2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Princess of Kos este situat în regiunea Mastichari, partea de nord a insulei. Situat pe plajă, se află la 18 km de orașul Kos și 8 km de aeroport. Hotelul dispune de grădini frumoase cu palmieri, locuri de joacă, piscine, restaurant și tavernă, terenuri de tenis și un amfiteatru deschis. Camerele sunt spațioase și confortabile. Este recomandat atât pentru cupluri cît și familiilor cu copii.
Adresă: Mastichari 85302 Greece; Latitudine: 36.85802, Longitudine: 27.115265;

• Transport aeroport

17 iunie 2019
Relaxați-vă să stați amuzant

Am rămas o săptămână în hotelul Princess of Kos. A fost un moment foarte frumos, mâncarea a fost foarte bună și oamenii din staff mereu zâmbesc.

13 iunie 2019
o vacanță minunată și liniștită

Am petrecut un hotel minunat și liniștit pentru vacanțe curat, mâncare bună, personal prietenos, plajă de nisip, Dacă preferați, puteți lua autobuzul local sat la sat vânt favorabil pentru surfing și …

6 iunie 2019
Fantastic. Locație. Pe plaja Sandy.

am vizitat printesa din Kos pentru 5 zile în iunie. Suntem impresionați de Plaja Sandy și locația. Există 2 piscine întotdeauna curățate și ordonate.

22 mai 2019
Super hotel și personal.

Am venit aici cu o soție de o săptămână. Locuiesc în Berlin, Germania, dar eu provin din Anglia.

28 septembrie 2018
un loc bun pentru oamenii leneși

Camera ok.hotel deasupra plajei (plajă frumoasă și peisaje -, bună pentru oamenii leneși .HOTEL NICE BUT; Închideți taurii și vacile în jurul hotelului – miros interesant și interesant 🙂 Hrănire bună și puțin monotonă, dar …

27 septembrie 2018
Distracție perfectă, vedere bună, hotel rău

Eu și soția mea am venit la Printesa din Kos în septembrie. Vremea era frumoasă. Soare, vânt, nu prea mulți oameni. Perfect de vacanță … dar .. Hotel .. Camera noastră nu este de 4 *.

26 septembrie 2018
Perfect Animation

Ne-am bucurat de vacanță … hotel bun, camere curate, tăcut, mananca a fost, de asemenea, foarte bine. Personalul a fost foarte prietenos și perfect, foarte profesionist de animație cu RICHIE și ELIS.

21 septembrie 2018
Prințesă din Kos cu 2 copii

Fiind sincer cu voi. Am petrecut aici un timp foarte cool! Aș dori să recomand hotelul pentru vacanța de ultimă oră! Rata mea este de 3.5 / 5 și hotelul în sine ar trebui să aibă 3.5 stele.

19 septembrie 2018
Vacanță de familie minunată! Recomandăm cu tărie!

Împreună cu familia mea (vârsta copilului de 3 ani) am petrecut aici o săptămână minunată în septembrie.

10 septembrie 2018
Nu se poate spune nimic despre acest hotel!

Primul lucru, am venit aici cu familia, este un hotel minunat, relaxat, cu multe de făcut în hotel, aveți 2 piscine, ambele având o piscină pentru copii atașată, iar plaja este chiar lângă barul de plajă …

9 septembrie 2018
Cea mai buna animatie!

Tocmai am ajuns acasă de la o vacanță minunată și relaxată! Hotelul a fost perfect, mâncarea a fost variată, personalul prietenos, mai ales echipa de animație! Big strigă la Coco și Shannon! Shannon este …

31 august 2018
Aproape bine

A fost acolo o săptămână cu soția mea și cu 2 copii mici (3 & 4). După cum spune titlul, totul în acest hotel este aproape bun.

31 august 2018
Aproape bine

30 august 2018
Nisa Hotel, nu locație minunată

Acest hotel a fost foarte confortabil, cu o plajă frumoasă în partea de jos a complexului.

29 august 2018
Hotel de 2 stele !!! Nu te duce aici.

Am fost aici cu soțul meu. Foarte dezamăgită dar fericită a fost doar 3 nopți! Este la cel puțin 300 de metri distanță de plajă, mai ales dacă aveți camere cu vedere la grădină.

25 august 2018
A fost o vacanță foarte plăcută. Totul la cel mai înalt nivel. hotel foarte confortabil

Serviciu foarte frumos. cameră a fost foarte bună, și locația prea. am găsit-o curată și era cu vedere la mare.

23 august 2018
Vară în prințesa de kos

cameră a fost foarte bună, și locația prea. am găsit-o curată și era cu vedere la mare. lucrurile au fost plăcute și prietenoase.

18 august 2018
Cele mai bune distracții :-)

Cea mai bună vacanță pe care am avut-o de mult timp. Mâncarea este excelentă, o mulțime de opțiuni la toate mesele, chiar și pentru fiul meu foarte agitat. Inghetata, gustări și băuturi disponibile toată ziua.

18 august 2018
Uimitor

Ne-am rezervat sâmbăta vineri seara la ora 23.30 și am sosit sâmbătă târziu. Ce hotel minunat. Ne-a plăcut șederea noastră aici.