2021

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Recomandat Cocktail Holidays!Zante Maris este un hotel de 4 stele, amplasat pe coasta de est a insulei grecesti Zakynthos, in centrul statiunii Tsilivi, la 70 m de statia de autobuz si de taxi, la 3 km de orasul Zakynthos si 6 km de aeroportul din Zakynthos. Hotelul impresioneaza prin implicarea conducerii și personalului în activitățile de zi cu zi, tratamentul special și contactul cu fiecare oaspete, calitatea de nivel superior a serviciilor, arhitectura modernă și prin designul interior.
Adresă: Tsilivi (Planos) 291 00 Greece; Latitudine: 37.81642, Longitudine: 20.87095;

Piscină
TV în cameră
Seif
Aer condiționat
Restaurant
Fitness

1 octombrie 2020
O scăpare rapidă (cunoașteți carantina)

Personal excelent pe plajă întotdeauna gata să vă ajute și să vă aducă băuturi Foarte covid prietenos curățat întotdeauna în orice loc Nu uitați doar că nu există vase ect în camere întrebați dacă doriți la recepție acest lucru din cauza …

25 septembrie 2020
Absolut incredibil

Incredibil hotel all inclusive. Mâncarea a fost remarcabilă, cu excelente proceduri Covid 19 pentru servire / curățare etc. Serviciile și personalul au fost, de asemenea, uimitoare.

23 septembrie 2020
Zzzzzzzante Maris

Recenzie foarte scurtă, deoarece alți recenzori au spus totul. Vacanță fabuloasă, relaxantă. De aici și z. Mâncare excelentă, personal și management excelent (TUI și hotel) și curat fără pată.

20 septembrie 2020
Bijuteria unui hotel

Tocmai am avut 11 nopți la acest hotel minunat. Nu am putut da vina.

18 septembrie 2020
Elegant, dar relaxat.

Titlul meu reprezintă exact acest lucru, Zante Maris suflă de clasă, împreună cu factorul de bine-simț al Greciei relaxate.

16 septembrie 2020
Cuplul Kent

Hotel minunat și locația foarte curată, tot personalul prietenos și servicial nu a putut face suficient pentru dvs.

15 septembrie 2020
Evacuat

Sosit duminică, 6 septembrie, timp de o săptămână. Din păcate, a plecat pe 8 septembrie datorită faptului că guvernul a adăugat Zante pe lista de carantină. Din fericire, am reușit să obținem zboruri ieftine către Atena.

12 septembrie 2020
Hotel excelent

Hotel minunat, într-o locație ideală în Tsilivi. Este all inclusive, dar am mâncat o singură masă acolo la restaurantul à la carte.

11 septembrie 2020
Uimitor!!

Am avut un moment absolut uimitor la hotelul TUI Blue Zante Maris. Am stat o săptămână la începutul lunii septembrie. Hotelul în sine era foarte curat și ordonat.

9 septembrie 2020
Remarcabil pe tot parcursul

Tocmai m-am întors. Diferitele servicii sunt acoperite în recenziile recente, așa că nu se vor repeta.

7 septembrie 2020
Încă o dată excelent!

A doua oară scriu despre TUI Blue Zante Maris și încă o dată complet mulțumit de ceea ce am văzut.

6 septembrie 2020
Dezamăgitor

Soțul meu și cu mine am vizitat acest hotel în august 2020. La sosire, nu ni s-a alocat camera pentru care plătisem și am fost întâmpinați cu o cameră murdară, cu o baie la fel de murdară.

6 septembrie 2020
Excelent din multe puncte de vedere

Sunt multe de apreciat la acest hotel. Camera noastră era luminoasă, modernă, spațioasă și liniștită, cu aer condiționat excelent și perdele eficiente. Am dormit foarte bine.

1 septembrie 2020
Cea mai bună decizie de ultim moment!

În prezent, pe drum spre aeroport, după o săptămână de călătorie și având în vedere serios să ne întoarcem și să ne întoarcem! Eu și partenerul meu am rezervat asta ca o călătorie spontană de ultim moment și nu regretăm …

Albastru Tui

Vizitat tui albastru Zante Maris Locație august poziția perfectă a hotelului, excelentă pe plajă, nu poate da vina deloc.

