Serita beach hotel

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul este o alegere bună pentru familii, datorită facilităţilor sale numeroase pentru copii.
Adresă: Anissaras, Hersonissos, Crete 70014 Greece; Latitudine: 35.33817, Longitudine: 25.364878;

Detalii facilități

• Despre proprietate
  • Aproape de plajă
  • Acces cărucioare persoane cu dizabilități
  • Apartamente
  • Babysitting

4 noiembrie 2019
O experiență proastă

Am stat în ultima săptămână hotelul a fost deschis pentru sezonul – nu este recomandat. Restaurantele erau toate închise – barul exterior închis în ziua 2 a vacanței noastre.

3 noiembrie 2019
Ar fi fost 5 stele, dar pentru limitările de sfârșit de sezon

Nu eram puțin siguri după câteva recenzii mixte, dar, în general, am avut un sejur fantastic. Tot personalul a fost extrem de prietenos și de ajutor, iar când am avut o problemă, au rezolvat-o foarte repede.

30 octombrie 2019
Ședere suficient de plăcută, dar s-ar putea îmbunătăți

Am rezervat plaja Serita ca o alternativă după o anulare a lui Thomas Cook. Recenziile recente au părut a fi bune și arătau exact ceea ce ne doriam.

17 octombrie 2019
Personal uimitor, dar nu se va mai întoarce ...

Tocmai m-am întors dintr-o ședere de două săptămâni la Serita Beach.

14 octombrie 2019
Mâncarea atât de dezamăgitoare

Pro Un hotel foarte curat, atât în interior cât și în exterior. Personalul barului – foarte bun, muncit și insuficient, dar întotdeauna prietenos, primitor și zâmbitor.

13 octombrie 2019
Repetitiv și neîmplinit

Tocmai ne-am întors dintr-o vacanță în Creta la hotelul Serita New h. Un presupus 5 *, dar corect clasat de Jet2 ca 4 *.

4 octombrie 2019
Un hotel grozav, dar fără vin!

Doar a fost reluat pe 2 octombrie 2019. Hotel foarte curat. Mai mic decât celălalt all inclusive, care a dat un sentiment frumos. Personalul a fost minunat. Nu vă distrați în față în timpul zilei.

4 octombrie 2019
Vacanţă

Am stat la acest hotel timp de 2 săptămâni în septembrie, în primul rând nu pot da vina personalului minunat care este atât de util, în special Chrissie (lobby bar) și chelneriță Maria doamnelor frumoase și nimic de mult …

27 septembrie 2019
O experienta grozava

Șederea noastră la hotel a fost excelentă. Hotelul este foarte curat, oamenii foarte ajutați și plini de dorință de a satisface toate nevoile clientului.

23 septembrie 2019
Sărbători aniversare

Reveniți din acest hotel. Ei bine, personalul este prietenos, camera OK, are nevoie de actualizare Mâncarea, nu cea mai bună. Ca mesele calde, foarte repetitive.

22 septembrie 2019
Personal excelent, mâncare minunată, locație frumoasă

Am stat la acest hotel timp de 10 zile. Hotelul este impecabil, curat, frumos amenajat cu niște vederi frumoase.

21 septembrie 2019
Revizuire

Există lucruri bune și mai puțin bune despre hotel. Nivelul de curățare al camerei a fost scăzut, iar calitatea mâncării era medie.

16 septembrie 2019
Hotel frumos, cu mâncare perfectă

Îmi place acel hotel.

15 septembrie 2019

Șederea la hotel a fost uimitoare. Personalul era zâmbitor și amabil. Ne-am bucurat de fiecare moment și vă recomandăm cu mare încredere.

14 septembrie 2019
Super ședere

Aceasta este a treia noastră vizită la Serita și continuă să devină din ce în ce mai bună. Hotelul, camerele și motivele sunt curate impecabil.

2 septembrie 2019
VACAȚIE FOARTE BUNA

Personalul este foarte frumos, restaurantul este bun. camera nu este foarte nouă, dar sunt curate și drăguțe.

