4.39

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Diana Palace este un hotel de 4 stele, amplasat pe coasta de est a celebrei insule Zakynthos in statiunea Argassi- Zante. Se afla la 3 km de orasul Zakynthos si la 5 minute de mers pe jos de plaja. Cun stil tipic modern, hotelul ofera facilitati pentru toate categoriile de varsta, dispune de personal prietenos, profesionist si amabil, pentru a asigura turistilor o vacanta idilica. Este recomandat pentru familii, luna de miere, tineri.
Adresă: Argassi 29100 Greece; Latitudine: 37.76302, Longitudine: 20.923782;

• Internet gratuit

25 septembrie 2020
Foarte diferit

Foarte greu de oferit o viziune adevărată nouă restricțiilor. Purtarea unei măști în 32 de grade. Personalul a încercat din greu, motivele erau frumoase. Bine a fost bine, dar am simțit că se reduc.

23 septembrie 2020
remarcabil

Un hotel minunat, care este foarte bine condus de o echipă prietenoasă care se străduiește să se asigure că aveți o vacanță bună.

18 septembrie 2020
Ultimul în ospitalitatea greacă

Tocmai ne-am întors de la cel de-al 8-lea sejur la acest hotel minunat.

18 septembrie 2020
De unde au venit recenziile negative?

Având deja anulate trei sărbători anul acesta, am scăpat în sfârșit între 5 și 16 septembrie, 11 nopți de soare de la perete la acest hotel bine amplasat și extrem de bine organizat.

16 septembrie 2020
Fantastic

Am ajuns aici pe 31 august pentru 12 nopți, am primit o cameră deasupra zonei de recepție cu vedere la drum, camera era în regulă, dar ne-am gândit că ne va fi greu să dormim din cauza zgomotului drumului, așa că …

15 septembrie 2020
Uau ce loc superb

Am rămas la Diana Palace în mod neașteptat după ce vacanța noastră din Lanzarote a fost anulată și suntem atât de încântați că am făcut-o.

15 septembrie 2020
Cel mai uimitor hotel cu cel mai bun personal

am stat la palatul Diana timp de 2 săptămâni, cu un grup de 5 de la 1 la 67. Hotelul este ca o casă de acasă.

12 septembrie 2020
Nu este un sejur minunat, doar câteva puncte bune.

Ne-am schimbat vacanța în Grecia ca o ofertă de ultim moment din cauza Covid-19, iar celelalte sărbători au fost anulate.

11 septembrie 2020
O mică descoperire

Un hotel prietenos foarte frumos, de la recepție la personalul barului până la chelneri, ne-am simțit îngrijiți și întâmpinați. Camera noastră era lângă piscina pentru copii, ceea ce a fost minunat pentru noi călătorind cu un bătrân de 3 ani.

11 septembrie 2020
Hotel fantastic

Am stat la Diana Palace 3-10 septembrie. Ce hotel fantastic !! Camera noastră era modernă și curată, cu o vedere minunată la zona piscinei.

5 septembrie 2020
M-aș întoarce având în vedere camera săracă

Ne-a plăcut ambianța hotelului și înțelegem pe deplin limitele a tot ce se datorează pandemiei, ne-am bucurat pur și simplu să scăpăm, dar nu am fost prea mulțumiți de camera în care am stat, a fost foarte …

5 septembrie 2020
Vă rugăm să nu vă faceți griji cu privire la recenziile negative.

Am avut anulat vacanța inițială și am văzut acest lucru pe care am decis să îl schimbăm.

4 septembrie 2020
Trist să vezi, dar bucură-te.

Nu voi semnaliza niciunul dintre punctele rele sau bune, deoarece am avut norocul să scăpăm. Da, erau ambele. Din păcate, nu am avut experiența completă oferită de acest hotel datorită COVID.

Nu e bine

Am ajuns la hotel, am primit o primire minunată, până am mers în camera noastră. Am fost puși într-o cameră de self catering, nu doar eu și soțul meu, ci sora mea și soțul ei și am plătit 7000 de lire sterline.

Bine, dar nu de 4 stele

În primul rând, îmi bazez recenzia pe hotel pe o vizită în timpul covid19, nu pot garanta modul în care funcționează când lucrurile sunt „normale” La sosire, hotelul a fost perfect curat, cu proceduri evidente CV19 …

Hotel Diana Palace

Personalul hotelului și locația au fost geniale. Mâncarea și băuturile hotelului au fost o rușine, am mâncat în majoritatea zilelor.

26 august 2020
Vacanță în familie

Am stat aici o săptămână all inclusive, după ce am citit recenzii înainte de a pleca și am ajuns efectiv la hotel, ce dezamăgire, camera noastră era minusculă, obosită, foarte de bază și de pensiune, dar noi …

26 august 2020
Cu siguranță nu este un hotel de 4 stele

Am rezervat acest loc după recenzii fantastice, dar în realitate este mai mult un hotel de 2 stele. Înțelegeți că lucrurile ar putea fi diferite din cauza perioadelor de pandemie, dar, în general, foarte dezamăgiți.

25 august 2020
Nu sunt impresionat

Rapid și la obiect Nici un 4 stele totul foarte obosit Camere ok Mancare nu cârnați grozavi conserve curcan reformat nu Mâncare din bucătăria greacă foarte multă la toate restaurantele din jurul hotelului Băuturi uimitoare …

21 august 2020
Am reușit să scap în această vară!

În sfârșit, am reușit să plecăm în Zante prin Jet2. În ceea ce privește hotelul, mai întâi dezavantajele ..

Aproape de bine, dar undeva, poate, nu există un 4 * 2/3

Mâncarea a fost bună, alegere limitată și întrebări lungi uneori. Ar fi putut fi mult mai mult să alegi și să nu poți să bei o băutură în restaurant după micul dejun era o glumă.

Mergem la hotel

Ne-am întors recent de la Palatul Diana pentru al patrulea an consecutiv și am avut parte de o vacanță fabuloasă (mămică, tată, 23 și 17 ani) și nu avem altceva decât lucruri bune de spus.

14 august 2020
Moment excelent pentru a scăpa

Hotel minunat, personal foarte prietenos și de ajutor. Am cazat în camera superioară, care a fost frumos și curat, din cauza restricțiilor covid, nu fierbător, etc în camere.