2019 - Familie

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Louis Zante Beach este locul ideal pentru petrecerea unui sejur relaxant intr-una dintre cele mai frumoase insule grecesti. Hotelul dispune de conditii bune de cazare si facilitati moderne, turistii putandu-se bucura in voie de frumusetea naturii rapitoare a insulei.
Adresă: On Laganas bay, Laganas 290 92 Greece; Latitudine: 37.7301, Longitudine: 20.875006;

Detalii facilități

• Internet gratuit

6 noiembrie 2019
Hotel frumos

Primul lucru pe care îl observați este cât de prietenos și de ajutor este personalul. Camerele se pot perfecționa, iar camerele cu vedere la mare sunt mult mai frumoase de privit decât fața hotelului.

3 noiembrie 2019
O reteta pentru o vacanta memorabila - ingredientele sunt toate aici !!!

O minunată 2 săptămâni pe plaja Zante a ajutat din nou această vizită de vreme glorioasă pentru luna octombrie – cel mai bun pe care l-am avut vreodată în toți anii în care am fost în vizită.

28 octombrie 2019
Plaja Laganas minunat

Am vizitat Louis Zante Beach Hotel pentru prima dată pe 11 octombrie pentru 11 nopți prin prima alegere / TUI. • Hotel / Locație – Hotelul se afla la aproximativ 15 minute cu mașina de aeroport.

18 octombrie 2019
Hotel plajă Louis Zante

De curând am stat aici la acest hotel uimitor, hotel foarte curat, cu o gamă largă de activități în care să te dedici fără să te aventurezi departe.

17 octombrie 2019
Hotel frumos, personal prietenos

Tocmai m-am întors de la o săptămână la plaja Louis Zante. A fost un hotel foarte frumos, iar camera noastră de la parter nu a putut fi mai aproape de plajă.

16 octombrie 2019
Standardele alunecând prost

A fi un client care se întoarce, care vine de mulți ani aici, trebuie să spun că simt că anul acesta standardul acestui hotel a scăzut după părerea mea.

8 octombrie 2019
Pauză de toamnă

Am stat prima săptămână în octombrie – personal excelent în întregul hotel. Curățat fără pată și orice „smucitură” sortată imediat.

7 octombrie 2019
Plaja Louis Zante

A avut o ședere fantastică locație frumoasă. Personalul nu a putut face suficient pentru a ajuta. Au întâmpinat câteva probleme în camera de hotel, dar personalul a rezolvat curând problemele. Atmosfera excelentă.

6 octombrie 2019
Vacanță relaxantă

La sosire, personalul era primitor și prietenos, așa cum erau pentru tot restul vacanței.

28 septembrie 2019
Venim aici pentru nunta noastră atât de stropită și obținem cele mai bune camere oferite de ei

Am cheltuit mulți bani venind aici pentru o vacanță / nuntă / lună de miere .. am avut o primă săptămână minunată și apoi au început problemele. După graba nunții (nunta Zante ..

28 septembrie 2019
Locație excelentă

Tocmai ne-am întors dintr-o vacanță de 10 zile la acest hotel vremea a fost fantastică. Am ales acest hotel pentru că este chiar pe plajă, cu acces facil la el.

25 septembrie 2019
Vacanță minunată

Acesta este unul dintre cele mai bune hoteluri pe care le-am vizitat vreodată. Cadrul este absolut frumos, cu pădurea, grădinile minunate și plaja chiar la poarta ușii.

Patricia Harris

Ce hotel fantastic! George este directorul general foarte implicat într-o zi de zi – făcând acest hotel să funcționeze excelent.

Vacanță uimitoare!

Eu și partenerul meu am vizitat acest hotel frumos, iar el și cu mine am avut o săptămână minunată! Chiar de la check-in unde am fost întâmpinați cu răcoritoare, personalul a fost prietenos și atent.

Minunat

Prima vizită la Zante, după ce am stat la alte 3 hoteluri din Louis, așteptările au fost mari.

