2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul Plaza Pallas 3*+ este o capodopera a arhitecturii locale si unul dintre cele mai frumoase hoteluri din Zakinthos. Gradina hotelului este plina de flori, de la trandafiri, iasomie, pana la palmieri si flori in ghivece frumos amenajate.
Adresă: Akrotiriou Road, Tsilivi 29100 Greece; Latitudine: 37.812893, Longitudine: 20.873234;

Detalii facilități

• Despre proprietate
  • Acces cărucioare persoane cu dizabilități
  • Chicinetă
  • În camere
  • Frigider în cameră
  • Internet
  • Internet gratuit
  • Servicii

30 octombrie 2019
Proprietate fantastică!

Am stat în acest hotel cu vechea mea de 2 ani pe timpul verii și sunt încă uluit de serviciul genial pe care l-am primit! Hotelul se afla într-o locație excelentă și la doar 4 minute de mers cu mașina …

29 octombrie 2019
Excelent

Un sejur fantastic. Camera era excelentă, foarte curată și spațioasă. Spiros, proprietarul ne-a făcut să ne simțim foarte bineveniți, chiar dacă a fost vorba de (cățelușii sângeroși) :-).

28 septembrie 2019
piscina rece

S-a cazat în septembrie frumos hotelul modern a avut balcon dublu 311 de personal spirio prietenos și personalul râde foarte mult la sambuca bar, unii spun că a fost un pic tare dacă este aproape de bar, deoarece nu există camere duble …

24 septembrie 2019
Recenzie târzie!

Am stat aici în septembrie anul trecut .. cu fiica noastră de 6 luni. 1 săptămână demipensiune și am avut parte de un moment fantastic.

23 septembrie 2019
top spot

mi-a plăcut acest loc, o zonă mare de piscină, o încăpere mare, cu un demipensiune mare balcon.decent, personal foarte prietenos și de ajutor Spiros, omul principal, strălucitor, vă mulțumesc pentru cadou, care sper să vă vedem pe toți …

17 septembrie 2019
hotel minunat, curat, aproape de plaja Tsilivi

acest hotel se află pe un drum care intră în orașul Tsilivi. Hotelul are camere foarte frumoase, moderne, cu o baie mică. Aer condiționat este bine, dar numai pentru plată suplimentară.

16 septembrie 2019
O întoarcere binevenită

Noi doar vom intra în 2 săptămâni la acest hotel minunat de administrare a familiei, acesta va fi a 5-a dată și va fi din ce în ce mai bun. Toate au fost modernizate la un standard foarte bun.

15 septembrie 2019
Hotel minunat

Tocmai sosit înapoi de la o săptămână rămâne aici. Hotel minunat, foarte curat. Prosoapele se schimbă zilnic, iar camera curățată. Personalul era minunat. Într-o poziție centrală, atât de ideală.

6 septembrie 2019
Hotel

Hotel impecabil, personal excelent foarte prietenos și nu poate face suficient pentru tine.

31 august 2019
Hotel fantastic

Am stat pentru prima dată în august. Cu siguranță pot recomanda acest hotel. Am fost bineveniți din momentul în care am ieșit din taxi.

13 august 2019
Concediu de odihna

Hotelul și camerele sunt decorate foarte inteligent și modern, fiecare cameră are TV, wifi gratuit, clime, frigider mic, chiar și mic aparat de cafea.

7 august 2019
Totul este bine

Camere curate și împrejurimi, personal prietenos și util. Mâncarea este foarte gustoasă, cafeaua, sucurile și berea din mashine sunt disponibile toată ziua. Prosoapele și lenjeria proastă se schimbă la fiecare 3 zile.

4 august 2019
Evadare fantastică în familie

De unde încep – acesta este cel mai bun hotel grecesc în care am stat vreodată !! Camerele erau inteligente, moderne și foarte curate.

1 iulie 2019
Absolut perfecțiune la soare

Doar întors acasă de la un sejur fantastic în acest hotel uimitor.

28 iunie 2019
Un minunat loc prietenos.

Ne-am simțit bine impreună. Demipensiune a fost bună valoare. Mic dejun excelent și o alegere plăcută pentru cină, dar și multe restaurante în jur. Acesta este un loc curat, modernizat și prietenos.

