2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Dracos Aparthotel este locul ideal pentru o vacanţă liniştită, fiind situat la marginea centrului istoric al oraşului Parga, având în apropiere câteva baruri şi restaurante.
Adresă: Kastelakia, Parga 48060 Greece; Latitudine: 39.288143, Longitudine: 20.411755;

Detalii facilități

• Chicinetă
  • Camere familie
  • În camere
  • Frigider în cameră
  • Internet
  • Internet gratuit
  • Internet de mare viteză gratuit (WiFi)
  • Wifi public
  • Servicii
  • Room Service
  • Transport aeroport

22 octombrie 2019
Fantastic

Primele impresii au fost un pic oh, nu … căzut în partea de jos a dealului, trei coșuri mari de gunoi cu gunoi de jur împrejur nu a fost atât de grozav … mergi până la hotel … pui !! Minunat și curat …

23 septembrie 2019
Grecia uimitoare și foarte tradițională x

Partenerul meu și-a făcut recenzia, dar a crezut că o să adaug și pe a mea, am vrut doar să adaug la comentariile sale cele mai de sincer mulțumiri personalului cu adevărat uimitor de aici, în special Spiros, care este cel mai frumos …

23 septembrie 2019
Vacanță uimitoare

Tocmai ne-am întors după ce am petrecut cea mai bună săptămână în Dracos Aparthotel. 10 dintre noi, 5 cupluri și, de asemenea, familia au avut o vacanță uimitoare și nu așteptăm să se întoarcă.

22 septembrie 2019
A 8-a vizită

A 8-a vizită deja rezervată pentru anul viitor mai trebuie să spun? Tot personalul este minunat, mai ales Vasso, care lucrează în bar este atât de minunat și are grijă de toți oaspeții.

Frumos loc

Am stat doar o noapte, dar asta a fost suficient pentru a aprecia calitatea hotelului. Era foarte curat și tot personalul foarte vesel și de ajutor.

15 septembrie 2019
Foarte frumos hotel confortabil cu cheie joasă

Dracos este un hotel foarte confortabil, situat în dealuri verzi joase și copaci ciprizi, la aproximativ un km în afara Parga, și nu lângă plajă. Am fost acolo în septembrie, așa că a fost foarte liniștit (fără copii).

Hotel confortabil

Nu am putut să ne prezentăm în hotelul Racconto din cauza „problemei tehnice în baie”! Ne-am mutat la hotelul Dracos și am găsit personalul prietenos și găzduitor.

2 septembrie 2019
Excelentă a 5-a vizită

Este întotdeauna plăcut să te întorci în acest hotel. Ca întotdeauna am fost primiți înapoi de personalul excelent. Încă iubim hotelul și ne vom întoarce din nou.

29 august 2019
Hotel excelent

Mă bucur că am rezervat acest hotel pentru o vacanță de două săptămâni cu doi copii mici, hotelul și terenurile sunt curate și sigure, serviciul de menajeră este excelent, curățarea camerei zilnic, zonele piscinei sunt imaculate și …

19 august 2019
„DOAR FANTASTIC”

Așa că mulțumit am decis să rezerv acest hotel după ce am făcut cercetările obișnuite.

17 august 2019
Minunat

Acest hotel este foarte bun, piscinele sunt uimitoare, dacă doriți un pic de confidențialitate lângă piscină, există o vrăjitoare „privată”, foarte bună și însorită! Mâncarea este plăcută, dar serviciul este și mai bun, sunt …

16 august 2019
Hotel fabulos în Parga

Am stat 7 nopți cu soțul și fiul meu adolescent la începutul lunii august și am fost cu toții atât de mulțumiți că am ales Dracosul! Camerele erau mari și păstrate excepțional de curate, cu aer excelent …

17 iulie 2019
Un hotel minunat

Am rămas aici ca o familie de patru din primele două săptămâni ale lunii iulie. Hotelul a fost imaculat cu curățarea zilnică a camerelor, prosoape proaspete și lenjeria de pat. Foarte util și prietenos personal.

16 iulie 2019
Vremea ar fi putut fi mai bună

A petrecut o săptămână aici cu prietenii.

