2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul Evita SunConnect Resort este un hotel nou, costruit în anul 2015 într-o zonă liniştită din staţiunea Faliraki. Fie că sunteţi o familie cu copii sau un cuplu, hotelul SunConnect vă asigură că vă veți bucura din plin de vacanţa dumneavoastră.
Adresă: Profitis Amos, Faliraki 851 05 Greece; Latitudine: 36.327484, Longitudine: 28.207232;

Detalii facilități

• Facilități camere
  • Frigider în cameră
  • Alte facilități
  • Internet de mare viteză gratuit (WiFi)

26 noiembrie 2019
Un alt zeu călătorie în Grecia.

Hotel foarte bun, mâncarea a fost personală eficientă și utilă și cameră excelentă și deservită frecvent. Hotel aproape de plajă și în apropiere erau o serie de restaurante și taverne bune.

21 octombrie 2019
Ofertă de ultim moment

Suntem bine în prima noastră săptămână din vacanța noastră de 2 săptămâni aici.

18 octombrie 2019
Plăcut surprins

Tocmai am petrecut o săptămână în această stațiune. Pot spune sincer că, citind recenziile, am fost un pic sceptic în privința mersului, cât de surprinși am fost când am ajuns acolo.

16 octombrie 2019
Vacanță bună - obțineți ceea ce plătiți!

Călătoria noastră în Faliraki a fost foarte plăcută. Înregistrare la hotel a fost foarte rapidă și ușoară. Personalul a fost prietenos și de ajutor. Camera era foarte de bază, dar curată și spațioasă.

9 octombrie 2019
Vacanţă

O atmosferă foarte frumoasă, iar personalul este foarte prietenos. Animatorii minunați încurajează mereu oamenii să se distreze. Standard room este decent, dar mi-aș dori ca camerele să fie curățate corect.

8 octombrie 2019
Vacanţă

Hotel minunat cu personal foarte prietenos. Mâncare gustoasă și o selecție bună de băuturi. Puteți să vă înotați în piscină sau să vă bucurați de programul de animație în fiecare oră.

2 octombrie 2019
Sărbători la Evita

Mi-a plăcut foarte bine călătoria mea la Evita. Personalul este excelent și te face să te angajezi din primul minut în care intri, în special Ola.

28 septembrie 2019
Hotel frumos, cu personal muncitor

Partenerul meu și cu mine am stat în Evita Resort timp de 10 zile, în perioada 18 – 28 septembrie. Hotelul este la doar o jumătate de oră de mers cu autobuzul de la Rodos Aurport.

23 septembrie 2019
Ce hotel minunat ❤️

Am stat aici ca familie de 4 persoane în vacanțele școlare. Fără defecte la hotel. Mâncarea este excelentă, cu o mulțime de opțiuni pentru adulți și copii. Camerele sunt foarte spațioase și curate.

22 septembrie 2019
Valoare modernă, curată și bună.

M-am simțit obligat să revizuiesc acest hotel pe baza atâtor reclamații alimentare din recenziile anterioare.

18 septembrie 2019
Sunny Rhodes în stațiunea Evita

Stare plăcută în Rodosul însorit. Echipa de animație foarte bună, vă oferă un sejur plăcut și distractiv. Mâncarea ar putea fi mai caldă și mai diversă, băuturi drăguțe și drăguțe în timpul săptămânii.

18 septembrie 2019
Vecation

Mâncare foarte bună, piscină grozavă, oamenii care lucrează la hotel sunt cei mai buni și m-am distrat de minune și a fost foarte distractiv.

8 septembrie 2019
Vacanta placuta

Am stat la stațiunea Evapă pentru ultima săptămână a vacanței de vară și ne-am distrat foarte bine. Înregistrarea a fost super ușoară chiar și la 4 dimineața.

8 septembrie 2019
Vacanţă

Petrecem foarte mult timp evitării. Insula Rodos este foarte drăguță și le recomand tuturor. Animații foarte frumoase, precum standardul acestui hotel, camere, mâncare.