23 iunie 2019
Sora lui a călătorit

Am sosit pe 7 iunie pentru o doamnă săptămânală la recepție foarte plăcută ne-a rezervat în cameră rapidă a avut un pat dublu in, dar am cerut pentru gemeni, dar a fost curând sortate cu o singură cameră adăugată …

21 iunie 2019
Vacanță superbă

Am rămas la Plaza Pallas în perioada 1 iunie – 12 iunie. Cameră mare, cu vedere la piscină.

11 iunie 2019
hotel uimitor

personalul hotelului excelent este strălucit de la proprietar la cel mai curat restaurant și personalul este de primă clasă, barul sambuca este o amintire specială strălucită pentru Gesse, Babbis și Jullianne, de asemenea, tributul Elvis …

5 iunie 2019
Hotel fantastic, oameni fantastice.

O mare vacanță de familie într-un hotel minunat. Chiar în mijlocul tuturor restaurantelor. Proprietarii hotelului au fost minunați – foarte prietenoși, prietenoși și prietenoși. Vom reveni anul viitor.

5 iunie 2019
Locul excelent

Deci, îmi place curățenia acestui loc, serviciul pentru clienți, atenția întregului personal, restaurantul și barul. Piscină minunată, camere excelente moderne și o locație centrală bună.

2 iunie 2019
Hotelul minunat și bine amplasat

Am ajuns destul de târziu după două întârzieri la aeroport, având rezervat jumătate de bord personalul de la restaurant ne-a salutat cu bunătate niște mâncare.

22 mai 2019
Domnișoară

A rămas aici pentru 5 nopți cu vârsta de 3 ani. Nu pot spune cât de minunat a fost hotelul și personalul. Camerele sunt surprinzător de moderne, curate și incredibil de confortabile.

15 mai 2019
remarcabil

A rămas pentru o săptămână de la 6 mai și nu a putut găsi nici o vină cu hotelul. Sosirea a fost rapidă și ușoară, camera 202 pe care am rămas-o a fost uimitoare.

10 mai 2019
Hotel excelent

Partenerul meu și cu mine am ajuns pe 4 mai pe 5 nopți. Am fost demipensiune, dar la începutul sezonului nu era bufet, așa că ne-au permis să alegem meniul.

21 octombrie 2018
Clasa Premier

Când eram în așteptare ca taxiul să ne ducă la aeroport, stăteam afară și ne-am întrebat care sunt negațiile vacanței.

9 octombrie 2018
Vacanţă

Hotelul excelent, locație excelentă, aproape de baruri, magazine și plajă.

9 octombrie 2018
Vacanţă

Hotelul excelent, locație excelentă, aproape de baruri, magazine și plajă.

7 octombrie 2018
Hotel minunat!

Am avut o ședere stralucitoare la hotelul plaza pallas! Mâncarea a fost uimitoare și a avut o varietate de opțiuni, tot personalul suntem foarte prietenoși și de ajutor și personalul din bar Sambuca ne-a făcut să ne simțim foarte …

27 septembrie 2018
Foarte medie

Tocmai am revenit de la 7 nopți la acest hotel. Am fost îngrijorați după ce am citit câteva recenzii aici, dar am sperat că am reușit cel mai bine, din păcate, am fost foarte dezamăgiți de vizita noastră.

24 septembrie 2018
hotel de lux în tsilivi

acest hotel are o locație excelentă, personal prietenos și foarte clean.We au fost pe bază de demipensiune, dar ar prefera pat și mic dejun ca o mulțime de restaurante minunate în resort.We a schimbat cina pentru prânz …

22 septembrie 2018
Minunat bucată de paradis.

Soțul meu și cu mine n-am mai fost niciodată în Grecia, dar pentru prima oară am fost complet împușcați. Hotelul este fantastic, arhitectura clădirilor este frumoasă.

27 august 2018
Hotelul excelent

Hotelul în sine este minunat, foarte curat, aproape de orice restaurant sau magazin de suveniruri pe care îl puteți dori și la o plimbare de 5 minute de plajă.