2019
Camera standard
Cameră Junior cu piscină în aer liber
Apartament Junior cu piscină în aer liber
Piscina principală

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul are o pozitionare deosebita, pe un deal cu vedere panoramica la Marea Egee si la doar 150 m de plaja. Plaja Agia Paraskevi este una dintre cele mai frumoase plaje din insula, cu nisip deosebit de fin, unde se pot practica activitati si sporturi nautice (schi nautic, parasailling, banana). Magazine si taverne traditionale se afla la nu mai mult de 200 metri de hotel, in zona plajei. Hotelul a fost renovat in intregime in anul 2008. Statia de autobuz se afla la 5 minute de mers pe jos. Hotelul este remarcabil prin arhitectura deosebita, o combinatie de piatra si lemn, cu multe locuri de relaxare (biblioteca, salon de lectura, sala de jocuri, salon de servit cafea). - Taverna: ofera un meniu mediteranean si o priveliste panoramica a marii. - Restaurant Bufet: este situat in apropierea piscinei si serveste micul dejun si cina tip bufet. Se organizeaza barbeque in fiecare zi de sambata. - Bar interior: este locul ideal pentru petrecerea unei seri intr-o atmosfera relaxanta. - Snack-Bar la piscina - Sala de fitness - Sauna - Masaj - Parcare gratuita - Wi-Fi gratuit - Receptie 24h - Room service - Schimb valutar - Servicii curatatorie - Lounge - Serviciu inchiriere masina / motocicleta - Serviciu inchiriere biciclete - Shopping (magazine de bijuterii)
Adresă: Agia Paraskevi 37002 Greece; Latitudine: 39.14315, Longitudine: 23.435875;

Detalii facilități

13 octombrie 2019
Săptămâna fericită

Hotel minunat. Avea o suită cu vedere la mare, care a fost superbă. Am stat pe bază de pat și mic dejun și am avut prânzuri, care erau toate bune.

9 octombrie 2019
Hotel frumos

Am stat aici două săptămâni într-o cameră de lux de la ultimul etaj (etajul 7). Era o cameră plăcută și foarte liniștită, așa cum se solicită, cu vederi frumoase.

6 octombrie 2019
Cea mai bună călătorie relaxantă

Sunt încântat să ofere o recenzie la acest hotel fabulos și o vacanță de săptămâni fantastice. Am călătorit cu fiica mea de 12 ani … care s-a bucurat de piscină … literalmente la noi înșine câteva zile ….

1 octombrie 2019
Vacanță fabuloasă

Hotel frumos, cu o piscină minunată, restaurant și sală de lectură. Facilități suficiente pentru a vă distra. Aproape de una dintre cele mai bune plaje. Cu siguranță am rămâne din nou.

29 septembrie 2019
Vacanța cea mai plăcută

Acesta este un hotel minunat încorporat în stânci, cu vederi frumoase asupra mării. Camerele spațioase și curate, personalul este foarte prietenos și de ajutor.

28 septembrie 2019
La sfârșitul lui Sept la Atrium

Sotia mea si cu mine tocmai am petrecut o saptamana la Atrium, in Skiathos, hotelul este foarte curat si ingrijit, toate zonele sunt bine intretinute, iar decorul este foarte relaxant, intotdeauna a existat o multime de personal despre …

16 septembrie 2019
Pauză relaxantă

Soțul meu și cu mine ne-am întors la Skiathos după 35 de ani și am petrecut o săptămână minunată, relaxantă la hotelul Atrium.

13 septembrie 2019
Hotel minunat cu vederi super

Am stat o săptămână pe bază de demipensiune. Camera noastră a fost minunată, cu vederi bune, micul dejun este bun, dar cinele de seară sunt chiar mai bune, cu o mulțime de alegeri și ingrediente de foarte înaltă calitate.

4 septembrie 2019
Un complex minunat de destinație hotelieră în mijlocul unei insule remarcabile de liniște calmă

Pentru a începe cu hotelul are o adevărată conducere familială simțiți-vă. Toți cei care lucrează acolo au fost prietenoși, de ajutor și fericiți. Nimic nu a fost vreodată o problemă.

4 septembrie 2019
Un hotel minunat

Personal util și prietenos. Piscină excelentă, curată și nu prea „chimică”. Mâncare foarte gustoasă, dar ar putea marca alimentele gf, de asemenea, nu există dulciuri gf cu excepția fructelor.

2 septembrie 2019
Hotel frumos

A avut o săptămână minunată cu soțul și fiica mea. Am avut o suită junioră care era minunată, curată și avea o priveliște fantastică.

22 august 2019
Hotel excelent

Mi-a plăcut acest hotel a primit o mulțime de personaje într-un loc foarte drăguț, cu vederi minunate. Camera foarte curată și toate au vedere la mare.

