2020

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Ideal atât pentru cupluri cat si pentru familii, prietenosul hotel Mistral se afla in Kolymbia, pe coasta de est a insulei Rodos, la numai 250m de plaja si la 50m de centrul statiunii cu taverne, baruri si magazine. Aeroportul International "Diagoras" se afla la 30km iar orasul Rodos la 23km. Hotelul ofera o atmosferă relaxantă, 106 camere moderne și confortabile, servicii de calitate. A/C si seif incluse in pret. Internet WIFI gratuit in spatiile publice, internet WIFI in camere, la cerere, se plateste local.
Adresă: Athinon 2, Kolimbia 851 03 Greece; Latitudine: 36.251648, Longitudine: 28.166622;

16 noiembrie 2019
Raport calitate / preț excelent

Hotel drăguț și prietenos, cu o alegere bună a bucătăriei Personalul nu s-a putut abține și a fost întotdeauna politicos și prietenos, întrucât găsesc cei mai mulți oameni greci.

3 noiembrie 2019
Hotel leonardo resort

A avut o perioadă minunată, 10 zile de distracție. Personalul și conducerea au fost superiori peste cele așteptate. Tot personalul a fost prietenos și mereu dispus să vă ajute.

2 noiembrie 2019
O minunată vacanță relaxantă.

A avut o vacanță minunată, hotelul a fost minunat și într-o situație ideală atât pentru plajă, magazine.

28 octombrie 2019
Insula uimitoare hotel uimitor personal uimitor

Voi fi 5 zile în acest hotel uimitor, cu un personal minunat.

15 octombrie 2019
Mai bine nu se poate

Ne-am întors cu trei săptămâni în urmă de la Leonardo Kolymbia Reort, sărbătorind aniversarea și wow-ul nostru, ce pauză uimitoare am avut.

15 octombrie 2019
Leonardo Hotel 5 stele !!!!

Am vizitat hotelul Leonardo acum 2 săptămâni. De la sosire am recunoscut cât de prietenos și primitor a fost personalul. Facilitățile erau nemaipomenite și nu depășeau așteptările noastre.

14 octombrie 2019
Shane

Am fost aici câteva zile și încă mă bucur de loc. În a doua mea zi aici am primit un os de pește în gât. La fel ca să spun asta.

4 octombrie 2019
Mă simt ca acasă!

Sărbătorile noastre acolo, au fost minunate! Am petrecut o săptămână alături de cei mai uimitori oameni! Fiind în mijlocul Rodosului, face mai ușoară vizitarea tuturor obiectivelor turistice obligatorii în cel mai scurt timp! Lindos este exact …

3 octombrie 2019
Foarte frumos ședere în Rodos

Ce ne-a plăcut: – Îmi doresc foarte mult să complimentez mâncarea, este din belșug și foarte gustoasă. Ne bucurăm cu adevărat.

29 septembrie 2019
Personal excelent și locație mâncare bună.

Personalul este de cinci stele, de la primire până la doamnele care curăță.

18 septembrie 2019
Hotel uimitor

Bună Numele meu este Dror Nachmani Familia mea și am fost cazați la datele de mai sus 1-5 septembrie 2019 Aș dori să felicit personalul hotelului, fără excepție, personalul și serviciul uimitor sunt de o înaltă …

17 septembrie 2019
O stațiune minunată. Facilitățile, personalul și mâncarea sunt evocante.

Am avut 11 zile minunate în stațiune. Camerele și toate celelalte facilități sunt într-o formă foarte bună. Personalul este foarte prietenos și încearcă din greu să ofere servicii perfecte. Mancarea este buna.

14 septembrie 2019
Shhh ce bijuterie

Din momentul în care am coborât din taxi nu am mai putut fi tratați mai bine de personalul acestui minunat hotel.

2 septembrie 2019
Fantastic

O experiență care trebuie repetată. După un an de muncă asiduă, prietenii și cu mine am decis să venim la acest hotel, ne-am dat seama imediat că va fi o vacanță de amintit.

1 septembrie 2019
Mulțumiri

Mulțumim Soula, Aggeliki, Christine și Georgia pentru serviciul bun. Doamnele erau mereu zâmbitoare și foarte prietenoase. Mulțumesc și George și Thodoris, mulțumesc băieți.

30 august 2019
Serviciu excelent în restaurant

Am stat la hotel în august. Deși puțin departe de Rodos am avut parte de timp bun.

26 august 2019
Un adevărat paradis

Am ajuns la Leonardo după o primă noapte îngrozitoare la hotelul Oasis din Rodos. Ne-am rezervat Leonardo ca un tratament pentru noi înșine, deoarece nu a fost ieftin.

25 august 2019
Wow!!!!

Ce hotel frumos, cu o atenție uimitoare la detalii !!!! Un pahar de frișcă și flanelă rece pentru a reîmprospăta fața la sosire după ce a fost fierbinte și lipicios a fost cel mai binevenit !!!! Hotelul este frumos și …

24 august 2019
Hotel uimitor

Dacă rezervați acest hotel, vă veți îndrăgosti de el! Personalul este uimitor și nu poate face suficient pentru tine și are întotdeauna timp să discute și să te facă să te simți special.