6 septembrie 2019
A coborât

Tocmai m-am întors de la o săptămână aici cu sora mea. Am vizitat anul trecut cam în aceeași perioadă și ne-a plăcut absolut. Anul acesta am considerat că standardele au scăzut semnificativ.

23 august 2019
Evita

Dacă nu vă deranjează să nu aveți dușuri funcționale, zone cool sau foo decent, atunci mergeți mai departe și rămâneți aici.

22 august 2019
COȘMAR!

stați departe de acest așa-numit hotel. Nu voi mai călca niciodată pe Rodos! Mulțumesc acestui hotel.

19 august 2019
Un hotel frumos, dar nu un 4 *

Camera era foarte curată, dar de bază și aer condiționat nu era grozav. Bazinele sunt foarte drăguțe, dar nu au fost suficiente șezlonguri pentru cantitatea de oameni.

14 august 2019
Hotel NU 4 Stele

Am stat în acest așa-numit hotel de 4 stele pentru 10 nopți. piscina a fost drăguță, hotelul are prea multe persoane pentru facilități.

13 august 2019
Excelent pentru valoare

Tocmai m-am întors din călătoria noastră la Evita și pot spune sincer că am fost plăcut surprins de calitatea hotelului și a serviciului primit.

12 august 2019
Un hotel bun.

Am stat la hotelul Evita la începutul lunii august. La sosirea la miezul nopții, ni s-a spus că hotelul era prea rezervat și ne trimiteau la hotelul soră Golful Evita.

5 august 2019
Cele mai bune sarbatori !!!!

Am petrecut a doua vacanță aici și suntem încântați. Aș dori să le mulțumesc tuturor angajaților pentru zâmbetul și profesionalismul lor. Animații divine.

4 august 2019
Vacanță în Evita

Momentan stau în acest hotel pentru vacanța mea de vară de 2 săptămâni alături de prieteni, un hotel minunat și mâncare plăcută, chelnerițele sunt foarte primitoare și prietenoase, camera este modernă și contemporană și …

4 august 2019
Vacanță fantastică

Abia începem a doua săptămână din vacanța noastră de 2 săptămâni. Eu sunt prietena mea și fetele noastre de 8 ani. Camera este foarte spațioasă, curățată zilnic, menajere prietenoase.

20 iulie 2019
7 zile de ședere

Personalul hotelului este foarte politicos și zâmbitor. Persoanele care lucrează la recepție sunt foarte utile, mai ales IRINI, persoană comunicantă și foarte plăcută ;-).

19 iulie 2019
Nu merita banii

Stayed timp de 2 săptămâni împreună cu fiul meu, prietena și nepotul de 8 luni, au fost alocate camerele de la piscina privată de la parter, care au fost minunate până când camera mi-a scurs 6 zile mai târziu și am fost mutat 2 etaje în sus …

15 iulie 2019
Călătorie uimitoare

Am rămas la Evita pentru o săptămână, am avut un timp uimitor! Personalul a fost foarte prietenos și echipa de animație a făcut șederea noastră, în special Ola și Gosia: au făcut într-adevăr o treabă uimitoare! Ne-a placut foarte mult …

13 iulie 2019
Săptămâna în soare

Stayed la Evita Resort pentru o săptămână la sfârșitul lunii iunie, eu și 2 adolescenți Nu este un 4 stele, și complet diferit de pozele afișate pe site-ul TUI, locație ciudată, nimic aproape de el, cea mai apropiată plajă este …

12 iulie 2019
Hotel Hell!

A rămas aici timp de două săptămâni cu un soț și un adolescent.

11 iulie 2019
AVEA-UN SCAM COMPLET

Eu și prietenul meu am rezervat să rămânem la acest hotel, totuși, la sosirea noastră ni sa spus că acest hotel a fost rezervat în întregime și că am fost transferați într-un alt hotel, în același lanț, care …

28 iunie 2019
HELL HOLE

NU un 4 ☆ în oricum! Camerele și facilitățile murdare trebuiau să ne curățească la sosire. Mașinile de băut au oprit dimineața și seara! Nu există standarde de sănătate / siguranță pentru alimente sau echipament.