7 septembrie 2019
Plaja Louis Zante

Tocmai ne-am întors din vacanța în familie în Zante cazând la hotelul Louis Zante Beach.

6 septembrie 2019
Loc plăcut-anunță-l

Loc minunat, plajă curată și curată .. Trebuie să plătiți 8 euro pentru sezlonguri, care este decent. Mâncarea a fost excelentă și aveți o variantă din care să alegeți.

5 septembrie 2019
Nicio plangere

Nu mă pot plânge aici, deoarece managerul George a întrebat cel puțin de două ori pe zi dacă totul este în regulă. Si a fost.

28 august 2019
Recenzie adevărată.

Ne-am întors de pe plaja Louis Zante aseară, după o ședere de 11 nopți ca familie de patru.

27 august 2019
În mod normal nu spun asta, dar .....

Rareori spun „hai să ne întoarcem anul viitor”! Lumile sunt un loc mare, să încercăm în altă parte! Dar acest loc are ceva ca acum.

16 august 2019
Ar fi putut fi mai bine

Ajuns la ora 7.20 am să ne spună că călătoria nocturnă a fost prima noastră noapte în hotel, chiar dacă nu am plecat din Marea Britanie în timp ce după miezul nopții, atunci trebuie să ne spunem că plecăm marți la 12 noiembrie, dar nu …

15 august 2019
Minunată ospitalitate greacă

Tocmai s-au întors dintr-o perioadă extrem de plăcută în acest hotel familial bine întreținut, cei doi nepoți ai mei au spus că s-au distrat atât de bine, încât a fost vacanța lor preferată.

14 august 2019
Un hotel minunat pentru a vă bucura și a vă relaxa

Adoră acest hotel. În fiecare an ne întoarcem și din momentul sosirii pe 2 august 2019 și primim o mare primire din partea personalului de la recepție, deoarece își amintesc cu toții.

7 august 2019
Una dintre cele mai bune

Am fost aici acum câteva zile cu familia și trebuie să spun că acesta trebuie să fie unul dintre cele mai bune hoteluri în care am stat. Personalul este atât de drăguț și te tratează nu ca oaspete, ci ca o familie.

6 august 2019
Vacanta de doua saptamani

Ajuns pe 22 iulie pentru o pauză de 2 săptămâni cu soțul și fiul de 10 ani. O, la sosire, am fost întâmpinați cu o băutură rece și duși în camera noastră, de golf buggy! Distracție grozavă și un capitol foarte prietenos.

6 august 2019
Locație frumoasă și dotări minunate

Am stat aici în mai, într-o vacanță de familie. Din momentul în care am ajuns nu am putut fi mai bine primit.

23 iulie 2019
Trebuie să rămână pentru familii

Am rămas aici cu soția și fiul meu de 3 ani și am avut un timp uimitor. Hotelul este foarte curat, personalul este extrem de util și tot ceea ce aveți nevoie este de câteva secunde distanță.

21 iulie 2019
Excelent hotel

Am rămas la acest hotel timp de 2 săptămâni, ne-a plăcut totul despre acest hotel, curățenia tuturor zonelor, mâncarea a fost uimitoare, personalul a fost de asemenea, ne-a plăcut liniștea și dacă vroiai mai mult decât a fost …

21 iulie 2019
Excelent hotel și personal

Sa întors dintr-o săptămână uimitoare cu familia la plaja Louis Zante.

17 iulie 2019
Hotelul de paradis

Eu, tocmai m-am intors acasa, cu familia mea si din, dupa parerea mea, cel mai bun hotel din Zante.

17 iulie 2019
O altă vacanță uimitoare

Ne-am întors de la cea de-a șaptea vizită la acest minunat hotel. Când am sosit, am fost întâmpinați de Lenny și de toată echipa de recepție cu zâmbete și limonadă, care este foarte necesar după o lungă călătorie.