2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul G. George a primit primii oaspeti in vara lui 1989 si de atunci este in mod regulat renovat. Acesta este situat ideal in statiunea Nidri, locul cel mai frumos si bine-cunoscut al insulei, care va ofera posibilitatea de a petrece vacanta intr-un mediu relaxat si linistit, dar nu departe de centrul comercial si desigur de plaja cu apa clara albastra.
Adresă: Valaoritou Str 8, Nidri 31087 Greece; Latitudine: 38.70953, Longitudine: 20.711111;

Detalii facilități

• Facilități camere
  • Frigider în cameră
  • Alte facilități
  • Internet de mare viteză gratuit (WiFi)
  • Free Wifi

12 octombrie 2019
Reveniți la Nidri 2004 și 2019

Dragă Maria, după cum am promis că vă scriu în urma șederii noastre la hotelul dvs. minunat pentru vacanța noastră în Nidri, în datele de mai sus.

10 octombrie 2019
În general, o cazare uimitoare!

Am avut noroc cu alegerea noastră pentru George. Am petrecut două zile la începutul vacanței și ultima înainte de întoarcerea acasă. Hotelul este condus într-un mod prietenos, dar și eficient.

9 octombrie 2019
Foarte bun sejur și s-ar întoarce fericit

Am stat la hotel 11 zile la sfârșitul lunii septembrie / începutul lunii octombrie. Au fost mulți oaspeți care se întorceau, așa că spune totul cu adevărat. Locația este foarte bună.

10 septembrie 2019
O vacanță perfectă

Ne-am întors recent de la o săptămână de ședere în acest hotel. Suntem persoane în vârstă și am călătorit pe scară largă, dar aceasta a fost prima noastră vizită în Grecia. Ne-a plăcut acest hotel și locația sa din Nidri.

5 septembrie 2019
Hotel frumos și curat

Am stat aici o săptămână. O locație excelentă renunțată chiar lângă port și strada principală. O cameră curată, mic dejun minunat, piscină frumoasă, cu șezlonguri bune și suficiente.

17 august 2019
Fantastic hotel de familie

Am stat aici doar o noapte, dar am dorit să fi fost mai mult timp. Hotelul este excepțional curat și ordonat, iar zona este liniștită, dar aproape de toate restaurantele.

12 august 2019
Hotel minunat

Venim la 8 ani la Hotel George și absolut nu putem da vina locului. Este curat impecabil, piscina și camerele curățate zilnic.

18 iulie 2019
Curățați, nu faceți hassle, mic dejun excelent și închideți 2 plaja

Am rămas timp de o săptămână și ne pare rău că nu ne-am rezervat mai mult. Hotelul este curate, cu locuri publice și camere curate. Curățarea și servirea prosoapelor în fiecare zi, pat o dată pe săptămână.

7 iulie 2019
Hotel minunat

Am iubit acest hotel. A rămas timp de o săptămână și a găsit totul pentru un standard foarte înalt.

5 iulie 2019
Dl

Înapoi pentru a doua oară. Probabil cel mai bun hotel din Nidri. Personalul utile, în special la bar. Piscină foarte curată și bună. Micul dejun satisface cele mai multe gusturi și este foarte relaxat.

17 iunie 2019
Stați la un loc atractiv și confortabil

Datorită timpului de zbor, trebuia să ne oprim în Nidri înainte de a merge la Meganissi și am ales pe George (surorile făcuseră același lucru anul trecut).

10 iunie 2019
Hotel G.George - un hotel pe care veți dori să vă întoarceți!

Tocmai ne-am întors de o săptămână la hotelul George și ce hotel minunat.

30 mai 2019
Locație excelentă

A rămas aici pentru primele două săptămâni din mai 2019. Este situat perfect pe un drum secundar la aproximativ 100 de metri de drumul principal prin Nidri și la aproximativ 150 de metri de frontul marii.

29 mai 2019
Hotelul G.George, Nidri, Lefkada

Prima dată în Nidri. Hotelul George este pe un drum de pe strada principală. Antrenorul te lasa pe drumul principal si trebuie sa iti faci drumul pe drum cu casetele tale.

16 mai 2019
O ședere superbă!

Suntem atat de bucurosi ca am ales acest hotel pentru saptamana noastra in Nidri! Este la doar o scurtă plimbare de la strada principală și de malul mării, dar este liniștită și liniștită.

14 mai 2019
Un loc minunat!

Va vizita 100% din nou acest hotel. A fost fantastic!! Personalul a fost atât de prietenos și de ajutor și ne-a făcut să ne simțim foarte bineveniți.

28 noiembrie 2018
Hotelul rușinos este rușine în ceea ce privește managementul

A petrecut o singură noapte aici datorită faptului că a fost pusă în cameră doar pentru două persoane și am fost o familie de trei adulți.

3 octombrie 2018
Splendid

Am fost norocosi in acest an in faptul ca, cand am sosit, ne-am gasit intr-un apartament care se confrunta cu un deal, si cu 3 etaje in sus, fiind un pic cam crapat avand in vedere ca sunt 73 …

30 septembrie 2018
Hotel fabulos aproape de tot

Un hotel de familie de excepție ne-am dus de două ori în Nydri în august 2018 și de două ori am rămas la G.George, personalul este foarte prietenos și de ajutor.

28 septembrie 2018
La fel ca familia!

Este ușor de văzut că acest hotel primește mulți clienți repetați. Camerele sunt curate și curate și piscina este frumoasă. Locația este la îndemână. Dar secretul este personalul.

13 septembrie 2018
Aproape perfect

Cinci stele nu trebuie să însemne șampanie în cameră, bucătari, servire turn-down sau restaurante gastronomice, poate însemna un hotel frumos, curat fără limite, cu un personal minunat și …

13 septembrie 2018
Foarte recomandat

Tocmai am revenit de la 11 zile la hotelul G.George din Nidri, Lefkas, cu mama mea în vârstă de 97 de ani.

31 august 2018
Un hotel frumos, și din drum

A rămas aici la mijlocul lunii August 2018. 1. Camerele sunt de bază, dar curate. 2. Piscina este frumoasă și suficient de mare. 3. Bara este ok, băuturile sunt la fel ca și restaurantele din oraș. 4.

26 august 2018
Superb: Nu ar fi putut fi mai plăcut

Familia mea și m-am oprit aici pentru o noapte într-o excursie între Kefalonia și Agios Nikitas și nu am putut recomanda suficient. Ne dorim doar să putem rămâne mai mult.

21 august 2018
Hotelul excelent

Cazare excelentă, cu tot ce aveți nevoie pentru a vă simți minunat chiar și fără a părăsi locul pentru o săptămână întreagă. Foarte personal foarte frumos, ei își fac eforturile pentru a te face să te simți ca acasă.