4.13

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Epavlis Hotel este un complex construit în 2008, renovat în 2011, situat pe coasta de est a insulei, pe o colină, la 250m distanță de plaja din Kamari și la 4km distanță de aeroportul din Santorini. Construit în formă de amfiteatru și în conformitate cu arhitectura cicladică, în deplină armonie cu peisajul marin al Mării Egee. Luxul discret, atmosfera unică și facilitățile moderne vă garantează o vacanță relaxantă și plăcută.
Adresă: Kamari 84 500 Greece; Latitudine: 36.370144, Longitudine: 25.478579;

De la proprietar

Situat într-o locație excelentă, cu vedere la golful Kamari, acest hotel luxos oferă 2 piscine, inclusiv una încălzită, și camere cu vederi frumoase asupra golfului. Toate camerele sunt complet echipate și includ TV LCD cu canale prin satelit, frigider și aer condiționat. Unele camere includ, de asemenea, căzi cu cadă cu hidromasaj și DVD player. Epavlis are propria sa spa, care are o sală de gimnastică, piscină încălzită, precum și hammam și facilități de saună. Se află la doar 150 de metri de plajă. Recepția prietenoasă a Hotelului Epavlis funcționează 24 de ore.

Detalii facilități

• Vedere ocean
  • Camere nefumători
  • Camere familie
  • Facilități hotel
  • Free High Speed Internet (WiFi)
  • Centru de fitness / Sală antrenament
  • Hair dryer

9 octombrie 2019
Bijuterie liniștită

Un hotel tradițional frumos, doar mic, cu un aspect deosebit, două piscine minunate, vederi fantastice asupra orașului Kamari și spre mare.

8 octombrie 2019
Hotel uimitor + Locație excelentă

Ne-a plăcut fiecare minut al sejurului nostru la Epavlis. Hotelul are tot ce ai nevoie, cu camere minunate, cu aer condiționat și facilități excelente (am avut chiar o cadă cu jacuzzi).

8 octombrie 2019
Superb

Am rezervat acest hotel pentru un weekend și nu avem altceva decât feedback pozitiv.

27 septembrie 2019
Am asistat la un tratament îngrozitor de management al colegilor oaspeți

Deși am fi acordat acestui hotel o recenzie destul de decentă, după ce am asistat la îngrozitorul tratament dat de manager / proprietar colegilor oaspeți afectați de prăbușirea Thomas Cook, am decis …

18 septembrie 2019
Ignora recenziile proaste

Acesta este un hotel fantastic într-o locație ideală. La o scurtă plimbare până la plajă, baruri și resturi. Da, pe un deal, astfel încât oamenii cu dificultăți se vor lupta. Camerele și piscina erau impecabile.

4 septembrie 2019
Hotel minunat

Ne-am distrat de minune la Epavlis, camere spațioase mari, mereu curățate la un standard ridicat.

24 august 2019
Dean & Trish Jackie & Lesley

Aveam câteva probleme cu camera noastră când am ajuns, dar au fost sortate după câteva zile și mutat într-o cameră nouă, hotelul este păstrat foarte curat, iar personalul muncește întotdeauna din greu, micul dejun …

18 august 2019
Vacanță perfectă

Făcut să ne simțim bineveniți când am ajuns acolo. Micul dejun a fost delicios și schimbat în fiecare zi. Foarte curat, liniștit tot ce ai nevoie.

17 august 2019
Un loc foarte bun

Dormitorul era foarte mare și drăguț. Am avut o vedere fantastică din camera noastră: puteam vedea piscina și marea.

7 august 2019
Piscina este cel mai bun lucru la hotel. Camerele sunt curate, dar probleme majore cu inundarea băii.

Piscina este cel mai bun lucru la hotel. Camerele sunt curate, dar probleme majore cu inundațiile din baie. Acest hotel trebuie clasificat ca fiind de 3 stele nu 4.

28 iulie 2019
Hotel minunat !!

Deci, bucuroși că am rămas aici! Era impecabil curat, personalul era minunat și micul dejun era abundent și delicios.

24 iulie 2019
Ignora recenziile proaste, hotel minunat

Eu și partenerul meu am stat aici pentru 1 săptămână în 19 iulie. Ne-am rezervat în prealabil un taxi de la aeroport cu hotelul.

23 iulie 2019
Hotel minunat

Vizitat Epavlis anul trecut, a fost un hotel minunat. Foarte curat, liniștit și pașnic. Merită să plătiți suplimentar pentru vederea superioară a mării, cu piscină proprie și șezlonguri.