1 septembrie 2019
Un hotel minunat

Rămâi aici spre sfârșitul vacanței „școlii”. Este mai liniștit așa cum am fost aici. Ne place asta. Hotelul are o atmosferă plăcută și personal foarte prietenos, util.

31 august 2019
Hotel fantastic

Serviciu bun, există activitate pentru copii, piscină minunată … Voi reveni ..

20 august 2019
Sărbători grecești

A fost o vacanță grozavă, am fost 3 cupluri, ne-am bucurat foarte mult, toate serviciile erau calități grozave, angajările erau foarte ospitaliere, îngrijitoare și amabile.

20 august 2019
Un hotel minunat

Rezervat la hotel în aprilie, iar punctul de vedere al vacanței noastre în familie a fost cu siguranță mâncarea pentru noi, trebuie să încercați sunt restaurantul asiatic și grecesc. Rezervați la rezervarea dvs.

19 august 2019
Vacanta in familie minunata

De curând m-am bucurat de o vacanță AI de 2 săptămâni la hotelul The Serita Beach. Am ajuns 31.07.19 și am plecat la 14.08.19 suntem o familie de 4 persoane cu doi băieți cu vârsta cuprinsă între 13 și 11 ani.

8 august 2019
Nu 5 stele

Acest hotel arată destul de bine, iar mâncarea este delicioasă, dar camerele sunt oribile. În interiorul camerei miroase a umezeală, camera nu este foarte curată.

5 august 2019
Perfect, pe lângă camera standard

Hotelul este minunat. Cu siguranță recomandat. Personalul este foarte amabil și prietenos.

3 august 2019
Restaurantul italian este uimitor! Giannis și echipa sa știu să-l trateze pe oaspete ca pe familie! O experiență atât de uimitoare!

Am luat un prânz minunat de ziua de naștere la restaurantul italian în timpul șederii noastre pe plaja Serita. Giannis și echipa sa au extras cu adevărat covorul roșu pentru noi.

1 august 2019
NU LUCRAȚI O MAȘINĂ DIN PERSOANE - la 100 de metri de Serita

THE + Nice și tipic hotel grecesc local Foarte curat Două piscine frumoase Restaurant principal excelent Personal și serviciu frumos Foarte profesionist, de ajutor (și atât de drăguț) manager de recepție (Maria) Frumos …

28 iulie 2019
Vacanța de vară 2019

Tocmai m-am întors dintr-o vacanță de 7 nopți aici și pot spune sincer că personalul a fost atât de prietenos și drăguț, în special Argiro, ce doamnă frumoasă! Hotelul în sine este curat impecabil toată ziua în jurul …

25 iulie 2019
Hotel minunat și personal de primire excepțional!

Am stat 12 nopți la Hotelul Serita Beach la începutul lunii iulie 2019 cu 11 dintre cei mai apropiați membri ai familiei mele, cu vârste cuprinse între 4 și 80 de ani. Cu toții ne-am distrat de minune.

17 iulie 2019
Merită o vizită

A rămas aici, începutul verii, este o valoare foarte bună pentru prețul pe care l-am plătit. Camerele sunt curate și spațioase și au tot ce aveți nevoie.

16 iulie 2019
FANTASTIC

Eu și familia mea am rămas la acest hotel în iunie / iulie 2019. Am avut un timp fantastic. Personalul a fost foarte accesibil și foarte agreabil. camerele au fost minunate, spațioase și curate.

10 iulie 2019
mare hotel

locația hotelului și vederile sunt uimitoare. este direct pe plajă, dar plaja este o stâncă. Serviciul merită cu adevărat 5 începeri.

9 iulie 2019
Un hotel bun, o locație proastă

Hotelul curat, mâncarea era foarte gustoasă, băuturile prea … Sala ar putea fi renovată (vechile facilități, baia veche). Nu există apă potabilă în cameră.

8 iulie 2019
Vacanțe mari

Este un hotel foarte frumos pentru familii! Serviciul a fost bun, mâncarea a fost grozavă și camera întotdeauna curată. Toți muncesc din greu pentru a ne face sărbători frumoase !!!!! Și ne place restaurantul Italien.