Camera 308 2 dormitoare

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Hotel Memento Kassiopi Resort 4* este locul ideal pentru vacante placute si relaxante oferind o atmosfera linistita pentru o vacanta memorabila.
Adresă: Kassiopi 49100 Greece; Latitudine: 39.783424, Longitudine: 19.925106;

• Internet gratuit

23 octombrie 2019
faboulas Brad

hotel minunat, plaje frumoase în apropiere, mâncarea nu a fost fantastică, dar comestibilă.

18 octombrie 2019
Geantă mixtă

În primul rând, acest hotel este clasat la 4 stele, dar nicăieri în visele tale cele mai sălbatice nu merită acest rating.

17 octombrie 2019
Stai departe!

Este greu de știut de unde să începeți cu această recenzie. Pe scurt este că Memento Resort, Kassiopi a fost cel mai rău hotel în care am stat vreodată.

12 octombrie 2019
O sa incerc orice o data .....

Am citit adesea recenziile de aici și m-am gândit „ok, nu poți mulțumi pe toată lumea, probabil că nu este chiar așa de rău” …. dar, fiind martor la prima dată la acest hotel, am decis să scriu primul meu vreodată ..

9 octombrie 2019
Vacanță all inclusive la stațiunea de vacanță Memento, Kassioppi, Corfu

Prietenul meu și cu mine am stat aici pentru prima săptămână din octombrie, am plătit foarte puțin pentru o vacanță all inclusive și nu ne așteptam mult, cu toate acestea, camera noastră era foarte bună, foarte bine curățată în fiecare zi, …

4 octombrie 2019
Turnuri defecte grecești

Am stat aici o săptămână împreună cu partenerul meu, prima săptămână din 19 octombrie În primul rând, partenerul nostru a modernizat camera noastră în calitate superioară, am descoperit că camera nu era mai mare decât un standard și avea …

2 octombrie 2019
Nu la ceea ce ne așteptam

La sosirea la Mementos, ni s-a alocat camera 317 – plictisitoare și drab și am privit gardul înalt maro (niciun semn al așternuturilor și scaunelor vibrante detaliate pe site-ul web).

1 octombrie 2019
Doamna j bulbeck

M-am calmat, dar acest hotel nu este bun pe nicio față, căutați în altă parte pentru cazare, kassiopi este minunat, dar nu pot recomanda acest hotel, îngrijire pentru clienți! Ieftin și urât la mulți răi …

12 septembrie 2019
Recunoștință

Fiica mea și cu mine vrem să exprimăm recunoștința noastră profundă pentru administratorul Nicole! De fiecare dată, venind la recepție, am fost încărcați de emoții pozitive datorită ei! Nicole era întotdeauna gata …

10 septembrie 2019
Stațiune prietenoasă

Angajati prietenosi. Mese bune. Piscine frumoase și curate. Camere curate. Spectacol de noapte grecesc minunat. Din păcate, nici un autobuz de transfer dus-întors de pe plaje în jurul orei 12.

8 septembrie 2019
Stațiune grozavă

Personalul PoolBar face toate vedetele din stațiune, barmanul Brad este cel mai bun! Cleaver, carisma și fericit tot timpul, urează-te pereche, îmi faci vineri mai bine 🥰, iar bătătorii sunt …

31 august 2019
Deja planifici o vizită de întoarcere!

Atmosfera de aici este minunată. Tot personalul cu care ne-am ocupat a fost prietenos, de ajutor și amabil și mi s-a părut o dorință autentică de a oferi o experiență excelentă.

20 august 2019
O săptămână la Memento!

Această recenzie este complet sinceră și mai ales pozitivă în ceea ce privește Memento, camera era bună, foarte curată, balcon cu dimensiuni frumoase, mulți pași de mers pentru a ajunge în camere, totuși.

20 august 2019
Vacanță plăcută

Hotel în cadrul unui complex. Locație curată și foarte bună. Am folosit autobuzul de transfer pentru a vizita două plaje – nisip și pietricele (nu uitați de pantofii dvs.