1 septembrie 2020
Ședere uimitoare sărbătorind logodna noastră

Aceasta este prima recenzie tripadviser pe care am scris-o. Am rămas pentru logodna noastră, personalul hotelului a fost incredibil și într-adevăr nu a putut face suficient pentru noi pe tot parcursul sejurului.

28 august 2020
Hotel și vacanță uimitoare!

Când ne apropiem de sfârșitul săptămânii noastre la Zante Maris, am vrut să-mi notez gândurile despre hotel.

26 august 2020
Excelent

Tocmai s-a întors dintr-una dintre cele mai plăcute vacanțe.

26 august 2020
Vacanță absolut uimitoare!

Tocmai m-am întors de la acest hotel și am avut cel mai uimitor moment.

22 august 2020
O recenzie onestă!

Eu și iubitul meu tocmai ne-am întors de la o săptămână de ședere la TUI Blue Zante Maris. Pe scurt, opinia noastră a fost „hotelul în sine este de 5 stele, dar experiența nu a fost”.

22 august 2020
Dezamăgit

Eu și soțul meu tocmai am revenit de la o săptămână la Zante Maris; prima noastră vacanță all-inclusive. Hotelul arata 5 * si este impecabil curat.

20 august 2020
eviscerat

Am vizitat Zante Maris vara trecută împreună cu o prietenă a mea și a fiicei mele și am fost complet aruncată de cât de uimitor a fost.

16 august 2020
Loc grozav și personal mai bun !!

O alegere excelentă pentru o pauză de 4 zile pentru ziua de naștere a soției mele.

10 august 2020
Ce diferenta face o zi

Am oferit anterior o impresie negativă, dar am decis să o elimin, deoarece acolo unde se datorează creditul azi experiența a fost foarte frumoasă.

9 august 2020
Serviciu foarte nepoliticos și slab

Nu aș recomanda nimănui acest hotel. Chiar și locul este foarte drăguț, comportamentul conducerii este foarte slab și neprofesional. Nu merită pentru acele prețuri.

2 ianuarie 2020
Stare perfectă

Mi-a plăcut foarte mult șederea mea aici și nu pot recomanda suficient hotelul.

29 decembrie 2019
Săptămână fabuloasă într-un hotel uimitor

Eu și soțul meu am petrecut o săptămână la hotel în iulie / august 2019, când participam la o nuntă. La sosire am fost întâmpinați de manager și personal, cu un prosop de mână fierbinte și un pahar de fizz.

25 noiembrie 2019
CELE MAI BUNE vacanțe

Am ajuns acasă pe 18 octombrie, după o săptămână uimitoare, la hotel, pentru ziua mea de 30 de ani. Personalul a fost uimitor și nu a putut face suficient pentru tine. Centrul spa a fost uimitor și atât de relaxant.

20 noiembrie 2019
Iubire la soare

De unde încep …. vacanță fabuloasă. Hotelul ne-a făcut bun venit de la a doua sosire. Camera era minunată, iar patul era unul dintre cele mai confortabile pe care le-am avut vreodată.

20 noiembrie 2019
Hotel uimitor

Nu știam la ce să ne așteptăm când am ajuns la acest hotel, dar ce surpriză ne-am întâmpinat cu un pahar minunat de vin spumant și flanelele reci, expuse individual camerelor noastre spațioase frumoase …

6 noiembrie 2019
Vacanță fantastică

Sensimar Zante Maris Hotel și SPA Hotelul este la aproximativ 20 de minute de mers cu mașina de aeroport. Ajuns pe 18 octombrie pentru vacanță de o săptămână.

6 noiembrie 2019
Hotel minunat

Totul despre acest hotel este minunat, de la camere până la personal. Piscinele sunt fabuloase, iar plaja este bine amenajată. Mâncarea a fost bine pregătită și prezentată.

3 noiembrie 2019
All inclusive la cel mai bun

Suntem obișnuiți să vizităm hoteluri all inclusive, deoarece suntem muncitori muncitori și avem nevoie de relaxare cel puțin o dată pe an.