2019 - All-Inclusive

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Louis Plagos Beach este unul dintre cele populare hoteluri din Zakynthos, locul ideal pentru aceia ce isi doresc sa se relaxeze intr-un decor de vis, cu privelisti inedite, seri cu muzica greceasca si ospitalitatea specifica insulei.
Adresă: Amboula Beach, Tragaki 29100 Greece; Latitudine: 37.82631, Longitudine: 20.84528;

Piscină
Seif
Aer condiționat
Restaurant

14 octombrie 2019
Unul dintre cele mai rele hoteluri la care am fost vreodată!

La sosirea la hotel ni s-a prezentat camera. Camera a fost una dintre cele mai grave în care am fost vreodată. Întunecat, dingy și murdar sunt probabil cele mai bune cuvinte pentru a descrie.

7 octombrie 2019
Vacanță fantastică

Din momentul în care ajungi la hotel, personalul te face să te simți atât de binevenit, Eleni te întâmpină cu o primire călduroasă și cu un prosop rece și un pahar frumos de șampanie, ea a aranjat ca bagajele noastre să fie duse la …

6 octombrie 2019
Vacanță fantastică

Eu și fiica mea în vârstă de 18 ani am rămas aici timp de 1 săptămână în septembrie, am ajuns în duminică după o călătorie obositoare și plină de evenimente pentru a fi întâmpinați de cele mai calde salutări de la Elani și de primire …

2 octombrie 2019
Vacanța cuplurilor

Vacanță de săptămâni grozave pentru relaxare. Hotelul în sine este minunat, deși camerele sunt mici și datate cu nevoie disperată de recondiționare. Nu ar putea da vina mâncării sau personalului.

1 octombrie 2019
Hotel frumos, vedere la mare uimitoare, personal prietenos

Un hotel frumos, cu priveliști uimitoare spre mare, nu ne-am întors de mult de la o săptămână aici cu doi copii, este un hotel minunat, mâncarea a fost o alegere foarte bună, plaja este literalmente 5 minute de mers pe jos …

29 septembrie 2019
Vacanță uimitoare!

Nu puteți da vina acestui hotel! Curat, iar mâncarea a fost uimitoare. Personalul nu ar putea fi mai util, chiar și în mijlocul fiasco-ului Thomas Cook, prioritatea lor era clienții deasupra lor.

21 septembrie 2019
sentido louis plagos zanti

tocmai am ajuns acasă, de la acest hotel frumos, vă mulțumesc întregului personal că ne-ați făcut vacanța atât de perfectă, mâncarea este super, camerele noastre au fost minunate și curate, datorită personalului de curățare minunat, dacă …

20 septembrie 2019
Nu știți cum să evaluați acest lucru - nu reduceți standardul preconizat.

Nu sunt sigur cum pot evalua stațiunea lui, așa că voi începe cu negativul întâi: Ni s-a alocat camera 601, chiar sub Pool Bar (Blue Bar), care părea bine să începem, camera era puțin …

20 septembrie 2019
Vacanță uimitoare

Am stat aici zece zile și am avut o vacanță minunată. Personalul este absolut fantastic și nu ar putea fi mai prietenos.

12 septembrie 2019
Nunta mare greceasca grasa

Recenzii mixte despre acest lucru: Bine: Eleni și personalul au fost fantastici Mâncarea a fost bună, întotdeauna ceva de mâncare, oricât de ticăloase sunteți Băuturile all inclusive au fost bune, unele cu forță bună prea Paturi în …

12 septembrie 2019
Hotel uimitor

Tocmai am petrecut o săptămână în acest loc uimitor, camerele erau impecabile, mâncarea era minunată, era ceva diferit în fiecare seară, dar ceea ce o făcea deosebit de specială pentru noi a fost personalul, de la a fi întâmpinați când …

10 septembrie 2019
Vacanță strălucitoare

Întors dintr-o vacanță foarte relaxată de 2 săptămâni. Am călătorit pe cont propriu cu 2 copii. Personalul nu a putut face suficient pentru mine, asigurându-mă că sunt bine cu 2 copii mici.

1 septembrie 2019
Vacanță minunată x

Sărbătoare de 5 stele. Acesta a fost al doilea an la rând în care am stat la acest hotel. Anul acesta am avut una dintre camerele din față, care aveau vederi uimitoare asupra piscinei infinite și a mării.

30 august 2019
Hotel excelent

am stat la acest hotel în perioada 15/8/19 – 25/8/19 și trebuie să spun că a fost unul dintre locurile mele preferate din toate timpurile. Am vizitat peste 8 hoteluri diferite și acesta iese în evidență.

29 august 2019
Hotel Suberb și o vacanță superbă

Am petrecut două săptămâni la Louis Plagos în iulie, după ce am fost la Zante în numeroase ocazii, dar niciodată într-o stațiune all inclusive în Grecia. Așteptările mele au fost depășite.

22 august 2019
Al doilea an cazat la Plagos Beach

Ne-am bucurat de șederea noastră la acest hotel atât de mult anul trecut, încât am decis să mergem din nou pentru o săptămână în acest an (11 – 18 august).

22 august 2019
Foarte dezamagit

Eu călătoresc cu fiul meu de 10 ani și cu mama care are 70 de ani. Suntem aici acum și am ajuns marți 20 august. Suntem în prezent într-o cameră superioară „față” cu vedere la mare.

21 august 2019
Vacanță strălucitoare

De la început la fnish ne-am simțit cu adevărat acasă aici. La sosire, sunteți întâmpinați cu căldură de Eleni (portarul) cu flanele reci și o băutură rece.

11 august 2019
Vacanță plăcută

Am revenit de la o săptămână aici și am avut parte de o vacanță foarte plăcută, în general. Personalul este excelent, foarte prietenos, de ajutor și te face să te simți foarte binevenit.

11 august 2019
Doar genial

O altă experiență excelentă la Louis Plagos, Personalul este absolut uimitor și nu îi poți da vina, ei merg dincolo și dincolo de rolul lor de serviciu fără îndoială și îi clasifică acum ca prieteni.

9 august 2019
Hotel minunat, mâncare excelentă, facilități geniale și personal util.

S-a întors la 08.08.19 din săptămâna la hotel cu soț și 2 copii cu vârsta între 4 și 6 ani. Hotelul a fost uimitor, mâncarea a variat și s-a bucurat la fiecare masă. Calitatea mâncării a fost excepțională.

Vacanță uimitoare

Trebuie să părăsim această vacanță în câteva zile, dar nu pot lăuda acest hotel suficient, personalul este uimitor, hotel, camere, mâncare totul fantastic.

Vacanta placuta

Tocmai s-a întors dintr-o vacanță de săptămâni grozave. Personalul hotelului foarte prietenos și primitor, unii ne-au amintit de la o vizită anterioară, am avut o cameră lângă piscina infinită, care a fost uimitor.

Grozav pentru familii

Am rămas aici cu cei 2 copii ai mei de 9 și 5 ani. Le-au plăcut piscinele familiei, deși am folosit și bazinele de infinit (nu puteți lua gonflabile în acele).

16 iulie 2019
Recenzie hotel

Prima dată în Grecia și în Zante, hotelul și camera pe care o aveam era fantastic. 10 pas de mers pe jos până la piscina infinită cu vedere la mare. Personalul hotelului în cazul în care excelent foarte util și atent.