19 august 2019
O SĂPTĂMÂNĂ MARE RELAXATĂ

La începutul lunii august și la piscina mare pentru noi înșine, ruși, maghiari, români preferă toți plaja. Camera era curățată zilnic, mâncarea era variată și gustoasă, personalul prietenos și de ajutor.

29 iulie 2019
O stațiune magică!

Am stat vreo 7 nopți, în această stațiune, totul a fost perfect! Mâncarea, băuturile, personalul, muzica, piscina, autobuzul pentru curva, camera au de toate, au o problemă cu o ușă, a doua zi a fost rezolvată.

22 iulie 2019
Bun, confortabil și relaxant

Am petrecut vacanța din 2019 la începutul lunii iulie (între 8 și 15) aici.

22 iulie 2019
Personal uimitor

S-au distrat de minune la stațiunea Memento, companie bună și o vacanță relaxantă.

16 iulie 2019
Locul frumos, dar dezamăgit, dar câteva lucruri

Locul în sine este luxuriant. Dar a fost dezamăgit de câteva lucruri.

15 iulie 2019
Corfu - o insulă plină de peisaje frumoase

Hotelul Memento – personal curat, prietenos, autobuz de transfer gratuit la 2 plaje. I 100% recomandăm închirierea de mașini, puteți vedea peisaje frumoase și plaje unice.

11 iulie 2019
Serviciu slab, deși stațiunea arată bine

Au rămas 7 nopți în hotel.

7 iulie 2019
Timp bun

Am mers la stațiunea momento la începutul lunii iunie și personalul a fost excelent și foarte prietenos și de ajutor. Alimentare adecvată, dar ar putea fi mai bună. Foarte hilly, astfel încât nici un bun pentru oameni va mobilitate limitată.

5 iulie 2019
Cea mai bună vacanță vreodată!

Un loc foarte bun pentru familie și nu numai! Restaurantul și camerele sunt minunate, curățate, mobilier nou, iar echipa care lucrează aici este foarte calificată! Foarte buni, și încearcă să satisfacă …

30 iunie 2019
Un credit pentru Memento

Am sosit la hotel și am fost întâmpinați de o prietenă Maria care a făcut check-in într-o cameră frumoasă. Prosoapele au fost schimbate și camerele au fost curățate zilnic. Alimentarea a fost variată și ceva gustos pentru toată lumea.

30 iunie 2019
Servicii excelente!

Brad roci! Cel mai bun barman vreodată! Vă mulțumim foarte mult pentru serviciile dvs. Tu ne-ai făcut șederea aici foarte plăcută și nu am fi putut cere un barman mai bun.

28 iunie 2019
Foarte dezamagit

În ansamblu, sunt mai dezamăgit de TUI decât de Memento, însă hotelul are multe greșeli. Atât de mulți, de fapt, este greu să știi de unde să începi.

18 iunie 2019
AVERTIZAȚI AJUTOR AVOID

M-am întors. Nu-ți pierde banii aici. Pare doar pentru a satisface țările din estul blocului. Personalul se închină la acest lot. În timp ce bricii sunt cetățeni de clasa a treia. Camere nu ziduri bune zgarieturi subțire zgomotoase.

17 iunie 2019
Nu deranja

Personalul nefolositor la recepție. Rude la check-out, a spus că putem avea loc mai târziu. 12 ore fără cameră până la zborul nostru, fără scuze. Mâncarea nu e grozavă. Facilitățile sunt limitate.

17 iunie 2019
Nisa Hotel, dar mâncare proastă și Personalul Recepției

soțul meu și am mers timp de 10 zile pe un pat și mic dejun numai cu un grad în sus sunt loc de un apartament.

7 iunie 2019
Un hotel minunat

Am rămas în același hotel acum 20 de ani și ne-am întors din nou în broșura de la aeroportul nostru local. Primele impresii sunt bune, camera a fost frumoasă și a fost bine întreținută.