4.04

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul Lindos Imperial ofera servicii impecabile si facilitati de cea mai buna calitate, fiind recomandat atat pentru familii, cat si pentru cupluri sau grupuri.
Adresă: Kiotari 851 09 Greece; Latitudine: 36.06221, Longitudine: 27.988516;

• Aproape de plajă
  • Internet gratuit

21 noiembrie 2019
O vacanță plăcută într-o locație frumoasă!

Am vizitat insula cu un grup de biserici și am stat la Lindos Imperial. Hotel frumos într-un cadru liniștit.

9 noiembrie 2019
Cea mai bună odihnă!

Înțeles să revizuim acest hotel, vacanța și personalul pentru o perioadă. Eu și partenerul meu am plecat pentru o vacanță de o săptămână lungă. Lucrând ca un chirurg de copac, aveam nevoie de o săptămână doar de NICIODĂ.

6 noiembrie 2019
Sărbători în familie aproape perfecte, doar două puncte negre

Ne-am petrecut sejurul all-inclusive în Lindos Imperial Resort împreună cu nepotul nostru în fiecare din ultimii trei ani.

6 noiembrie 2019
Hotelul și spaul imperial Lindos

Liniște un hotel mare, piscine frumoase, toboganele sunt cel mai bine lăsate copiilor, deoarece apa nu este foarte adâncă.

20 octombrie 2019
Hotel excelent

Am stat la această stațiune în perioada 14 – 21 octombrie, ce sejur fantastic am avut. Am fost într-o cameră de la piscină, care din păcate nu a primit soare, dar a fost minunat să se răcească.

16 octombrie 2019
Superb

Uau, acest hotel este uimitor.

14 octombrie 2019
Pauză fabuloasă

Am avut o perioadă fantastică în această stațiune, este uriașă cu o mulțime de facilități, piscine etc. Mâncarea a fost uimitoare, o calitate foarte bună și o selecție masivă, plus meniurile a la carte pentru a alege.

9 octombrie 2019
Mare timp!

Nu sunt prea sigur despre ce sunt toate recenziile negative …..

7 octombrie 2019
Clasa întâi

Am petrecut o săptămână aici la jumătatea lunii septembrie și nu pot da vina în această stațiune. Personalul amabil și amabil. Mâncarea și băutura au fost excelente. Aș recomanda cu mare drag Burger Project la piscina principală.

7 octombrie 2019
Loc uimitor ... Recomandat!

Am ajuns cu toată familia, copii 10,8,6 Hotelul este mare și are toate facilitățile de care avem nevoie cu copiii. Ne bucurăm și vă recomandăm tuturor să ajungeți. Zona este minunată și liniștită.

25 septembrie 2019
Cea mai relaxantă vacanță din toate timpurile!

Am vizitat stațiunea și spa-ul imperial Lindos în luna iulie, împreună cu iubitul meu timp de o săptămână.

24 septembrie 2019
Nu am vrut să plec

Tocmai ne-am întors și ne-am dorit deja. O stațiune mai curată răcită va fi greu de găsit.

23 septembrie 2019
Managementul ar trebui să fie interesat de oaspeți!

Eu și fiul meu – 19 luni stăm în acest hotel cu părinții acum. Mai întâi am avut cameră în bucătărie. A fost o cameră frumoasă până a venit noaptea.

17 septembrie 2019
Diabetice vă rugăm să fiți avertizați

Eu și soțul meu am stat la acest hotel. Aș dori să avertizez toți diabeticii de tip 1 și 2.

15 septembrie 2019
Excelent

Personal excelent, locație și foarte curat! Soi decent cu mâncare și restaurantul chinezesc este foarte drăguț. Camerele erau foarte frumoase și curate.

13 septembrie 2019
Lindos Imperial pur și simplu cel mai bun

Un hotel fantastic, cu un personal minunat, care nu a putut face suficient, nu a fost niciodată la un hotel atât de curat, camerele erau foarte frumoase și confortabile, atât de multă alegere în ceea ce privește mâncarea și o mulțime de lucruri, și a fost foarte drăguță, am …

5 septembrie 2019
Experiență slabă, ar putea încerca mai greu

Motivele hotelului sunt foarte frumoase, iar piscinele publice sunt bine amplasate și curate. Întotdeauna a existat un șezlong în jurul unei piscine, dacă aveți nevoie de unul, deoarece alegerea este bună.

4 septembrie 2019
Vacanță excelentă la acest hotel

Tocmai am revenit luni (02.09.19) din vacanța săptămânii în acest hotel. OK, așa că voi începe cu toate atributele grozave ale hotelului.

3 septembrie 2019
Vacanta placuta

Hotel minunat Am citit recenziile anterioare și nu înțeleg de ce oricine poate fi critic pentru acest hotel, am experimentat personal excelent pe tot parcursul șederii noastre, complexul general este foarte drăguț și bine pus …

27 august 2019
Hotel frumos în Kiotari

Trebuie să spun că m-am cam îndoit după ce am citit toate recenziile negative. Ei bine, sunt fericit că am rezervat acest hotel.

26 august 2019
Dl

Ei bine, care dintre voi greci nu înțeleg 5 stele, camerele au nevoie de un buldozer prin ele pentru a începe din nou.

26 august 2019
Un hotel de 5 * poate face mai mult

Mâncare: ideea altor restaurante este bună, dar execuția ar trebui să urmeze. Unii chelneri sunt foarte buni, alții lucrează acolo, deoarece ar fi lucrători ai unei cantine.

16 august 2019
Vacanță în familie excelentă

Tocmai am avut o ședere minunată la stațiunea și spa-ul Lindos Imperial.

14 august 2019
Stațiune familială fabuloasă și locație perfectă

Tocmai am venit acasă de la Lindos Imperial Rodos și am avut parte de cele mai bune vacanțe.

13 august 2019
Statiune uimitoare

Tocmai ne-am întors dintr-o săptămână de vacanță cu părinții și copiii mei. Am rămas la Lindos Breeze, care este cam peste drum de Imperial.