2019 - Lux, Romantic
Intrare
Sentido port royal villas
Spa
Rodos suite cu piscină privată
Bungalow suite

4.73

Total: 4.73 / 5
  • Cupluri
  • Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul Port Royal Rodos oferă servicii excepţionale, restaurante elegante, gusturi fine grecești și mediteraneene, piscine mari răcoritoare, toate pentru un concediu ideal in minunata insulă a soarelui.
Adresă: Efkalipton Street, Kolimbia 85100 Greece; Latitudine: 36.253292, Longitudine: 28.166622;

De la proprietar

SENTIDO Port Royal Villas & Spa oferă un serviciu excepțional, restaurante elegante, cu preparate delicioase, baruri atmosferice și o zonă spa primitoare pentru relaxare pură. Camerele și apartamentele hotelului sunt decorate confortabil și elegant, iar dacă doriți o vacanță activă, puteți lucra în sala de fitness sau puteți participa la una dintre activitățile organizate de gazdele noastre. Locația de pe plajă și un cadru idilic în mijlocul măslinilor combinate cu luxul discret al hotelului și calitatea autentică vă vor asigura o vacanță plăcută și plăcută într-o atmosferă relaxată. Menționăm că acest hotel are o limită de vârstă de 16 ani. SENTIDO Port Royal Villas & Spa are 202 camere mobilate cu gust, în diferite categorii. Apartamentele cu vedere la mare Bungalow, apartamentele superioare cu vedere la mare bungalow și apartamentele din fața plajei cu piscina privată au un dormitor cu un pat dublu și un living. Suita prezidențială din fața plajei are două dormitoare și un living. Apartamentele de pe plajă și suita prezidențială au terasă cu șezlonguri și piscină privată.

Detalii facilități

• Laptop safe

7 noiembrie 2019
Foarte recomandat

Am stat la hotel o săptămână minunată. Acest hotel ne-a oferit tot ce aveam nevoie și multe altele. Personalul a fost util și foarte amabil. Camerele erau curate, bine echipate și pașnice.

5 noiembrie 2019
Loc uimitor pentru o nuntă!

Nunta surorii mele a avut loc în acel hotel și a fost o experiență uimitoare. Mi-a plăcut foarte mult serviciul și mediul.

31 octombrie 2019
Frumos Bijuterie în Coroana Rodosului

În prima noastră vacanță în SENTIDO Port Royal în vara 2019, ne-am alăturat părinților mei la sfârșitul celei de-a doua vizite.

16 octombrie 2019
Experiență minunată!

Am vizitat hotelul în august, am stat 1 săptămână. Ne-am bucurat mult, mâncarea a fost delicioasă în ambele restaurante ale hotelului, iar personalul a fost foarte politicos și de ajutor.

12 octombrie 2019
Mai bine mai tarziu decat niciodata

De fapt m-am dus în septembrie și am crezut că am făcut recenzii, dar nu pare. Am rămas înainte și cu fiecare ocazie ne-am bucurat din plin.

7 octombrie 2019
cea mai minunată vacanță!

puiul meu și cu mine am petrecut 2 nopți acolo, sărbătorind ziua mea de naștere … ne-au întâmpinat la hotel cu niște băuturi și un aperitiv în timp ce așteptam camera noastră – ce plăcut bine! camera este …

5 octombrie 2019
Experiență de vis

Am petrecut 4 nopți la Port Royal și ai doar lucruri bune de împărtășit.

4 octombrie 2019
Frumos

Hotel superb, am avut o priveliște minunată asupra mării, personal amabil și grijuliu, mâncare și vin excelent Nektaria s-a îngrijit la fiecare prânz, vinul favorit al fratelui meu fiind gata întotdeauna pentru …

25 septembrie 2019
Vacanta superba

Tocmai ne-am întors de la două săptămâni all inclusive și a fost fabulos. Un hotel minunat într-o locație excelentă, dar ceea ce a făcut pentru noi au fost personalul de la sosirea noastră până la plecare.

22 septembrie 2019
Vacanță relaxată minunat.

Hotel și vacanță excelente, cu toate acestea, câteva puncte din partea noastră de lucruri: Negative – Folosind aceeași tigaie pentru omlete într-o dimineață pentru carne și legume.

15 septembrie 2019
Perfect!

Eu și soțul meu am rămas aici în prima săptămână din septembrie. Aceasta este a treia vizită la Rhodos, prima noastră ședere în această stațiune.

11 septembrie 2019
Doar Minunat

Acesta este un hotel superb. Mâncare excelentă, camere și amenajări și personal prietenos, bine pregătit. Felicitări și mulțumesc conducerii și personalului pentru o vacanță minunată.

11 septembrie 2019
Un hotel minunat de relaxare și lux.

Soția mea și cu mine ne vom întoarce din nou în luna septembrie pentru a șaptea vizită la acest hotel uimitor.

2 septembrie 2019
Perfect în toate felurile

Nu putem vorbi suficient de mult despre acest hotel, iar cuvintele noastre nu pot face dreptate.