19 august 2019
Un hotel minunat

Tocmai ne-am întors dintr-o ședere de 8 nopți la Atrium și nu am putut fi mai mulțumiți de serviciul primit.

14 august 2019
Prea scump

Am fost dezamăgiți de vacanța noastră aici. Camera era umedă, avea un miros puternic mucegăit și o formă neagră.

13 august 2019
Foarte bine cu câteva excepții

Familia mea și cu mine am ales hotelul Atrium din Skiathos timp de 9 nopți. Locație frumoasă, foarte bună atât bufet dimineața cât și seara și personal foarte politicos. Singura excepție a fost domnul Dionisis la recepție.

27 iulie 2019
O tăietură deasupra restului

Tocmai s-a întors dintr-o săptămână fabuloasă la Atrium.

25 iulie 2019
Absolut excelent 💕

Mi-a plăcut absolut hotelul Atrium. Arhitectura, amenajarea și amenajarea camerelor comune sunt doar fabuloase. Atât de multe locuri unde să stai și să privești cea mai uimitoare priveliște.

23 iulie 2019
Sarbatoarea zilei de nastere

Acesta a fost un hotel uimitor într-un loc minunat, ieșea în fiecare seară la diferite taverne pentru a mânca, micul dejun era minunat la personalul hotelului foarte prietenos, camera era foarte frumoasă, înotase cameră, dar cam rece …

17 iulie 2019
Pur și simplu uimitor

Pur și simplu uimitor! Atrium este un hotel frumos elegant. Toți membrii personalului sunt foarte prietenoși, atenți și îngrijiți că vă bucurați de vacanță cu ei.

11 iulie 2019
Atrium excelent!

Nu pot vorbi foarte bine despre Atrium. Serviciul este excelent, personalul este prietenos și atmosfera este relaxată.

5 iulie 2019
Frumos

A treia noastră vizită la această minunată locație uimitoare, cu vedere la golf. Personalul nu a putut face suficient pentru a ne face să ne simțim bineveniți și relaxați.

4 iulie 2019
Hotel minunat!

Soțul meu și cu mine ne-am întors noaptea trecută într-o săptămână în acest minunat hotel.

27 iunie 2019
Gorgeous Hotel

A rezervat acest hotel prin Tui timp de 2 săptămâni și cu siguranță nu a fost dezamăgit.

15 iunie 2019
Minunat hotel quirky !!!

A treia noastră vizită la Skiathos, dar mai întâi la Atrium, am știut despre locația care ar putea să-i dea jos. Am ajuns devreme într-o dimineață de vineri dimineața de la Tui.

14 iunie 2019
Camera cu vedere

Hotelul este situat în sus, astfel încât are vederi minunate, am fost în camera 507 și a găsit-o fără pată, ceai și cafea de luare, câteva articole de toaletă și o sticlă de apă gratuit în frigider pentru a …

11 iunie 2019
Rude management ... nu ceea ce apare pe site

Voi încerca să precizăm întreaga experiență, deoarece au existat atât de multe probleme, încât este dificil de condensat. Cameră 301 la suita junior suite cu piscină privată.

10 iunie 2019
Vederi uimitoare și un hotel de tip boutique excelent!

Acest hotel se află la o scurtă plimbare de stația de autobuz 16 și are un supermarket în imediata apropiere și câteva taverne. Vederile sunt uimitoare de la acest hotel, iar hotelul în sine este minunat.

19 mai 2019
Stuck în mijloc cu vedere

Situat la jumătatea distanței dintre orașul Skiathos și Koukounaries, cu priveliști incredibile asupra Adriței, soția mea și cu tocmai ne-am întors de la o pauză de o săptămână la Hotelul Atrium, care nu a fost niciodată …

18 mai 2019
Nu tot ce pare din păcate

Check out după 4 zile, arată frumos la sosire, dar probleme de la început.

16 martie 2019
Fantastic hotel

Am vizitat acest hotel uimitor de peste 20 de ani și nu reușește niciodată să livreze. Atrium este un hotel administrat de o familie, cu o atmosferă minunată.

3 martie 2019
Skiathos septembrie 2018

În septembrie anul trecut, mama mea de 80 de ani și cu mine ne-am întors să rămânem la Hotel Atrium pentru un al doilea an, pentru că ne-am bucurat de prima noastră vacanță acolo.

15 ianuarie 2019
Vacanță pentru fiicele mele 21.

Locație excelentă. Curățată și prietenoasă. Acest hotel a fost exact descris. Va reveni definitiv. Satul nu era departe.

23 noiembrie 2018
Minunat ședere cu vederi uimitoare!

Aceasta a fost cea de-a cincea excursie la Skiathos și ultima oară de două ori pe care am rămas pe insulă, am rămas în pensiunile mai mici și am trecut pe lângă acest hotel la cea mai apropiată stație de autobuz și ne-am întrebat mereu ce …