2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Aldemar Amilia Mare (ex-Aldemar Paradise Mare) 5*, situat in Kalithea in estul insulei Rhodos, cu vedere la albastrul profund al Marii Egee pe o plajă de nisip, este un hotel all inclusive cu atmosfera cosmopolită încântătoare. Recomandat familiilor cu copii.
Adresă: Kallithea 85100 Greece; Latitudine: 36.397556, Longitudine: 28.231386;

De la proprietar

Pe frumoasa insulă Rodos, situată la răscruce între Est și Vest, se află uimitoarea Amilia Mare. Acest complex hotelier modern, înconjurat de mare și sufocat de parfumul grădinilor sale, promite o vacanță ca nimeni altul. Relaxați-vă în împrejurimi elegante și romantice, gustați delicatese locale în timp ce vă bucurați de o priveliște amețitoare asupra mării, bucurați-vă de plajă și activități sportive, urmăriți câteva dintre nenumăratele oportunități de distracție și bucurați-vă de o vară de neuitat într-o vacanță de vis la Amilia Mare.

Detalii facilități

• TV ecran plat

28 octombrie 2019
Muzică puternică constantă

Există aspecte potrivite pentru un hotel all inclusive, camerele sunt mari și curate, personalul este prietenos și există o mulțime de facilități, în special pentru familii.

26 octombrie 2019
Serviciu slab la sfârșitul sezonului

Am fost la Amilia Mare timp de 2 săptămâni în 19 octombrie cu o petrecere de aproximativ 45 de persoane.

26 octombrie 2019
Stațiune frumoasă

Personalul a fost foarte prietenos și de ajutor. Loc minunat cu activități pentru toate vârstele. Am fost pensiune completă. Camere grozave, cu piscină din cameră.

10 octombrie 2019
Nu vă lăsați de recenzii negative

Am vizitat aici ultima săptămână din septembrie și prima săptămână din octombrie. Am fost îngrijorat de recenziile negative, însă nu le pot înțelege.

4 octombrie 2019
Una dintre cele mai bune vacanțe în care am fost vreodată!

Ne-am întors dintr-o vacanță de 2 săptămâni în acest hotel în august și am avut parte de un moment minunat Echipa de animație a fost foarte veselă și prietenoasă, implicându-i mereu pe toți implicați în activități.

O vacanță perfectă

Iubitul meu și cu mine (amândoi 25 de ani, am avut experiență în hoteluri de 5 stele) am stat la Amilia Mare 14-21 septembrie 2019.

O mică bucată de rai

Am cazat 7 nopți camera a fost fabuloasă atât de curată .maid a fost fabulos hotel / piscină curată.

22 septembrie 2019
Nu este hotel de 5 stele!

Coafuri de la clientul curat sau anterior care acoperă baia. Petele de buze și frotiurile alimentare în jurul ochelarilor. Petele de sânge pe pat și cearșafuri de pernă zilnic. Pete pe prosoape de piscină.

Rodos 19 sept

Tocmai m-am întors de la luna de miere și aș dori să le mulțumesc întregului personal de la Amilia Mare că mi-a făcut luna de miere magică. Personalul este prietenos și util camera noastră a fost glorioasă.

Nu de cinci stele

Nu-mi vine să cred că nimeni numește acest hotel de cinci stele, probabil că nu este de trei stele.

Cu siguranță, nu un hotel de 5 sau 4 stele, 3 stele ar fi evaluarea corectă

Tocmai am revenit de la acest hotel după ce am sărbătorit ziua de naștere a soților mei alături de alți 4 prieteni.

5 septembrie 2019
Vacanță minunată!

Deoarece am 17 ani, cel mai interesant lucru pentru mine a fost comunicarea cu diferite persoane, iar acest hotel mi-a oferit această oportunitate genială! Mulțumită jocurilor, show-urilor, discotecilor și altor …

5 septembrie 2019
Dacă m-ați întreba unde trebuie să stați pentru a vă petrece bine, v-aș spune „În stațiunea Amilia Mare”. ;)

Călătoria mea a fost frumoasă! Voi începe cu lucruri simple. Toți administratorii hotelului au fost prietenoși și politicoși.

3 septembrie 2019
Super vacanță

Hotelul împărtășește o zonă cu un alt hotel, este o zonă mare, bine întreținută, piscinele sunt ordonate și sezlongurile sunt spălate în fiecare dimineață.

29 august 2019
Camere pentru familii Fab, mâncare excelentă, plajă pentru vis-a-vis de snorkelling

Am ajuns acasă duminică dintr-o pauză fantastică. A treia noastră călătorie la Rodos și cea mai bună încă. Patru dintre noi am mers zece zile, eu și soția mea și cu fiica mea de 15 ani și prietena ei.

28 august 2019
Serviciu oribil

Hotelul a fost super drăguț și a fost o vacanță foarte bună, animația a fost foarte bună, dar personalul muncitor a fost foarte nepoliticos.

25 august 2019
Asteptarile stricate

Nu sunt o persoană care să scrie recenzii proaste, dar de data aceasta pur și simplu nu pot să tac.

21 august 2019
Vacanță minunată, stațiune frumoasă.

Ne-am distrat de minune, 10 zile, vreme perfectă într-un hotel minunat.

18 august 2019
Amilia mare loc ideal pentru a merge și relaxa pentru o săptămână sau 2 !!

Eu și logodnicul meu avem 26 și 28 de ani, am făcut turul cu suntours, ghidurile unde sunt tot timpul la orice ajutor! , am ajuns la hotelul care este URI. există 2 hoteluri care sunt legate aici.