2019
Cameră triplă cu vedere laterală la dormitor
Cameră triplă cu vedere spre lac
Cameră dublă la nivelul solului
Piscină

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Construit intr-un stil intim si autentic, beneficiind de camere moderne, o piscina  de dimensiuni generoase si preparate din bucataria traditionala, acest hotel este tot ceea ce aveti nevoie pentru a va bucura de atmosfera insulei Skiathos. Datorita arhitecturii sale in forma de amfiteatru, hotelul ofera vedere catre laguna Strofilia si padurea de pin din apropiere. Locatia a fost complet renovata in 2009. Hotelul Panorama ofera 36 de camere spatioase, toate fiind dotate cu cele mai moderne facilitati pentru o vacanta relaxanta. In plus, unitatea beneficiaza si de o frumoasa piscina si un snack-bar amplasat langa aceasta. Hotelul are o amplasare ideala, si anume langa 5 plaje. Cunoscuta plaja Koukounaries se afla la 350 metri, plaja Agia Eleni renumita pentru cel mai frumos apus de soare din insula se afla la 400 metri, plaja Banana recomandata pentru distractie, muzica si dans se afla la 10 minute distanta. Pana pe plaja Ambelakia aveti doar 15 minute de mers pe jos, iar pana la plaja Mandraki se poate ajunge cu masina sau printr-o padure de pin, in aproximativ 20 minute.
Adresă: Koukounaries 37002 Greece; Latitudine: 39.152096, Longitudine: 23.39836;

Detalii facilități

25 septembrie 2019
Gemul fantastic fantastic

Am rămas aici o săptămână de pe 18 septembrie, este un hotel absolut fantastic de familie.

16 septembrie 2019
Liniștit și confortabil

Tocmai m-am întors de la o săptămână stând aici. Mi-a plăcut cu adevărat. Este prima oară pentru Skiathos și am ales-o în speranța unei săptămâni doar relaxante. S-a dovedit a fi pe loc.

15 septembrie 2019
Un alt sejur foarte plăcut!

Aceasta a fost a doua noastră ședere la acest hotel și vacanța noastră de la 8 sau 9 la Skiathos. Hotelul este frumos și curat, bine amplasat și personalul prietenos. Micul dejun nu este nimic fantezist, dar adecvat.

9 septembrie 2019
Afacere grozavă

Hotelul este situat la 5 minute de mers pe jos până la cea mai faimoasă plajă de skiathos koukounaries, pe drumul atât de ușor de găsit, am găsit loc de parcare încă din prima zi, chiar și există doar 5 locuri, dar drumul în …

6 septembrie 2019
Prima dată la Skiathos

De fapt a fost prima oară în Grecia !! Un hotel minunat de familie, curat confortabil, relaxant! Micul dejun a fost ok, iar mâncarea de la restaurant a fost foarte bună, într-adevăr.

19 august 2019
Frumos hotel confortabil.

Nu putem recomanda acest hotel suficient. Camerele curățate impecabil curățau de două ori în fiecare zi. Cele mai confortabile paturi vreodată !! Piscină frumoasă – nu este niciodată o problemă cu obținerea unui sezlong.

7 august 2019
Revenind după o masă pentru o vacanță

Am fost anul trecut. Am stat în apartamente pe marginea drumului acestui hotel Am luat o masă și s-a uitat în jurul hotelului și mi-a plăcut ceea ce am văzut la întoarcerea acasă rezervat timp de 2 săptămâni mergând în 6 săptămâni.

24 iunie 2019
O altă sărbătoare fabuloasă

Aceasta a fost a treia noastră vizită la Panorama și am primit o primire călduroasă de la Apollo, Dina, Dina, Mario și Maria – familia noastră greacă !! Hotelul este elegant, confortabil și relaxant.

2 iunie 2019
Hotel frumos

Aceasta este a treia ședere la hotel. Familia care o conduce este prietenoasă și utilă. Hotelul este curat și bine întreținut.

31 mai 2019
O altă săptămână fantastică la cel mai bun hotel de pe skiathos

O altă vacanță minunată, fabulosul mic dejun, o minunată familie prietenoasă. Marea zonă de piscină, care a fost foarte relaxantă. Restaurantul și barul servesc la un standard ridicat.

28 mai 2019
Panorama Hotel 2019

Excelentă. Hotelul excelent a fost condus de o familie foarte prietenoasă și eficientă. Camerele au fost bune ca și gospodăria. Paharul a fost minunat, cu șezlonguri suficiente pentru toată lumea.

24 mai 2019
Nici o dramă la panorama 👌

A petrecut ultima noastră zi la acest minunat hotel. Avea două săptămâni întregi nesatisfăcătoare la muzeele de lângă și decide să vadă cum trăiește cealaltă jumătate.

16 mai 2019
Minunat alimente la prețuri foarte rezonabile

Am luat masa aici în ultima noastră seară în Skiathos. A primit o primire călduroasă, porții mari de mâncare la prețuri foarte rezonabile și foarte gustoase.

6 octombrie 2018
Hotel de familie prietenos

Tocmai ne-am întors de la o săptămână la Panorama și, deși am avut vreo vreme proastă, nu am putut să greșim la hotel.

2 octombrie 2018
super noapte

chemat cu 4 prieteni în septembrie. să fiu foarte fericită de cineva pe care acum știu că e proprietarul mâncărurilor de primă clasă. Am avut toate mesele diferite.

3 septembrie 2018
Frumos

Acest hotel are o locație excelentă la plajă și restaurante. Micul dejun este mediocru. Ouăle 3 căi care s-au lovit puțin și ratați.