4.11

• Solo
  • Familie
  • Cu prieteni

Certificate of Excellence 2014Blue Lagoon Resort 5* este situat in statiunea Lambi. Se afla la 20 m de plaja, la o distanta de 22 km fata de aeroport si la 2 km fata de centrul orasului Kos. Printre facilitarile hotelului se numara restaurant cu bufet grecesc, restaurant Grill/ Barbeque, restaurant la piscina cu spectacol de gatit. Hotelul dispune de parc de distractie cu topogane pentru copii si adulti, teren pentru mini-fotbal, tenis, mini-golf, in timp de Votsalo Spa este locul perfect pentru a va relaxa si pentru a va intineri organismul, oferind o varietate de tratamente de infrumusetare si piscina interioara incalzita. Recomandat atat pentru cupluri cat si pentru familii cu copii. Dress Code: Smart casual la cina in toate restaurantele (domnii sunt rugati sa nu poarte la cina pantaloni scurti, tricouri fara maneca sau sandale la restaurantele: Nisos, Mythos si Karavi)www.bluelagoonresort.gr

Facilitati camere:

Camerele sunt dotate cu aer conditionat/incalzire centrala, TV satelit, canal info,  linie telefonica directa, mini frigider, radio, uscator de par, conexiune internet, halat si papuci, balcon sau terasa. Contra cost: seif, telefon, mini bar, seriviciu curatatorie, Internet.Camerele Twin Standard si Family Suite sunt localizate in cladirile satelit, renovate si mobilate recent, aflate la 100-250 m de cladirea principala. Oaspetii au acces la toate facilitatile si serviciile din Blue Lagoon Resort. Twin cu vedere la piscina si Twin cu vedere la piscina si terasa destinate exclusiv adultilor sunt amplasate tot in cladirea satelit, in sectiunea "Adults/Couples only".

Facilitati hotel:

457 camere in cladirea principala construite si 205 camere in  3 cladiri satelit,  restaurant principal cu  terasa, 2 restaurante a-la-carte grecesc si barbeque, baruri, piscina exterioara si interioara, piscina pentru copii, sezlonguri si umbrele la plaja (contra cost), boutique cu suveniruri, accesorii de plaja si bijuterii, sala de conferinte, club sportiv, Wi-Fi si Internet (contra cost), coafor, programe de animatie zilnic pentru adulti si copii 4-12 ani, spectacole si muzica live de cateva ori pe saptamana. Facilitati copii: pentru copii intre 4-12 ani - locuri de joaca, piscina pentru copii, water park la 500m de hotel (contra cost). Sport si activitati pentru timp liber: SPA, sala de fitness, 2 terenuri de tenis de camp, tenis de masa, fotbal, volei pe plaja, baschet, volei, mini golf, biliard, sporturi acvatice.

Locatie:

Situat in Lambi, la 20 m de plaja,  la o distanta de 22 km fata de aeroport si la 2 km fata de centrul orasului Kos. Recomandat atat pentru cupluri cat si pentru familii cu copii.
Adresă: Ne Alikarnassos, Kos Town 85300 Greece; Latitudine: 36.906178, Longitudine: 27.265888;

Detalii facilități

• Breakfast Buffet

11 februarie 2021
Nu aș mai rămâne

Am stat aici ca cuplu timp de 10 nopți, când am ajuns la hotel, a trebuit să ne uităm destul de aproape 2 ore doar pentru check-in.

2 ianuarie 2021
Uimitor!

Laguna Albastră este un hotel uimitor, familia mea, prietenii mei și absolut ne-au plăcut și ne-am distrat atât de mult! Există o zonă de recepție minunată, cu personal prietenos, odată ce ați făcut check-in, veți fi luat prin …

22 noiembrie 2020
Ședere neașteptată

Datorită intrării în blocare a Greciei pe 7/11/20, TUI mi-a oferit un upgrade gratuit la Blue Lagoon de la Hotel Astron.

