2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Lindos Memories Wellness and Spa va invita sa va relaxati intr-un decor deosebit inspirat din basmul "1001 nopti" , iar personalul bine pregatit va sta la dispozitie pentru a va asigura tot confortul de care aveti nevoie, fiind alegerea ideala pentru tinerii indragostiti.

Localizare

Adresă: Psaltos, Lindos 851 07 Greece; Latitudine: 36.0769, Longitudine: 28.07625;

Hotelul Lindos Memories se afla pe plaja, la 1.5 km de Lindos si 50 km de aeroport.

Facilitati camere

Camerele sunt dotate cu baie proprie (cada sau dus, uscator de par, WC), aer conditionat individual, TV satelit, minibar, seif gratuit, balcon sau terasa.

Facilitati hotel

Hotelul pune la dispozitia turistilor sai: receptie, restaurant principal, restaurant a la carte, snack bar, bat la piscina, schimb valutar, internet contra cost, minimarket, magazin de suveniruri, 12 sali de conferinta, servicii medicale contra cost, piscina exterioara, (sezlonguri si umbrele gratuit); piscina pentru copii, miniclub (contra cost), teren de joaca, baby-sitting (contra cost).

Plaja

Plaja hotelului este cu nisip.

De la proprietar

Mitsis Lindos Memories Resort & Spa, un boutique atmosferic de cinci stele, ascuns de mare, membru al Colecției Mitsis Premium, este o alegere ideală pentru cuplurile care visează momente romantice și o experiență de vacanță excepțională în Rodos, cu amintiri de lungă durată. La numai 1,5 km de Lindos, Mitsis Lindos Memories Resort & Spa este complet integrat în mediul natural, deoarece este construit cu lemn și piatră urmând arhitectura venețiană. 70 de camere luxoase combină eleganța fără pretenții cu vederi impresionante. O scufundare în plaja cu nisip cu apa turcoaz sau în piscină eliberează tot stresul. Dacă doriți să vă urmați rutina zilnică de exerciții fizice, sunt disponibile facilități moderne de sală. O sală de jocuri special amenajată vă așteaptă după-amiaza sau după cină la restaurantul hotelului Navarino.

Detalii facilități

• Spălătorie
  • Facilități camere

15 octombrie 2019
O retragere liniștită la soare

Dacă doriți o perioadă de relaxare la soare, cu personal atent și prietenos, atunci acesta este un loc ideal. Hotelul este puțin în afara drumului, deci un timp liniștit garantat.

13 octombrie 2019
Loc frumos 😍

Ce loc minunat a fost în ultima clipă, cu bucătarul Thomas care a plecat la bust și ce loc frumos să vină.

11 octombrie 2019
Unele bune unele rele

Hotelul este situat într-o poziție perfectă chiar pe plaja proprie. Este considerat a fi 5 *, dar acesta este cu siguranță un 5 * grecesc. În Marea Britanie, probabil, 3,5 * Lucrurile bune.

3 octombrie 2019
Vom reveni 😎

Vacanță uimitoare atât de mulțumit că am ales acest hotel. Personalul nu poate fi mai util și mai acomodant.

30 septembrie 2019
Înțeleg acum de ce acest hotel primește recenzii grozave!

Ce loc frumos pentru a sta. În primul rând, permiteți-mi să spun, camerele sunt puțin datate și au nevoie de unele modernizări, dar aceasta este singura mea critică. Personalul face absolut acest hotel.

28 septembrie 2019
Hotel minunat

Tocmai ne-am întors dintr-o ședere minunată la Mitsis Memories Hotel, Lindos. Soțul meu și cu mine am fost în vacanță cu doi fii adulți și am găsit hotelul perfect pentru nevoile noastre.

25 septembrie 2019
Muhammet Artykov

Foarte bun hotel !!! Ne-am bucurat foarte mult de 10 zile de ședere. Camerele sunt curate, hotelul este foarte confortabil și se simte ca acasă.

22 septembrie 2019
Noaptea de vară bea

Stăteam într-o vilă aproape de noi și am decis să apelăm la o băutură într-o noapte. A fost o plimbare frumoasă într-o noapte de vară. Am ajuns și personalul a fost foarte plăcut și primitor.

21 septembrie 2019
Vacanță minunată

Am stat 2 săptămâni la acest hotel minunat și am avut parte de o perioadă foarte relaxantă. Camera era mai mult decât adecvată și hotelul însuși îndeplinea toate cerințele noastre.

8 septembrie 2019
Uau - cel mai bun moment vreodată!

Partenerul meu și cu mine tocmai am dat drumul la Lindos Memories după cea mai incredibilă ședere de 8 nopți. Sincer, nu am putea da vina cu nimic.

4 septembrie 2019
Extraordinar

Plaja privata, servicii de top si hotel foarte curat. Stațiunea este pentru adulți, situată doar pe o locație foarte privată, la 5 minute cu mașina de orașul Lindos.

3 septembrie 2019
Al 9-lea an și nu va fi ultimul nostru

Ce pot să spun, Lindos Memories este într-adevăr locul nostru fericit, personalul este familia noastră grecească și ne place fiecare minut pe care îl petrecem acolo.

29 august 2019
Noua noastră casă departe de casă

Am fost la Rhodos de multe ori în ultimii 20 de ani și am încercat diferite hoteluri. Ne-am dorit de data asta ceva nou și diferit.

14 august 2019
Personal excelent și locație izolată

Există o mulțime de lucruri bune de spus despre Mitsis Lindos Memories Resort & Spa, cum ar fi valoare pentru bani, personal atent, locația, varietatea de mâncare include opțiunea vegetariană, suc proaspăt presat …

12 august 2019
Vacanță uimitoare

Dacă doriți să experimentați o atmosferă autentică într-un loc destul de confortabil, cu frumoasă plajă privată, situată într-un golf frumos frumos înconjurat de roci magnificante, atunci aceasta este singura …

11 august 2019
Ce săptămână minunată!

Prima dată când am vizitat Lindos împreună cu iubitul meu și nu am putut să dau greșeală deloc.

9 august 2019
Toate perfecte

Locație excelentă, loc liniștit, camere curate, paturi confortabile, personal prietenos, gastronomie foarte bună Hotelul este doar pentru adulți, astfel încât să vă puteți bucura de liniște când vă odihniți pe plajă.

7 august 2019
Thomas Cooke vrea doar banii tăi

Sotul meu si cu mine am cazat la acest hotel in iunie anul acesta .. Loc absolut absolut uimitor, personalul va face orice pentru a va face sejurul special, nimic nu este prea mare probleme.

27 iulie 2019
Fi conștient!! Nu este o singura statiune pentru adulti !!!

Am rezervat o ședere cu soția mea la hotel într-un weekend în iulie 2019, plătind bani în plus pentru a rămâne într-o singură stațiune pentru adulți.

23 iulie 2019
Perfecţiune

Tocmai m-am întors dintr-o pauză de 4 zile pentru ziua mea. Absolut 5 stele.

19 iulie 2019
O săptămână nu a fost suficient de lungă!

Am petrecut o săptămână la acest hotel la începutul lunii iulie împreună cu soțul meu și cu 2 fete adulte.