2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotelul Contessa este destinatia preferata a oaspetilor care cauta o atmosfera relaxanta intr-o oaza de liniste, in frumoasa statiune Argassi. Serviciile foarte bune si dotarile de calitate, precum si personalul prietenos si amabil vor asigura o vacanta reusita.
Adresă: Argassi 29100 Greece; Latitudine: 37.761898, Longitudine: 20.924212;

• Personal multilingv

19 octombrie 2019
Bifat fiecare cutie !!

Am rezervat Hotelul Contessa pentru a sărbători cea de-a 29-a aniversare a nunții noastre.

17 octombrie 2019
Hotel fantastic

Eu și soția mea și cei mai buni prieteni am rămas aici și a fost un timp fantastic petrecut, personalul a fost atât de prietenos și de ajutor, hotelul a fost curat impecabil, trebuie să fie unul dintre cele mai curate ive la fiecare ședere …

15 octombrie 2019
Prima dată la Zante

Am vizitat recent acest hotel și foarte impresionat de tot ceea ce personalul este întotdeauna dispus să asiste și întotdeauna un zâmbet pe fețe de la început până seara târziu, camere foarte confortabile și multe …

7 octombrie 2019
Hotel minunat de familie

A doua noastră vizită în The Contessa. Personalul este atât de prietenos și nimic nu este prea mare probleme. Hotelul este curat. Am avut o cameră renovată, care a fost minunată.

6 octombrie 2019
Descarcă-ți vacanța uimitoare

Prima noastră vizită la Zante, Hotel Contessa, minunată cameră renovată cu încăpere umedă. Curat impecabil oriunde. Bună alegere în mâncare, am fost la jumătate de pensiune.

5 octombrie 2019
restaurant superb

Deși nu stăteam la acest hotel de top, soția mea și cu mine am fost invitați la o masă de seară în restaurantul de la etaj.

27 septembrie 2019
Hotel minunat, personal foarte curat și excelent

Am stat aici în iulie. A fost un hotel minunat, aproape de multe lucruri, autobuze dese către orașul Zante și alte plaje. Mâncarea a fost plăcută. Personalul era minunat.

24 septembrie 2019
Vacanță fantastică

Tocmai m-am întors de la hotelul The Contessa ieri, nu-l pot lăuda suficient, personalul este atât de prietenos, iar curățenia este pe deasupra. Mâncarea a fost fabuloasă și atât de bucuroasă că am ales demipensiune.

23 septembrie 2019
mare hotel de vacanță în familie

S-a cazat la acest hotel în august în primul rând pentru că părea a fi potrivit pentru familiile cu atingerea adăugată de a fi un loc ideal pentru a se amesteca cu adulții și copiii deopotrivă. Nu a dezamăgit.

14 septembrie 2019
Hotel frumos

O mâncare foarte bună și personală foarte drăguță. Nu recomand pentru cuplurile tinere, poate pentru familii sau bătrâni. Nu există o plajă apropiată.

14 septembrie 2019
Grozav

Acest hotel este situat ideal. A fost păstrat fără pată în toate domeniile. Personalul, în special, grupul de mic dejun este prietenos și de ajutor. Camerele dimensiuni decente, paturi confortabile, prosoape schimbate în fiecare zi.

12 septembrie 2019
Hotel minunat

Am vizitat hotelul Contessa la sfârșitul lunii august pentru o ședere de o săptămână, camera era de dimensiuni bune și, de asemenea, foarte curată și îngrijită zilnic.

30 august 2019
Amintiri cerești

Contessa Hotel Argassi este pur și simplu fantastic condus de o familie minunată și personal, mâncare excelentă servită de la micul dejun până la cină și grătarul din piscină este în afara acestei lumi! Piscinele sunt impecabile …

30 august 2019
Hotel minunat în locația perfectă

Am călătorit cu fiica și mama, am stat 10 nopți la începutul lunii august, la sosire personalul de recepție a fost foarte prietenos și de ajutor.

26 august 2019
Doar a fost dat jos micul dejun!

