2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotel Eleana este situat in regiunea Argassi. Se afla la 5 minute de mers pe jos de plaja din Argassi si la 100 m distanta de restaurante si baruri. Dispune de piscina exterioara cu snack-bar , receptie 24h. Camerele sunt decorate modern, fiind spatioase si confortabile. Este recomandat pentru cupluri, grupuri de prieteni si familii.
Adresă: Argassi 29100 Greece; Latitudine: 37.762745, Longitudine: 20.923035;

Detalii facilități

• În camere
  • Internet
  • Internet gratuit
  • Servicii

23 septembrie 2019
Oribil

A fost cel mai neplăcut sejur pe care l-am avut vreodată. În primul rând, hotelul nu este situat lângă plajă, așa cum se menționează pe site.

19 septembrie 2019
Ce bijuterie!

De obicei nu facem recenzii, dar după alte 10 zile grozave în acest hotel minunat, a trebuit să îndreptățesc ceva.

18 septembrie 2019
Aș recomanda o ședere aici?

Absolut! Lista mea de găleată este să călătoresc în toate Insulele Grecești, până în prezent am făcut 5. Am spus întotdeauna că nu voi vizita niciodată același loc de două ori, deoarece lumile sunt un loc mare și aș dori să văd așa.

9 septembrie 2019
Hotel minunat

Am stat aici între 4 septembrie și 9 sept. Hotel foarte prietenos. Angela managerul de la recepție și Helen micul dejun și bar doamna ce râs a fost atât de amuzant.

4 septembrie 2019
răcit

Aceasta este a doua vizită la acest hotel și trebuie să spunem că este un hotel minunat, cu oameni prietenoși care îl conduc.

26 august 2019
Hotel fantastic

Tocmai m-am întors de la încă un sejur fantastic la acest minunat mic hotel.

24 august 2019
Fantastic

Un hotel fantastic, aș recomanda cu siguranță. personalul nu a putut face suficient pentru tine, abia aștept să mă întorc, imaculat și curat, atât de relaxant și simțit acasă imediat.

19 august 2019
Experienta rea

Sărac în ingrediente micul dejun. Piscină cu mult miros de clor și olfactiv. În ciuda acestui fapt, pare a fi o companie familială, ei sunt neprieteni cu clienții. Nu există șampon în toaletă.

6 august 2019
Vacanță fantastică

Tocmai s-a întors dintr-o ședere de 2 săptămâni la Eleana, locul excelent pentru a sta din minutul în care am ajuns până în ultima secundă în care ne-am lăsat, unde am făcut să ne simțim bineveniți personal personal prietenos De la Angela pe …

4 august 2019
Super personal

Am avut o ședere frumoasă la hotel cu cei doi copii ai noștri. Servicii excelente și personal cu multe zâmbete. Micul dejun este de bază, dar ok. Camerele sunt de asemenea de bază, dar curățarea este foarte bună.

24 iulie 2019
Minunat hotel mic, dar ..................

Recent revenit de la o ședere de 11 nopți la acest hotel. Acest hotel administrat de o familie este curat, funcțional și bine situat.

20 iulie 2019
Reguli Reguli Reguli

Sa întors din acest loc cu sentimente mixte. Nu ați putut să vă înșelați curățenia locului sau politețea personalului. Dar regula a continuat să vină.

9 iulie 2019
Fabulos sejur de 10 nopți

Am călătorit cu părinții mei și am petrecut 10 zile minunate la Eleana.

27 iunie 2019
Săptămâna frumoasă în argassi

Ei bine, ceea ce putem spune un hotel minunat, care este de familie rula curat fără limite, cu o piscină minunată! Micul dejun este bun cu ceva pentru toată lumea! Personalul a fost foarte prietenos și de ajutor.

23 iunie 2019
Hotel eleana, Argassi

Personalul foarte bun, o locație bună, Familia ovner sunt exelent, Mic dejun Continental +, zona exelent, magazine, taverne, stația de autobuz 100 m.cleaning Camerele everyday.Im recomanda acest hotel.And Im de lucru …

7 iunie 2019
Mulțumesc

După prima mea recenzie, am fost contactat în cele din urmă și se uită la această chestiune. Până mâine ar trebui să aud mai multe despre restituirea sau rezervarea mea.