5 iulie 2019
Fabulos! Ignorați o mulțime de negative.

Checked târziu, doamna părea că obositul era prietenos.

29 iunie 2019
lună de miere

Am venit aici pentru luna de miere și hotelul este doar minunat staff personal prietenos și camerele sunt foarte frumos banda de lângă este uimitor dacă u ca o noapte de muzică merge la albatross plaja bar toate …

29 iunie 2019
lună de miere

23 iunie 2019
Mult timp în Santorini

Am avut o vacanță relaxantă la Epavlis Hotel, o locație excelentă pentru a explora, priveliști frumoase, cameră curată și spațioasă, vacanța noastră îmbogățită cu un demetru foarte politicos, fermecător și …

20 iunie 2019
Amanda

Maria operează un hotel frumos, curat, cu o navă curată, cu mișcări neobișnuite. Dimitri la barul de la piscină se ocupă de starea de spirit a Mariei.

26 mai 2019
Niciodata

Am ajuns la hotelul Epavlis la ora 23:00 într-o sâmbătă seara, pentru a fi întâmpinați de o doamnă foarte neprietenoasă. Nu a existat nici un fel de salut sau nici o conversație.

25 mai 2019
Nu sunt impresionat

Înainte de sosirea în Santorini, am rezervat un transfer privat cu hotelul de la feribot spre hotel.

20 mai 2019
Hotelul mediu grec, gestionarea teribilă

După ce ați călătorit într-o mulțime de locuri, acest hotel este standardul grecesc tipic. Nu vă așteptați la nimic special. Camere foarte de bază, obțineți ceea ce plătiți.

17 mai 2019
Absolut zdrobitoare!

Un loc absolut zdrobitor. Doamna C și cu mine ne-am simțit foarte bine. Nu am idee de unde provin unii oameni cu recenzii negative. Exagerează în cel mai bun caz. Serios.

5 aprilie 2019
Evita

Hotelul ar putea fi OK, dar fotografiile de pe internet nu vor arăta împrejurimile: există lucrări de construcție care se desfășoară în jurul locului; drumuri murdare în jur și grămezi de gunoi aproape …

28 octombrie 2018
Nu foarte prietenos

Nu am găsit oamenii din hotel la fel de prietenos ca și alte hoteluri de pârâți pe care le-am rămas, da, a fost foarte curat și de menajeră vizitat zilnic, dar a constatat că celălalt personal nu este mai primitoare.

14 octombrie 2018
Săptămâna perfectă pentru cea de-a 30-a aniversare!

M-am întors de o săptămână în Epavlis cu prietenul meu și l-am iubit absolut.

14 octombrie 2018
Săptămâna perfectă pentru cea de-a 30-a aniversare!

M-am întors de o săptămână în Epavlis cu prietenul meu și l-am iubit absolut.

30 septembrie 2018
Hotel și locație minunată

M-am întors de o săptămână la hotelul Epavlis. Cameră minunată și curată cu menaj zilnic. Piscină frumoasă și vedere la mare de la balcon. O varietate bogată de opțiuni pentru micul dejun tip bufet.

19 septembrie 2018
Saptamana linistita de tot

Am iubit acest hotel. Au existat probleme. De exemplu, când am sosit, hotelul nu a avut loc pentru noi pentru prima noastră noapte.

18 septembrie 2018
Frumoasa

Hotel și personal fantastic. Cu vedere la mare. Plaja Kamari este cea mai bună pe insulă. Ar recomanda Danas și Almethia pentru mâncare. Piscină și șezlonguri excelent Am rezervat, de asemenea, un masaj fantastic.

29 august 2018
A 50-a aniversare

Doar am revenit dintr-o săptămână glorioasă la Epavlis. Personalul de la recepție a fost foarte agreabil și toată lumea lucrează atât de mult pentru a menține locul fără pată. Doamna care face micul dejun era minunată.

27 august 2018
Jim și Maureen Gray

Acest hotel a fost uimitoare vederi de la balconul nostru au fost frumoase soarele a crescut dimineața a fost o experiență Kristina la recepție a fost întotdeauna foarte de ajutor ca a fost tot locul de personal a fost …

24 august 2018
Hotel frumos cu vederi uimitoare

Ne-am întors de la petrecerea unei săptămâni la acest hotel. Există un mic deal, dar viziunea face pentru plimbare scurtă. Este doar o scurtă plimbare de plajă și de banda.