Tropical sol

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul Tropical Sol este situat în regiunea Tigaki din insula Kos. Se află la o distanță de 11 km față de centrul orasului Kos, la 200m de plaja publică cu nisip fin, una din cele mai bune de pe insulă. Recomandat pentru cupluri sau familii.www.tropicalsol-kos.gr
Adresă: Tigaki, 85300 Greece; Latitudine: 36.887096, Longitudine: 27.184866;

Detalii facilități

• Camere nefumători
  • În camere
  • Frigider în cameră
  • Internet
  • Internet gratuit
  • Wifi public
  • Internet de mare viteză gratuit (WiFi)
  • Servicii
  • Activități copii

12 septembrie 2019
Hotel excelent, cu excepția micului dejun

PROS Personal prietenos, camere curate, curățători buni, bucătar fericit, cu tricoul său care precizează „NU SUNT NORMAL” lol, piscină minunată cu jacuzzi, tenis de masă, lângă magazine și restaurante.

11 septembrie 2019
Ne-a salvat vacanța!

Inițial nu trebuia să rămânem aici – am plătit să rămânem all inclusive în Gaia Village – dar agentul nostru de turism nu a reușit să-l rezerve și, din fericire, Tropical Sol ne-a acceptat în ciuda niciunui avans …

7 august 2019
Incantare neasteptata

Am luat o vacanță de ultim moment la Tropical Sol în iunie și a fost foarte fericit cu alegerea noastră, chiar dacă am rezervat-o doar cu 3 zile înainte de călătorie.

4 august 2019
Nu puteți da vina - nimic nu-mi place

Am stat aici o săptămână cu soțul și doi copii înapoi de la Uni. Am avut o cameră dublă și una twin, cu vedere la grădină și mic dejun. Am ajuns la 2 dimineața și am fost întâmpinați de o capelă minunată la recepție.

16 iulie 2019
Recenzie cinstită

Acest hotel nu este potrivit pentru copii. Camerele hotelului sunt foarte mici, iar adăugarea unei pătuțuri înseamnă că nu există spațiu pentru a stoca nimic.

6 iulie 2019
Situat ideal

Aceasta a fost a doua oară când am rămas la acest hotel.Staf sunt foarte primitoare și facilitățile sunt grozave.Mâncarea de la snack bar sunt delicioase și toate proaspăt pregătite pentru a comanda.Nici nici o problemă …

27 iunie 2019
Nu așa cum era de așteptat

Camera noastră era lângă recepție, personalul de curățenie și personalul bucătăriei a făcut zgomot destul de devreme dimineața.

20 mai 2019
Vacanță în mai

Au revenit recent de la o vacanță de o săptămână foarte plăcută în Kos. Soția mea și cu mine am rămas în acest hotel fabulos în ultimii 5 ani și nu suntem niciodată dezamăgiți de șederea noastră.

8 septembrie 2018
Kos, Grecia 10 zile cu mic dejun

Am vrut ca un hotel să aibă micul dejun și să doarmă să vadă că obiectivul era de a cunoaște insula Kos cu mașina.

2 septembrie 2018
Mare bar la piscină

Am rămas la apartamentele oneiro de-a lungul drumului și solul tropical a fost piscina pe care am folosit-o la începutul sărbătorii noastre.

30 august 2018
Locație centrală, personal excelent

Am avut timp fantastic cu copiii noștri de 9 ani la hotelul Tropical Sol, în perioada 15-22 iunie. Hotelul este situat în centrul orașului Tigaki, iar plaja este la câțiva pași.

30 august 2018
Nu și nu e nici ..

După ce am citit comentariile anterioare ale celorlalți oaspeți, m-am întrebat dacă am rămas la același hotel … Am stat aici cu mama și fiul pe care l-am pus la parter ca mama …

27 august 2018
Hotelul central excelent cu personal minunat.

Am revenit dintr-o săptămână minunată în Tigaki. Hotelul a fost exact ceea ce aveam nevoie. Piscina a fost mare și întotdeauna spațioasă, o mulțime de paturi … câteva zile doar 6 sau 7 persoane acolo.

24 august 2018
camera părea prea mică pentru 3 paturi

Fiica mea și eu, plus nepotul meu de 12 ani, 3 paturi de o persoană așezate de-a lungul peretelui din spate al camerei, mai mult ca un dormitor decât un hotel. Baie minunată, dar în curând a inundat cu perdea de duș proastă.