie 2019
Excelent

Aceasta a fost a doua vizită la Paradis Cu toate acestea, pentru că amândoi suntem vârstnici, am găsit dealul care se întorcea la hotel de la stația de autobuz foarte dificil … … poate o mașină de curtoazie (la o taxă nominală …

29 iunie 2019
Numele spune totul

Ne-am simtit cu adevarat bineveniti in acest loc de TOTI personalul ei sunt minunati (nu stiu numele tuturor!), La sosire ne-am intalnit cu un zambet minunat de Myra si Amanda care au fost ambele cu adevarat …

28 iunie 2019
O săptămână minunat pașnică și relaxantă

Dormitorul nostru twin standard a fost exact așa cum este descris cu un mini frigider foarte bun venit, suficient de mare pentru a lua sticle de litru de apă! A fost curățat imaculat zilnic, cu o schimbare de lenjerie.

28 iunie 2019
Roger și Cray

"Paradise" însumează acest loc până A doua vacanță aici și totul fără probleme Centrally plasate pe insula aproape de orașul Corfu și aeroport Autobuze pentru a merge la nord sau la sud Vedere de la hotel și imaculate …

21 mai 2019
Jackie Bennett

Hotelul se află într-o poziție minunată, la câțiva pași de Gouvia / Marina. Fiecare membru al personalului a fost minunat și foarte util.

14 martie 2019
Un hotel liniștit și pitoresc administrat de o familie, cu o atitudine foarte personală și un excelent văr

Am călătorit din Letonia și am stat împreună cu un prieten la hotel în mai 2018, timp de o săptămână.

11 noiembrie 2018
Un hotel foarte real Paradise

Soția mea, Adult Son și cu mine am rămas la acest hotel de la 28 septembrie până la 8 octombrie 2018. Am mers pe o pensiune, mic dejun și cina de seara de bază.

13 octombrie 2018
Locație bună, servicii proaste și cameră teribilă.

Acest hotel a fost atât de rău încât am simțit că este datoria noastră să-i avertizăm pe ceilalți despre situația în care se află. Hotelul se află într-o locație excelentă și are o zonă de relaxare cu ușă.

12 octombrie 2018
O vacanță frumoasă

Oaspeții au avut o cameră de ședere bună și au nevoie de facilități pentru prepararea de ceai și cafea.

8 octombrie 2018
Mare valoare pentru bani

Acest hotel se află într-un cadru minunat și liniștit. Transferați aproximativ 30 de minute. Personalul este atât de util și prietenos. Camere curățate în mod constant. Piscină și zonă de bar frumos și cu vederi superbe.

15 septembrie 2018
Pauza pașnică frumoasă

A rămas pentru 4 nopți împreună cu sora mea. Bucurați-vă de piscina frumoasă, de o mulțime de șezlonguri. Alimentare Foarte frumos. Cameră curată și confortabilă.

9 septembrie 2018
Cu siguranta un gust de paradis

Tocmai ne-am întors de la o săptămână la Paradise Hotel ca o familie de 6 persoane din Țara Galilor.

30 august 2018
Prețul bun pentru ceea ce plătiți

Hotelul este bun: camerele au fost tratate foarte curat și în fiecare zi, toate camerele au televizoare noi, mini-frigidere, piscina este uimitor de limpede și destul de mare, dar trist, deoarece se închide la ora 20, șezlongurile …

28 august 2018
Experiență plăcută

Este respectabil hotel de 3 stele. Atmosfera relaxantă. Îmi amintesc un spirit bun pretutindeni și o companie bună la barul hotelului lângă piscină. Personalul hotelului este foarte politicos.