Sotul meu si cu mine am stat aici 9 nopti in august si ne-am distrat foarte bine, barul de la piscina si personalul au fost foarte obligatorii! 3 ore ora fericita distractie buna! Camerele erau curate și ordonate! Singurul mare lăsați …

21 august 2019
Contessa Argassi - subacoperită

Poate că mă așteptam prea mult, dar nu a început bine.

17 august 2019
Hotel și personal uimitor!

Mi-a plăcut absolut să stau la acest hotel două săptămâni, la sfârșitul lunii iulie, împreună cu soțul meu și cu doi fii.

11 august 2019
Un hotel minunat

Am stat la hotel în iulie / august dacă anul acesta aveam o cameră „superioară”. Hotelul este foarte curat și bine condus. Personalul muncește atât de mult și sunt foarte drăguți.

5 august 2019
Loc uimitor, Hotel uimitor, Oameni uimitori.

Ce vacanță fabuloasă am avut doar la Hotel Contessa. Fiica și ginerele nostru, Vikki și Steve, ne-au prezentat pentru prima dată în acest an.

28 iulie 2019
Uimitor

Ce pot spune, dar acest hotel este uimitor. Mâncarea este minunată, camerele curate și confortabile.

29 iunie 2019
Pur si simplu cel mai bun!!

Primul vizitator al contesei. Am rezervat-o pentru că am citit toate recenziile cu privire la consilierul călătoriei. Nu eram dezamăgiți deloc.

28 iunie 2019
Vikki & steve

Doar perfecțiune, a fost aici de câteva ori și e curată cu o atmosferă minunată. Familia lui Angela Mario Alicia & Spiro este strălucită care a devenit prieteni uimitori.

27 iunie 2019
Hotel fabulos. Sărbătoare fabuloasă.

Doar m-am intors de la o splendida pauza de 10 nopti la The Contessa Hotel. Prima dată în Argassi pentru noi și ne-a plăcut în fiecare minut. Contessa este un hotel foarte bine administrat.

13 iunie 2019
Am venit pentru o săptămână de sărbătoare odihnitoare și datorită personalului care a fost ceea ce am avut.

Locația este minunată, hotelul curat și bine executat, camera a fost curățată în fiecare zi și personalul a fost foarte prietenos.

12 iunie 2019
Servicii de primă clasă

Doar înapoi după o săptămână la acest hotel .. Vă recomandăm foarte mult să rămâneți acolo.

12 iunie 2019
Valoare pentru bani

Un hotel de familie bun, în locație excelentă. Este foarte scurtă plimbare la toate barurile și tavernele. Foarte impresionat de curățenia acestui hotel și de mașinile de curățat.

9 iunie 2019
Excelent hotel de familie

Acest hotel este minunat. Personalul este atât de util și prietenos. Ele vor satisface orice ai nevoie. Îmi răsfoiesc copiii cu înghețată și sucuri gratuite.

8 iunie 2019
Excelent hotel

M-am întors de o săptămână aici, un serviciu absolut fantastic de la personal și un hotel foarte bun. Aș reveni din nou.

7 iunie 2019
Sejur fantastic, fără stres 10 zile! Recomanda.

A rămas aici înainte de nunta mea la Zante și a fost un sejur absolut superb. Personalul hotelului nu a putut face destul pentru noi.

5 iunie 2019
Familie prietenoasa!

Hotel Contessa este un hotel perfect pentru orice ocazie! Zile de naștere, sărbători de familie, sărbători de tânăr, aniversări și așa mai departe! Este cel mai curat hotel pe care l-am avut vreodată! Ea are mâncare yummiest cu …

5 iunie 2019
Un hotel minunat

Am rămas la Contessa pentru o săptămână în mai și ne-am bucurat de vacanța noastră aici.

4 iunie 2019
Super

A fost o vacanță superbă, hotelul este curat și are o mâncare excelentă (am avut micul dejun și cina la momentul respectiv). Personalul este un personal foarte prietenos și în mod constant vă cere feedback.