25 august 2019
Minunat!

A treia noastră vacanță fără griji la PR. Este o stațiune de vacanță minunată. Facilitatea este fantastică, 10/10 pentru curățenie peste tot. Mâncarea este variată, delicioasă; divertisment, minunat.

21 august 2019
Vacanță fantastică

Am stat aici prima săptămână din august timp de 7 nopți.

19 august 2019
A doua oară înapoi în cer

Ne-am întors aici anul acesta pentru a sărbători prima noastră aniversare de nuntă, după ce am venit anul trecut pentru luna de miere.

12 august 2019
Un hotel și personal uimitor

Ce hotel uimitor din primul moment în care ajungi, te simți special și îngrijit. Personalul nu vă poate face niciodată suficient pentru dvs., dar nici nu vă încurcă în fiecare moment.

11 august 2019
Vacanță uimitoare de relaxare

Eu și soțul meu am petrecut o săptămână aici la sfârșitul lunii iulie, am ajuns și am avut imediat o băutură de bun venit și un prosop răcoritor răcoros în timp ce lucrările erau pregătite.

11 august 2019
Acesta este un hotel de 5 stele super-serviciu wauuuu

Am avut parte de o vacanță bună, au dat și un serviciu foarte bun, au fost atât de drăguți și zâmbitori și de ajutor mulți mulțumiri chelnerului Katrine și Eglandiei.

22 iulie 2019
Un hotel frumos

A rămas aici timp de 10 zile pe baza B și B, deoarece ne place să încercăm restaurantele locale care sunt într-adevăr disperate pentru afacerea dvs., din cauza furiei all inclusive.

22 iulie 2019
Port Royal Rhodes

Tocmai am revenit după ce am petrecut 3 nopți, ar fi trebuit să rămânem mult mai mult … Locul este foarte luxos.

20 iulie 2019
concediu

Hotelul este atât de uimitor! Personalul este foarte prietenos, mai ales băieții de la barul de la piscină care fac o treabă atât de bună. Cocktail-urile sunt foarte gustoase.

10 iulie 2019
Excelent hotel

Hotelul ne oferă o vacanță minunată. Camerele sunt mari frumoase și convenabile.

9 iulie 2019
Mi-a plăcut!

Am rămas pe o bază all inclusive într-o cameră de înot, care a fost fantastic și merită costul suplimentar – o piscină aproape privată cu vedere la plajă și grădini au însemnat că nu aveam nevoie să folosim …

7 iulie 2019
Inimile noastre se află în Grecia, dar nu în acest hotel

Acesta este un hotel unde am crezut că a fost minunat, dar una dintre privirile noastre este că soția mea a fost foarte bolnavă. Nu eram prea siguri de motiv și am crezut că este un amestec de căldură și băuturi și poate mâncare.

25 iunie 2019
Starea noastră actuală

Un hotel frumos. Bine ai venit. Nicholas prietenos Nikos ne-a oferit un tur cu ghid în jurul complexului într-un buggy și ne-a transportat fără probleme bagajele.

24 iunie 2019
Perfectă splendoare la Sentido Villas.

Acest hotel oferă pe toate fronturile; bucătăria rafinată proaspătă și locală în fiecare seară cu diverse teme naționale, personal fermecător întotdeauna atât de dispus să ajute, peisaje frumoase din multe dintre camere …

19 iunie 2019
Amazing Hotel & Spa

A doua călătorie fantastică la acest hotel. Camera a avut o vedere fantastică atât la piscină, cât și la plajă. Alimentarea a fost excelentă – atât de multă alegere. Stayed All Incl. și bine meritat.

19 iunie 2019
A doua vizită

Ne-am întors la Sentido Port Royal cu copiii noștri și partenerii lor pentru o vacanță de 7 zile, de tip all inclusive, începând cu data de 11 iunie. Am avut o altă vacanță uimitoare.

14 iunie 2019
Relaxare pură

Am rămas la The Port Royal Hotel & Spa timp de 12 zile și nu am vrut să plec! Hotelul este uimitor, mâncarea este absolut delicioasă, cu atât de multe posibilități disponibile.

11 iunie 2019
Cea mai magică scăpare greacă

Este imposibil să cântați destul de lauda acestui hotel! Nu pot să-i felicit mai mult pe angajați – erau atât de atent, de muncă grea, prietenoși, veseli și întotdeauna fericiți să-i ajute.

10 iunie 2019
Mare hotel, o experiență minunată

Am rămas o săptămână la sfârșitul lunii aprilie, când sezonul era pe punctul de a începe. Zona hotelului a fost liniștită și liniștită, atmosfera senină și toate florile și plantele proaspete verzi – atât de minunate.

1 iunie 2019
Excelenta pauza de lux

Hotelul a fost minunat, tot personalul a fost prietenos și de ajutor și serviciul a fost excelent.

19 mai 2019
Una dintre cele mai bune vacanțe pe care le-am avut!

Așa că am sărbătorit ziua mea de naștere și să spun că acest loc este cerul este o subevaluare.