20 noiembrie 2020
1-15 noiembrie 2020

Blue Lagoon Resort este un loc minunat, cu multe de făcut la fața locului și este ideal pentru majoritatea oamenilor de toate vârstele. Personalul a fost un credit pentru stațiune, întotdeauna amabil și prietenos tot timpul.

17 noiembrie 2020
Vacanță și stațiune fantastică

Rezervat într-o perioadă foarte scurtă de timp, datorită retragerii călătoriei noastre din Canare din cauza restricțiilor COVID. La sosire am fost impresionați de procesul de check-in și de amabilitatea generală a personalului.

Tot ce ai nevoie

La sosirea la hotel, primul lucru care m-a frapat a fost personalul foarte atent. Zborul nostru a întârziat cu adevărat (mulțumesc TUI!).

16 noiembrie 2020
Experiență excelentă în circumstanțe ciudate

Rezervat la scurt timp fără prea multe cercetări, Laguna Albastră a depășit orice așteptări realiste.

Loc minunat de ședere

Am petrecut 1 săptămână aici, 5 zile din care Grecia a fost închisă, așa că nu a putut părăsi complexul. Nu am putut cere personal mai prietenos, iar hotelul a făcut tot posibilul pentru a-i păstra pe toți în siguranță.

Cu siguranță nu 5 *, așa cum este publicat

Nu este locul ideal dacă vă place atmosfera unui hotel grecesc prietenos. Este atât de mare încât ai putea fi oriunde.

3 stele cel mai bine !!!

Am sosit și am avut o căi uriașă, fără pătuțuri disponibile, deoarece hotelul era împachetat, așa că copiii mei au dormit pe saltele pe podea.

11 noiembrie 2020
Atât de bine, dar și atât de rău

Așezat aici în ultima noastră dimineață pregătindu-ne să părăsim camera.

6 noiembrie 2020
Ce loc luxuriant!

Logodnica și cu mine am venit aici după 10 zile la un hotel mult mai scump, întrucât nu ne-am săturat de ospitalitatea minunată din Kos … acum permiteți-mi să vă spun …

4 noiembrie 2020
Stațiune lagună albastră

Stațiune decentă. Dezavantajele sunt camere de calitate slabă pentru un complex de 4/5 *. Personal plăcut și plăcut. Piscine bune, deși nu sunt încălzite.

4 noiembrie 2020
Vacanță de familie strălucitoare

În acest an din toți anii, familia extinsă a avut nevoie de odihnă și relaxare și de o vacanță întineritoare. Am găsit-o la Blue Lagoon Resort în jumătatea lunii octombrie.

dezgustător

Am plecat în vacanță la laguna albastră din Kos pe 7 octombrie pentru 11 nopți.

O glumă de la început

La check-in chiar înainte de 12 s-a spus că trebuie să plătim pentru băuturi după 12 și și pentru cafea. Singura mâncare caldă decentă este supa și mâncarea din parcul acvatic.

Benidorm se întâlnește cu Shameless

Am vizitat acest hotel din cauza vacanței noastre în Turcia anulată din cauza restricțiilor de carantină.

26 octombrie 2020
Mare stațiune ideală pentru familii

Ne-am gândit la plecare din cauza COVID, dar atât de bucuroși am făcut cât de bine ne-am distrat. Hotelul era plin de încărcături britanice transferate în principal din Turcia, Spania etc. din cauza restricțiilor.

Butlins în Soare

Cu siguranță nu este o stațiune de 5 stele.

Este ceea ce este!

În primul rând, așa cum au spus aproape toți ceilalți – nu vă așteptați la o stațiune de 5 * – nu este, dar pentru a fi corect Tui, care sunt de departe operatorul dominant în hotel, evaluați-l ca 4T, ceea ce cred în continuare ..

21 octombrie 2020
In medie

Eu și partenerul meu am stat aici 4 nopți / 5 zile din 17 octombrie până în 21 octombrie ca o ofertă târzie. În timpul pandemiei, văd că este un hotel foarte ocupat.

21 octombrie 2020
Draga mea

Să începem cu pozitivele. Piscina principală este imensă, personalul este minunat, peste tot este curat și hummusul are un gust uimitor. Din păcate, restul este negativ.