14 iulie 2019
Vacanţă

Aceasta a fost prima dată la Dracos și am citit toate recenziile și nu eram dezamăgit cu siguranță. Absolut uimitor .. personalul nu poate face suficient pentru tine si te face sa te simti bine primit.

7 iulie 2019
A doua casa

Am fost norocoși că am avut două sărbători anul acesta la Dracos. După ce ați rămas în urmă cu doisprezece ani, este întotdeauna bine să vedeți îmbunătățirile care se efectuează în fiecare an.

2 iulie 2019
Hotelul Amazing ..

A stat aici saptamana trecuta cu sotia mea .. Amazing Hotel .. Hotelul a fost plin, dar nici o problemă găsirea unui șezlong ..

6 iunie 2019
Little Gem

Stați aici chiar acum și nu ați putea cere mai mult. Este o mică zonă de piscină hotel prietenos, de asemenea, a primit piscină adulți numai.

27 mai 2019
Dracos fabulos

Nu pot lăuda Dracos și personalul destul de mult. Locuința a fost uimitoare, am avut cea mai bună cameră vreodată și pentru un călător solo care spune multe.

27 mai 2019
Dracos fabulos

22 mai 2019
Un hotel minunat

A rămas aici ultimul gest, ca parte a unei înțelegeri târzii Tui. Hotelul minunat și camera minunată. 2 piscine și șezlonguri mari cu perne confortabile. Barul de la barul de la piscină servește și mâncare foarte utilă.

13 aprilie 2019
Parga Vacanță

Nu aveam nevoie de un hotel, deoarece eram în regim de self-catering, așa că am rămas la Dracos într-un apartament minunat. Foarte confortabil cu aer condiționat, TV, WiFi. Așa cum eram în principal, era ideal.

8 aprilie 2019
Hotelul minunat

Am stat aici în august anul trecut împreună cu familia, aș recomanda acest hotel.

13 ianuarie 2019
PUR SI SIMPLU CEL MAI BUN

După ce a rămas aici de două ori acum, locul devine mai bine și mai bine personalul este minunat și nu poate face suficient pentru a vă ajuta (foarte prietenos). Acestea vă permit să vă bucurați de sejurul dvs.

29 decembrie 2018
Iubit acest hotel!

Aceasta a fost prima mea vacanță și o primă pauză non-city, într-un timp foarte îndelungat, iar TUI a făcut-o foarte ușoară și netedă, chiar de la prima rezervare până la întoarcerea în Regatul Unit.

9 noiembrie 2018
Va rămâne aici din nou

Hotelul Dracos este ideal pentru o pauză liniștită. Hotelul este impecabil, serviciile sunt excelente și au acum 2 piscine. Personalul excelent și foarte prietenos vă face să vă simțiți acasă.

9 octombrie 2018
Hotelul excelent

Am avut un timp fantastic aici timp de 2 săptămâni.

9 octombrie 2018
Hotelul excelent

Am avut un timp fantastic aici timp de 2 săptămâni.

13 septembrie 2018
Adevărata bijuterie revizuită

Aceasta a fost a doua vizită la Dracos, la 4 ani după prima. Din nou, hotelul a fost pe locul doi în ceea ce privește serviciile, facilitățile, mediul înconjurător.

12 septembrie 2018
Sărbătoare fabuloasă

Doar m-am intors de la acest hotel minunat. Este curat fără limite, inclusiv piscinele și grădinile sunt bine păstrate.

7 septembrie 2018
Locul uimitor

A rămas la Dracos o săptămână în luna august. Hotelul a fost fără pată și terenuri bine păstrate. Personalul a fost uimitor în special în barul care a fost atât de util.

5 septembrie 2018
Sărbători fantastice

Ne-am bucurat foarte mult de vacanța de vară petrecută în aceste apartamente frumoase. Am rămas cu prietenii și am găsit-o aproape de centrul orașului, care este la aproximativ 10 minute de mers pe jos.

27 august 2018
Vacanță fabuloasă!

Doar am revenit dintr-o vacanță de familie de două săptămâni. Avea un timp fabulos. Camerele sunt minunate și spațioase pentru o familie cu o mulțime de spațiu de depozitare.