16 decembrie 2018
Primul cuplu "

Eu și partenerul meu am petrecut 2 săptămâni aici și nu s-ar fi schimbat nimic.

10 octombrie 2018
Excelent Stai

Am stat aici o săptămână la mijlocul lunii iulie. Este chiar în centrul părții principale a Argassi, care este ideal. Magazinele și restaurantele se află chiar pe ușă.

10 octombrie 2018
Excelent Stai

Am stat aici o săptămână la mijlocul lunii iulie. Este chiar în centrul părții principale a Argassi, care este ideal. Magazinele și restaurantele sunt chiar pe treapta ușii.

20 septembrie 2018
O refugiu prietenos.

Tocmai ne-am întors de la prima noastră vacanță de vară / plajă fără niciunul dintre copiii noștri (acum adulți și care lucrează). Am rezervat destul de bine ultimul minut cu Jet2 și nu am avut preconcepții.

16 septembrie 2018
Foarte recomand

A rămas la hotelul Eleana timp de 10 nopți și nu a putut să-l vină. Personalul prietenos și curat și o locație excelentă.

14 septembrie 2018
Atmosferă familială prietenoasă

Am rămas aici cu mama mea timp de o săptămână la începutul lunii septembrie.

14 septembrie 2018
Angajati prietenosi

Am stat aici saptamana trecuta si am avut un timp placut, camera pe care am primit-o a fost jos in subsol si foarte intunecata, fara vedere, in afara de un gard viu de 3 metri de terasa minuscule, a durat 3 zile pentru …

11 septembrie 2018
Oribil

Am rămas la hotel o săptămână în septembrie 2017, micul dejun era foarte sărac. Dacă doriți să mâncați în fiecare zi numai pâine cu unt și căpșuni sau cașupă gem decât ei pentru tine ..

11 septembrie 2018
Dezamăgit

Pe scurt: → micul dejun era foarte slab (ai apă sărată pentru băutură) → am fost trezită în fiecare zi la ora 6 dimineața datorită curățeniei zgomotoase a piscinei → personal neprietenos → locație bună Dacă aș decide încă o dată …

6 septembrie 2018
Mare hotel

A rămas aici timp de 2 săptămâni. Un mic hotel prietenos de familie. păstrat foarte curat și curat, piscină curată și limpede, fără pată, cu o mulțime de șezlonguri. Aveam piscină pentru noi câteva zile.

2 septembrie 2018
Cea mai bună vacanță vreodată

Acest hotel a oferit 100% în orice, de la curățenie până la ajutor. Camerele au fost curățate 6 zile pe săptămână prosoape schimbate în fiecare zi. Camera este luminoasă, iar aircon este minunat, mai ales că era atât de fierbinte.

30 august 2018
Pauză relaxantă

Eleana Hotel este o familie condusă de mare mulțumesc Angela și Pat fani întregului staff pentru a ne face bun venit. Vederea noastră 1. Hotelul este situat chiar pe banda Agrassi .. 2.

29 august 2018
Vacanță săptămânală la Hotelul Eleana

Tocmai am petrecut o săptămână la Eleana Hotel Argassi. Trebuie să spunem că hotelul este foarte curat. Camerele sunt standard așa cum v-ați aștepta de la hoteluri din Grecia insula Zakynthos.

26 august 2018
Aniversare Break

Hotelul are o locație minunată în inima orașului Argassi, cu baruri și restaurante la marginea ușii. Hotelul oferă o recepție deschisă 24 de ore pe zi.

20 august 2018
Un loc minunat pentru a rămâne

Începem doar șederea la Eleana, suntem la argassi de mai mulți ani și nu ne amintim un hotel unde personalul ne-a făcut să ne simțim mai bineveniți, am rămas în locuri diferite …

19 august 2018
Vacanta de vis

Ne-am întors de la o ședere de trei săptămâni la Eleana. Într-un cuvânt, "remarcabil". Am făcut o alegere fabuloasă pentru rezervarea acestui hotel.