2020 - All-Inclusive

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Atlantica Porto Bello Royal este situat in statiunea Kardamena. Se afla la 9 km de aeroport, aprox 30km de orasul Kos si la 3 km de orasul Kardamena. Statia de autobuz este in fata hotelului. Este un hotel de 5* cosmopolit, inconjurat de gradini si cu o locatie ideala, ce vedere panoramica asupra marii Mediterane si insula vulcanica Nissyros. Recomandat pentru luna de miere, familii cu copii.

Facilitati camere:

A/C, TV satelit, minifrigider, seif, telefon, conexiune Internet (cu plata), uscator de par, halate de baie/papuci, balcon/terasa. Junior Suite – 2 camere separate conectate printr-o baie, echipament Hi-Fi, facilitati ceai/cafea, piscina semi-privata; Royal Suite – 2 camere separate, 2 bai, echipament Hi-Fi, 2 televizoare, piscina semi-privata.

Facilitati hotel:

310 camere, cu 12 piscine din care una acoperita, restaurant principal, restaurant a-la-carte cu specific diferit: grecesc si pescaresc pentru pranz si italian si asiatic pentru cina, gelaterie, restaurant Gourmet (cu plata),3 baruri, doua terenuri de tenis, minifotbal, tenis de masa, boccia, dart, volei pe plaja, animatie, aquagym, polo pe apa, sporturi nautice la plaja,jacuzzi, club cu sauna, masaj, fitness, coafor, marina, prosoape de plaja cu garantie, room service (cu plata), shuttle bus spre Kardamena in timpul zilei. Un taxi de la hotel in orasul Kos aprox. 30 eur. Facilitati copii: loc de joaca pentru copii, piscina, miniclub.

Localizare:

In Kardamena, la 9 km fata de aeroport si la 30 km de centrul orasului Kos. Construit in 2004 in stil mediteranean, cu vedere spre vulcanul Nissyros, la plaja proprie cu nisip!
Adresă: Kardamena 85302 Greece; Latitudine: 36.764027, Longitudine: 27.11604;

• Internet gratuit

16 ianuarie 2021
Hotel și personal excelent

Am vizitat-o în august 2020 și ni s-au alăturat alte 2 familii, am avut cu toții cel mai bun timp. Nu ne-am putut reproșa nimic în legătură cu hotelul, mâncarea sau personalul, care au fost toți atât de amabili și amabili.

2 ianuarie 2021
O escapadă familială excelentă - august 2020

Familia mea și cu mine am vizitat acest hotel în august 2020.

13 noiembrie 2020
Fab break

Acesta este un hotel minunat, cu spațiu amplu și o piscină imensă, a fost cu siguranță ideal pentru o "pauză covidă". Personalul a fost grozav, mi-a plăcut serviciul de chelner în barul din hol, atingere excelentă.

9 noiembrie 2020
Yamas

check-in-ul a fost foarte rapid și doamna cred că se numea katrina a fost absolut fantastică și foarte utilă pe tot parcursul sejurului nostru.

9 noiembrie 2020
JOC DE JUMATATE TERMEN

Am avut norocul să asigurăm săptămâna pe jumătate de termen aici, deoarece s-au închis pentru iarnă sâmbăta pe care am plecat. Am avut o cameră mare cu vedere la mare, cu balcon cu vedere la piscină.

6 noiembrie 2020
Marea vacanță de familie pe jumătate din octombrie 2020

Am avut o vacanță uimitoare de 1 săptămână din 21 octombrie 2020. 2 adulți și 3 copii (14,10,4) Am ajuns și personalul de la recepție a fost amabil și foarte amabil.

3 noiembrie 2020
Camera de înot a făcut vacanța

O stațiune all inclusive lângă Kardemena.

1 noiembrie 2020
Vacanță excelentă

Oferta de ultimă oră din cauza cuviosului, a fost absolut genială și a fost o alegere excelentă. De la numeroasele bazine (încărcături) la personal excelent în vremuri dificile. Acest hotel este tot ce ți-ai putea dori și multe altele.

31 octombrie 2020
Vacanță de ultim moment în timpul crizei COVID

Uau, ce mare pauză de ultim moment! Vremea uimitoare pentru perioada anului, hotel frumos cu 15 piscine! Da 15! O plajă uimitoare cu mare limpede ca cristalul! Foarte curat, cu îngrijirea oaspeților la …

28 octombrie 2020
Sărbătoare greacă octombrie 2020

Am ajuns la hotel la primele ore ale dimineții, check-in-ul a fost rapid și am avut sandvișuri care ne așteptau în cameră, care a fost binevenită.

27 octombrie 2020
Luna de miere

Am fost unul dintre puținele cupluri care, din fericire, s-au căsătorit în 2020 (nu din lipsă de încercări!) Și ne-am schimbat vacanța în Turcia în Kos în ultima clipă.

26 octombrie 2020
Remarcabil!

Am stat la acest hotel uimitor ca schimbare în ultimul moment datorită lui Covid. Am ajuns pe deplin așteptând să avem o vacanță oribilă, dar cel puțin 2 săptămâni la soare. Cât de greșite erau așteptările mele.

19 octombrie 2020
O vacanță relaxantă, atât de necesară

Am fost pentru 11 zile, am avut o vacanță relaxantă.

18 octombrie 2020
Nu cel mai bun

Rezervate în ultimul moment cu o altă familie, imaginile de pe site-ul web arată uimitor și atunci când ajungeți este uimitor, priveliștile sunt minunate, la fel ca toate piscinele, din păcate este locul unde …

18 octombrie 2020
Călătorie recentă

Acest hotel este în general foarte frumos. Piscine bune, mult spațiu, plajă frumoasă și servicii bune.

15 octombrie 2020
Hotel minunat, dar nu mă simțeam ca 5 *

Ne-am petrecut vacanța de vară în familie aici în luna august. Hotelul este frumos și sigur cu aspectul său dă impresia unui hotel de 5 *.

14 octombrie 2020
Hotel Fantanstic - Vacanță minunată

Nu suntem ușor de mulțumit, dar ne-a plăcut complet acest hotel. Curat impecabil și frumos așezat. Privelisti frumoase. Personal grozav, grozav.

11 octombrie 2020
Sejur fantastic, personal excelent, curat impecabil. Trebuie să rezolve câteva probleme pentru a justifica ratingul de 5 *.

Am petrecut o săptămână la Porto Bello Royal și am avut un timp uimitor.

10 octombrie 2020
O stațiune fantastică v-ar recomanda

Sora mea și cu mine tocmai ne-am întors după o săptămână fabuloasă la stațiunea Atlantico Porto Bella Royal și ne-am simțit obligați să scriem o recenzie despre experiența noastră.

9 octombrie 2020
Excelent pentru relaxare

Sunt de acord cu comentariul anterior cu privire la băuturi … erau foarte slabe și nu puteau gusta deloc vodca..dincolo de asta, era un loc minunat pentru a sta o săptămână.

6 octombrie 2020
Hotel minunat

Hotel imaculat, foarte mare, cu 14 piscine. Am stat 14 nopți în camera de înot 926, care a fost un cadru perfect.

1 octombrie 2020
Uimitor

Tocmai m-am întors de la acest hotel uimitor după o pauză de 10 zile cu cea mai bună prietenă a mea. Putem înțelege de ce oamenii se întorc mereu.