2019

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

The Bay Hotel & Suites este recent renovat, toate camerele si apartamentele emanand eleganta si bun gust, datorita elementelor unice utilizate in decorarea lor si stilului minimalist adoptat.
Adresă: St. Nicholas, Vasilikos 291 00 Greece; Latitudine: 37.730183, Longitudine: 20.98551;

Detalii facilități

• Mic dejun gratuit
  • Manager

6 noiembrie 2019
Personalul fantastic a făcut o locație excelentă și mai bine

Personalul a fost întotdeauna util și prietenos, cu o mențiune specială pentru serviciul superb de la Lina și Marina din Spa.

25 octombrie 2019
Un sejur fantastic

Mi-am adus mama la Zakynthos pentru weekend (18 – 21 oct.). Am văzut acest hotel în bookings.com și m-am îndrăgostit de el. A meritat atât de mult.

20 octombrie 2019
Ce ședere ...

A fost o plăcere absolută să stau alături de hotelul Bay and Suite. Personalul a fost extrem de prietenos, mâncarea excelentă și mențiunea de sine a fost uluitoare pentru mine.

16 octombrie 2019
Timp uimitor la 'The Bay'!

Soția mea și cu mine am vizitat Zakynthos și am stat la „The Bay Hotel”.

15 octombrie 2019
Personal uimitor

Am avut un sejur uimitor în timpul vacanțelor la hotelul Bay și Suites. Am fost foarte calde acceptate cu un suc răcoritor la sosirea noastră și un zâmbet uimitor din partea fetei de la recepție.

8 octombrie 2019
Vacanța Insula Mare

Am stat la Bay Hotel cu un alt cuplu. Nu există probleme cu cazarea. Nu aș spune însă că camera noastră se afla într-un hotel de 4 stele plus. Ne-a satisfăcut nevoile în mod adecvat.

6 octombrie 2019
Spa excelent, Marina este un terapeut special

Marina lucrează în Aegeo Spa, care este pe proprietatea hotelului, dar separat. Era spre sfârșitul sezonului, așa că oferea reduceri, dar chiar și la preț complet este o valoare excelentă pentru bani.

6 octombrie 2019
Vacanță cu copilul

Loc minunat pentru o vacanță cu un copil. Ni s-a oferit o suită aproape de piscină. Există o plajă de nisip frumos dincolo de piscină și oameni minunați care se distrează și se îngrijesc de copii mici.

18 septembrie 2019
Aș recomanda acest hotel

Eu și soțul meu tocmai ne-am întors de la The Bay Hotel și am avut parte de o vacanță fabuloasă. Hotelul era foarte curat și modern, pe un mic golf, la câțiva pași de alte baruri de plajă.

16 septembrie 2019
Ce hotel excelent și un serviciu excepțional pentru clienți

Uimitor ca de obicei. Mâncarea este întotdeauna excelentă și proaspătă. Personalul este atent și relaxat, ceea ce creează o atmosferă excelentă.

14 septembrie 2019
Locație excelentă și hotel

Hotelul este o locație uimitoare, cu plaja privată, literalmente, la câțiva pași de zona piscinei. Camera noastră era confortabilă și spațioasă. Mâncarea, (micul dejun și cina), în timp ce de bună calitate.

12 septembrie 2019
Foarte bine

Am petrecut o săptămână la The Bay împreună cu fiul nostru de 1,5 ani și ne-am distrat foarte bine. Am apreciat foarte mult calitatea mâncării la cină: proaspătă și gustoasă.

12 septembrie 2019
Trei nopți două camere

Îmi voi transmite feedback-ul, astfel încât va fi scurt pe locația pe plajă, puțin la distanță, ai nevoie de o mașină pentru servicii alternative.

1 septembrie 2019
Am un „dar ...”

Totul a fost nemaipomenit, camerele au dimensiunea de curățenie, vedere la mare, cocktail bar, piscina pentru copii, plaja din Banana din apropiere, o opțiune bună pentru o dimensiune mai mare a plajei, după-amiaza, la bar, la masa de prânz …

24 august 2019
Hotel minunat / poziție uimitoare

Camere spumante curate. Piscină frumoasă (de asemenea, una mică pentru copii) în apropierea mării, cu șezlonguri foarte confortabile.

18 august 2019
Încă o experiență minunată!

Am călătorit în insulele grecești toată viața „culegând” amintiri și aceasta va fi cu siguranță un plus. Unitatea Hotelul este situat în cea mai bună zonă a insulei.

13 august 2019
Bine pentru familii

Dacă doriți o vacanță minunată în familie, cu vederi uimitoare la mare, atunci Golful este minunat.

6 august 2019
Hotel incredibil de modern

Foarte frumos, hotel modern, cu o atitudine incredibilă. Personalul este uimitor și prietenos. O mulțime de mâncăruri pentru micul dejun, pentru cină. Plaja privata frumoasa cu sezlonguri confortabile.

3 august 2019
Domnule Agiorgousis George

Hotelul este super! Camere foarte curate și ospitalitate excelentă! Mulțumiri speciale mulțumitei recepționerului Vasia Kouneli pentru bunătatea ei … a fost foarte ajutatoare și organizator excelent pentru vacanțele noastre … cu siguranță …

1 august 2019
Experiență minunată!

Cea mai bună vizită încă în Grecia! Mâncarea este uimitoare, iar personalul este minunat! V-aș recomanda cu siguranță să vizitați centrul spa unde Lina oferă un serviciu excelent! Wifi nu funcționează tot timpul, dar cel puțin poți …

29 iulie 2019
Hotel minunat, dar aveți grijă de mulți pași către multe camere

Golful este într-o poziție excelentă chiar pe o frumoasă plajă de nisip mică. Marea este superba, destul de putin adanca si nisipoasa in care va puteti plimba.

29 iulie 2019
Scump!!

A treia oară cazați la acest hotel .. cameră, facilități, mâncare și prețuri în vecinătatea hotelului, program pentru copii …. pur și simplu nu adaugă la prețul hotelului cerut, 440 de euro pe noapte 2 adulți și 2.

22 iulie 2019
mi-au continuat copiii cu care m-au tratat

a vizitat golful în mai 2018 a fost lovely hotelul curat alimente excelente personalul foarte utile barul de la malul mării se bucură de mâncare la prânz până la și acolo un magazin de cadouri minunat în complex cu toate u nevoie, inclusiv …

Spa și hotel

A luat un umar, gât și masaj scalp, a fost foarte bun și relaxant! Marina a fost excelent și prietenos, un serviciu bun. Hotelul este uimitor, mâncare bună și personal excelent.

Helen

Hotelul excelent, un hotel minunat și prietenos, mâncăruri superbe la barul de la piscină și micul dejun tip bufet, oferă vederi uimitoare la piscină și vedere spre mare.

Salvează numele!

Amintiți-vă de hotelul Bay și de apartamente, deoarece este cel mai bun hotel din Zante. Am rămas cu soțul meu o săptămână și sincer, sunt atât de fericit că am găsit acest loc.

29 iunie 2019
Marea SPA

În timpul șederii noastre la Bay, am vizitat spa-ul pentru un masaj. A fost o experiență extraordinară și foarte relaxantă. Lina, terapeutul nostru de masaj a fost foarte profesionist și prietenos.

26 iunie 2019
relaxare pauza pe plaja

Am stat în Golf în iunie și am avut o vacanță minunată pe plajă. Zona pentru moment este liniștită, cu foarte puțin în calea magazinelor etc și asta este ceea ce adaugă la mediul relaxant.